Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יכול לקרות משהו לאוטו אם קפאו הנוזלים בצינורות ואני מניע את האוטו?

 

רצוי להניע? רצוי לא להניע? לא משנה?

HU - Premier RU525MP. Comp - Morel tempo 6''

rear - 3-way JBL GTO937 6X9. Sub - Cadence ZXW 12''. Amp - JBL CS60.4

| Fiat Punto spice 16V ELX1.3 manual 2001 |

פורסם

נוזל אנטיפריז איכותי לא אמור לקפוא בצינורות עד בערך -9 מעלות ממה שאני מכיר, יש כאלה שנקודת הקפיאה שלהם גבוהה (או נמוכה) יותר

Opel Adam S 2017

פורסם

אם הגיע המצב הקיצוני שכל נוזל הקירור קפא לגמרי, אז כנראה שיקפצו החוצה הפקקים בבלוק בגלל התפשטות הקרח.

אם תתניע הטיימינג יחליק כי הרצועה לא תוכל לסובב את משאבת המים הקפואה.

אם בכל זאת המנוע יעבוד הוא מהר מאד יתחמם כי אין זרימת נוזל קירור.

 

בקיצור - Don't. במדינות מאד קרות יש הכנה לחיבור חשמל ביתי לחימום המנוע.

 

engine-block-heater-cord.jpg

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
איך מניעים את המכוניות במדינות קרות?

אבא שלי היה מניע רגיל כשגרנו ברוסיה בשיא הקור.. בלי שום מתקן חימום.

 

מכוניות שמיוצרות/ מיובאות לרוסיה, מיוצרות בהתאם לתנאי מזג האוויר של רוסיה.

כאן בארץ לא כל מכונית מסוגלת לעמוד בקור של כמה מעלות בודדות ושלג בחוץ.

פורסם

אשמח לפירוט של ההתאמות שעושים לרכבים המיועדים לארצות קרות - למשל רוסיה?

אני יודע שאבא שלי היה (ולצורך העניין רוב האנשים שהיה להם אוטו) היה עושה כל מיני אילתורים וקומבינות של מנגנוני חימום טרום הנעה.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
איך מניעים את המכוניות במדינות קרות?

אבא שלי היה מניע רגיל כשגרנו ברוסיה בשיא הקור.. בלי שום מתקן חימום.

 

בדרך כלל ברוסיה היו שופכים מים רותחים לרדיאטור או שמים מים עם הרבה אתילן גליקול ואז הם לא קופאים אפילו במינוס עשרים.

 

חוץ מזה הרוב שם היו מחנים בגראז׳ים, לא ברחוב.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

יש מקומות שהיו עושים מדורה מתחת למנוע :lol: (בעיקר משאיות של הצבא)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ברוסיה והמדינות הקרות יש אנטיפריזים לטמפ' נמוכות במיוחד.

 

הרכב ממש לא מייוצר בדרך שונה מרכב שמייוצר לארץ =O

פורסם

הרכבים לא מיוצרים שונה, הדבר היחיד שיש ברכב (ומדובר בתוספת אופציונלית או אפטרמארקט) זה מה שאליבאבא העלה וזה מחמם ראש (או בלוק, לא סגור על זה) שמונע מהשמן והאנטיפריז לקפוא בטמפ' קיצוניות אבל בעיקר דואג לזה שהמנוע יתחמם והחימום יתחיל לעבוד מהר יותר.

האנטיפריז פה מכוון לטמפ' של עד (35-) צלסיוס ובשני החורפים שעברתי כאן, מעולם לא הייתה בעיה להניע ולהתחיל לנסוע בלי חימום ובלי לחכות. מדובר על טמפ' שהגיעו ל20- בכיף ולעיתים נשקו גם ל30 מתחת לאפס. כיף חיים :shock:

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
נוזל אנטיפריז איכותי לא אמור לקפוא בצינורות עד בערך -9 מעלות ממה שאני מכיר, יש כאלה שנקודת הקפיאה שלהם גבוהה (או נמוכה) יותר

כול הרכבים שמיובאים לארץ מגיעים עם נוזל קירור מקורי שטמפ' הקפיאה שלו 25- מעלות צלזיוס.

איזה כייף לי :)

פורסם
הרכבים לא מיוצרים שונה, הדבר היחיד שיש ברכב (ומדובר בתוספת אופציונלית או אפטרמארקט) זה מה שאליבאבא העלה וזה מחמם ראש (או בלוק, לא סגור על זה) שמונע מהשמן והאנטיפריז לקפוא בטמפ' קיצוניות אבל בעיקר דואג לזה שהמנוע יתחמם והחימום יתחיל לעבוד מהר יותר.

האנטיפריז פה מכוון לטמפ' של עד (35-) צלסיוס ובשני החורפים שעברתי כאן, מעולם לא הייתה בעיה להניע ולהתחיל לנסוע בלי חימום ובלי לחכות. מדובר על טמפ' שהגיעו ל20- בכיף ולעיתים נשקו גם ל30 מתחת לאפס. כיף חיים :shock:

 

נוזל קירור זה המים הירוקים, כן?

האוטו שלי מ98', אני לא חושב שהנוזל קירור שלו מקורי... איך אני יכול לוודא שהנוזל קירור לא יקפא לי במינוס 5 נגיד? שזה בערך המקסימום קור שהמדינה הזאת יודעת להגיע אליה למזלנו

HU - Premier RU525MP. Comp - Morel tempo 6''

rear - 3-way JBL GTO937 6X9. Sub - Cadence ZXW 12''. Amp - JBL CS60.4

| Fiat Punto spice 16V ELX1.3 manual 2001 |

×
×
  • תוכן חדש...