Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שקנינו את הרכב לפני כ 3 חודשים אמרו שהמצב כבר עייף וצריך להחליף אותו.

אנחנו כמו ישראלים טובים חיכינו עד הרגע האחרון שבו בשבת האחרונה הרכב כבר לא הצליח להניע.

הזעקתי קרוב משפחה שינסה להניע את הרכב באמצעות כבלים אך כל הנסיונות לא צלחו ( האשמנו את המצב העגום של המצב ושל כבל ההתנעה). בין כל ניסיונות ההתנעה הקודן מסוג תמנון של רב בריח השתגע קצת והשמיע כל מיני ציפצופים.

היום בבוקר קניתי מצבר חדש והרכב עדיין לא מניע!

כמה הערות:

1) כאשר הקודן פועל אין סטארטר בכלל אך שאני מכניס את הקוד ומנסה להניע יש סטארטר. אך הרכב עדיין לא מניע.

2) יש לציין שהרכב מטופל ולא הראה סימני בעיות עד לאותה נקודה, כמו כן כשעתיים לפני המקרה הרכב נסע בצורה תקינה.

 

מה לדעתכם הבעיה? האם לגשת למוסך מחר או לגשת למתקין מערכות שינתק את הקודן?

 

תודה מראש לכל העוזרים

פורסם

תנסה להתניע את הרכב באמצעות המפתח ספייר (בתקווה שהוא תקין)

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

אם נתת כבלים הפוך הרסתם את המחשב בודי\אימובילייזר.

 

אם הקודן השתגע יכול להיות שיש לו כמה ניתוקים ואחד מהם לא עובד.

פורסם

eyali57 ניסיתי עם המפתח ספיר (שבווודאות עובד, משמש את אישתי שהיא נוסעת ברכב) ולא פתר את הבעיה.

 

roeiw אני כמעט משוכנע שלא נתנו כבלים הפוך אבל לא יכול להיות בטוח. מה עושים?

בנוסף ניראה שהקודן עובד בסדר לאחר הקשת הקוד יש 2 צלילים שמתריעים שהקודן מנוטרל ויש סטארטר חזק.

בנוסף ניראה שהאימובילייזר גם עובד, לאחר הקשת הקוד בקודן המנורה האדומה שבלוח שעונים נכבת ולא מהבהבת.

 

מה זה מחשב בודי? האם כל מה שנישאר זה לקחת את הרכב למוסך מורשה ולשלם המון כסף על בדיקת הבעיה ותיקונה?

פורסם

ישנם אימוביליזרים עם 2 ניתוקים (למשל סטרטר ומשאבת דלק) - השאלה היא האם אצלך זה ניתוק 1 או 2 ?

לדעתי צריך להזמין מישהו שקצת מבין:

לאחר בדיקת האימובילייזר, יש לבדוק משאבת דלק - האם מגיע דלק למנוע ?

האם מגיע אות למצתים ?

האם בכלל מגיע אות לכויל ?

×
×
  • תוכן חדש...