Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם חברי פורום נכבדים, חדשים וותיקים.

 

הנושא נדון פה ( כאן ושם ) ויש חבר פורום ( GURFI )

שאף טרח והשקיע ויצר כתב התחייבות כללי שלקחתי בתור בסיס לשלי,

אם לא ציינתי מישהו שעשה עבודה דומה / שונה / אחרת / לפניו / אחריו, התנצלותי הכנה.

 

העניין הוא שאני מעוניין לחדד ( מאוד מאוד מאאאאאוווווודדדדדדד ) את הנושא לרווחת כל מי שמעוניין לקנות רכב משומש

והמוכר, מי שזה לא יהיה, טוען שהוא " מתחייב על מנוע גיר שלדה בלה בלה בלה ".

 

הטיוטה הראשונית היא 'קשה' ואני בכוונה מנסח אותה כך

אז בלי יותר מידיי קשקושים, קראו את כתב ההתחייבות הבא ותקנו / שפרו בבקשה את מה שנראה לכם נחוץ.

יש צורך בתיקונים, כן, אני יודע.

 

 

 

 

כתב התחייבות לתקינות רכב

 

 

 

אני ____________ ת.ז. _______________ ( להלן ' המוכר ' )

 

========================================================================

 

במידה והמוכר הינו סוחר רכב ו / או עובד בעסק למסחר ברכבים משומשים מלא את הפרטים הבאים

 

שם העסק __________ מס תאגיד / רשיון עסק __________

 

========================================================================

 

בעל הרכב,

 

יצרן : __________ דגם : __________ שנתון :__________ מספר רישוי : __________

 

בעלות ( יד ) : ראשונה / שנייה / שלישית / אחרת __________ קילומטראז : __________

 

 

 

מתחייב בזאת ש -

 

 

# הרכב לא עבר תאונות שבגינן הוגדר כ - טוטאל לוסט ו / או 'אובדן להלכה ' ,

 

# אין פגיעות ולא נעשו תיקונים בשילדה / שאסי ,

 

# אין פגיעות ולא נעשו תיקונים במנוע והמנוע הינו המקורי של הרכב ,

 

# אין פגיעות ולא נעשו תיקונים בתיבת הילוכים ותיבת ההילוכים הינה המקורית של הרכב .

 

# מספר השילדה ומספר המנוע תואמים לאלו הרשומים ברישיון הרכב ובמשרד הרישוי ,

 

# מספר הקילומטרים הרשום במד הרכב נכון ולא שונה בשום צורה ואופן ,

 

# לא הופעל אף אחד ממנגנוני פתיחת כריות האוויר ברכב

 

 

היות ו ____________ ת.ז. ___________ ( להלן ' הבודק ' ) מעוניין לערוך בדיקה של הרכב

 

במכון בדיקת הרכב _____________________ בעלות של __________

 

 

והיות ואני מצהיר כי כל הפרטים הרשומים בכתב התחייבות זה, הינם נכוניםוידוע לי מצב הרכב לאשורו,

 

אם תמצא במכון סתירה לאחד מהסעיפים הרשומים, תחול עלי ( המוכר ) העלותהמלאה של בדיקת הרכב

 

באותו מכון ואני ( המוכר ) אחזיר לבודק את סכום הבדיקה במידה ושולם עלידו.

 

 

 

חתימת הבודק __________ חתימתהמוכר __________ תאריך __________

פורסם

מנותק מהמציאות.

אף אחד לא יחתום לך על דבר כזה.

 

"אין פגיעות ולא נעשו תיקונים בשילדה / שאסי"- אתה יודע שגם עלייה חזקה על המדרכה או נסיעה קצת מהירה בבמפרים, יכולה גם לגרום לפגיעה ב"שאסי"?

"אין פגיעות ולא נעשו תיקונים במנוע/גיר והמנוע הינו המקורי של הרכב"- תגדיר פגיעות במנוע? תגדיר פגיעות בגיר?

"לא הופעל אף אחד ממנגנוני פתיחת כריות האוויר ברכב"- בהנחה שאני לא היד הראשונה של הרכב, מאיפה אני אמור לדעת ?

פורסם
מנותק מהמציאות.

אף אחד לא יחתום לך על דבר כזה.

 

"אין פגיעות ולא נעשו תיקונים בשילדה / שאסי"- אתה יודע שגם עלייה חזקה על המדרכה או נסיעה קצת מהירה בבמפרים, יכולה גם לגרום לפגיעה ב"שאסי"?

"אין פגיעות ולא נעשו תיקונים במנוע/גיר והמנוע הינו המקורי של הרכב"- תגדיר פגיעות במנוע? תגדיר פגיעות בגיר?

"לא הופעל אף אחד ממנגנוני פתיחת כריות האוויר ברכב"- בהנחה שאני לא היד הראשונה של הרכב, מאיפה אני אמור לדעת ?

לקחת את זה יותר מידי קיצוני

היום בבדיקות אומרים לך שלדה נקיה כן או לא חד משמעיות!

*עוד רושמים לך הוחלף כנף הוחלף טמבון נעשתה צביעה תיקוני צבע באיזה מקום

*מנוע וגיר יש להם את הכיסוי תחת שלהם תמיד רושמים בגיר נקישה במעבר הילוכים בלאי מוגבר כנ''ל במנוע יש סטייה שמותרת חפי נתוני יצרן במידה וחרג המנוע חלש וכו'.

פורסם

חמודים שלי, אתם אחלה. :roll:

 

הטיוטה הראשונית היא 'קשה' ואני בכוונה מנסח אותה כך

אז בלי יותר מידיי קשקושים, קראו את כתב ההתחייבות הבא ותקנו / שפרו בבקשה את מה שנראה לכם נחוץ.

יש צורך בתיקונים, כן, אני יודע.

פורסם

משהו שיענה לך בחיוב על כל דרישות אלו זה רק רכב חדש 2013 מהסוכנות שנסע בדיוק 0 קילומטר.

בכל רכב אחר ימצאו שלל ענק של לקוים בכל בדיקה, חלקם הקטן מאוד נכונים ורובם כיסוי תחת של מכוני הבדיקה לצורך אי מתן האחריות,

רוצה בדיקה מושלמת? תמשיך לבלות במכוני הבדיקה ולהוציא כסף שלך וכסף של אנשים אחרים..

הסיכוי היחיד שלך לבדיקה מושלמת היא אם בעל הרכב הוא סוחר רכב וחבר של בעל המכון או מעביר לו כסף לטובת התוצאות - אני מנחש שרק אדם כזה יהיה מוכן לחתום לך על חוזה התחייבות מכל סוג לפני בדיקה.. כל השאר יודעים שבדיקה זה ערמה של שטויות שלא שווה את הנייר עליו היא מודפסת,

רוצה מידע רלוונטי - סע עם הרכב למוסך לקבלת הערכה והצעת מחיר.

פורסם

אני רוצה לשאול שלאת המשך:

 

נניח ואני מוכר רכב, אני יד ראשונה וחתמתי לך על ההתחייבות הזו.

 

אתה הולך לבדיקה, בבדיקה המנוע מסומן כלא תקין עקב כל מיני שטויות, ויש עוד ממצאים, שלדעתך סותרים את ההתחייבות.

 

אני אומר תודה, לא רוצה לקנות - לא צריך.

 

מה תעשה האלה, תגיש נגדי תביעה בשביל לקבל בחזרה 450 שקל ששילמת על בדיקה?

 

 

פורסם

Buki -

 

סלח לי שאני נמנע מלענות לך על השאלה, הבחירה העתידית שלי או של מישהו אחר בעניין זה לא רלוונטית לנושא.

הנושא פה הוא שיפצור ' כתב התחייבות ' למשהו ריאלי ובר תוקף.

 

לא הוספתי בחוזה הזה סעיף אחד בכוונה, רק כדי לראות לאן נושבת פה הרוח ואיך העניינים יתגלגלו.

 

# המוכר יפקיד במכון הבדיקה סכום בסך עלות הבדיקה שיוחזר לו במידה ולא תמצא סתירה מהותית למי מהסעיפים הרשומים.

במידה ונמצאה סתירה שכזו, יוחזר הכסף למזמין הבדיקה ללא טענות מצד המוכר.

פורסם

חולגי -

 

אתה תותח.

בוא ותנסה להיות מועיל לנושא ותציע איזו הצעה לשינוי שתהיה ריאלית בעינייך

 

אתה יודע ( ואולי לא ? ) חוכמת ההמונים והמנוסים וכאלה ..........

פורסם

לא צריך שום הסכם כזה. הדבר היחיד שהמוכר אמור לדעת(וגם לא תמיד) זה האם הרכב אכל תאונה רצינית שיכול להיות גרמה לפגיעה בטיחותית בשלדה. זהו.

 

ע"פ התשובה שלו והנכונות שלו לשלם לך על הבדיקה במידה ומתגלה פגיעה כזאת, זה מספיק בשביל לדעת אם הוא דובר אמת או שקר.

פורסם

davemustaine87 -

 

ראה, העניין הוא לא מה המוכר יודע או לא יודע ואם הוא שקרן נבל בן כלבה או קדוש יותר מהאפיפיור

אלא למה הוא מוכן להתחייב ולחתום.

 

זה הכי פשוט שיש, לא מסובך, בחיי.

 

נכונות ומילה של המוכר, עם כל הכבוד, לא נותנת לאף אחד כלום, כסף מזומן במשמורת וכתב התחייבות כן נותנים.

 

אני חוזר על מה שכתבתי בהתחלה, כתב ההתחייבות הזה הוא טיוטה דרקונית טעונת שיפוץ.

 

הנה דוגמית :

 

# ישן - אין פגיעות ולא נעשו תיקונים בשילדה / שאסי

 

# חדש - אין פגיעות ולא נעשו תיקונים בשילדה / שאסי בעקבות תאונת דרכים שגורמים לירידת בטיחות הרכב

 

 

זה מה שביקשתי לבצע איתכם, חברי הפורום, מניסיונכם האישי ודעתכם המלומדת. 8)

לכתוב לי כמה זה לא ריאלי וכמה אני או מישהו אחר חי בלה לה לנד פשוט מיותר ובטח לא מקדם את הנושא.

פורסם
חולגי -

 

אתה תותח.

בוא ותנסה להיות מועיל לנושא ותציע איזו הצעה לשינוי שתהיה ריאלית בעינייך

 

אתה יודע ( ואולי לא ? ) חוכמת ההמונים והמנוסים וכאלה ..........

אתה תמסח (:-) .תעזוב שטויות...)

alfa 156 2.5.

פורסם

אם קונה יבוא אלי עם חוזה דרקוני שכזה, הוא ישלח אחר כבוד לחפש רכב אחר.

עד היום כל פעם שמכרתי רכב סיפרתי את העבר שלו כמו שאני מכיר אותו, סיפקתי הסטוריית טיפולים מלאה (אני מתעקש על זה גם כשאני רוכש רכב), והצעתי לקונה לקחת את הרכב לבדיקה איפה שהוא רק ירצה.

 

אני יודע אם אי פעם הוחלף הגיר? ואם כן - אז?

ואם המנוע לא תקין כי יש צינורית קרועה? או רשרוש של רצועה? או אלף ואחד דברים אחרים שיכולים לקרות?

 

אני מוכן לספר על כל התאונות שקרו בזמן שהרכב היה אצלי, וכל התיקונים שנעשו. אני מוכן גם להראות לרוכש את מספר השלדה והמנוע ולהשוות אותם למה שכתוב ברשיון. מעבר לזה, רוצה תקנה - לא רוצה אל תקנה.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

×
×
  • תוכן חדש...