Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקפיץ לטובת שאלה (3 למעשה):

1. מה ההבדל בין 2 הגרסאות של קנון ל: 18-135mm f/3.5-5.6 IS (זו עם STM וזו ללא)?

אם אני מבין נכון החשיבות היא בעיקר לוידאו, אבל האם בסטילס זה גם יבוא לידי ביטוי?

 

דבר נוסף,

2. כמתחיל עם ה-SLR - מה היתרונות והחסרונות של 18-135mm מול 18-200mm?

(ממה שהבנתי עד כה, ההבדל מתבטא בעיקר במחיר ובלזום).

 

3. שאלה נוספת - האם עדשות מחברות אחרות (טמרון, סיגמה) יהיו ידניות לחלוטין ע"ג גוף של קנון?

 

תודה.

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מקפיץ לטובת שאלה (3 למעשה):

1. מה ההבדל בין 2 הגרסאות של קנון ל: 18-135mm f/3.5-5.6 IS (זו עם STM וזו ללא)?

אם אני מבין נכון החשיבות היא בעיקר לוידאו, אבל האם בסטילס זה גם יבוא לידי ביטוי?

 

דבר נוסף,

2. כמתחיל עם ה-SLR - מה היתרונות והחסרונות של 18-135mm מול 18-200mm?

(ממה שהבנתי עד כה, ההבדל מתבטא בעיקר במחיר ובלזום).

 

3. שאלה נוספת - האם עדשות מחברות אחרות (טמרון, סיגמה) יהיו ידניות לחלוטין ע"ג גוף של קנון?

 

תודה.

1. לא יודע.

2. היתרונות של ה18-135: מחיר עדיף.

חסרון: טווח קצר יותר.

 

תחשוב בעצמך אם שווה לך להשקיע עוד כסף בשביל הטווח הזה. מה אתה הולך לצלם?

 

3. לא, כל עוד תקנה עדשות טמרון וסיגמא שמיועדות לגופי קנון, הן יעבדו עם פוקוס אוטומטי ומדידת אור וכמו כל עדשת EF/EF-S.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
מקפיץ לטובת שאלה (3 למעשה):

1. מה ההבדל בין 2 הגרסאות של קנון ל: 18-135mm f/3.5-5.6 IS (זו עם STM וזו ללא)?

אם אני מבין נכון החשיבות היא בעיקר לוידאו, אבל האם בסטילס זה גם יבוא לידי ביטוי?

 

דבר נוסף,

2. כמתחיל עם ה-SLR - מה היתרונות והחסרונות של 18-135mm מול 18-200mm?

(ממה שהבנתי עד כה, ההבדל מתבטא בעיקר במחיר ובלזום).

 

3. שאלה נוספת - האם עדשות מחברות אחרות (טמרון, סיגמה) יהיו ידניות לחלוטין ע"ג גוף של קנון?

 

תודה.

 

1. זה הוסבר כבר למעלה. ה-STM היא בעלת מנגנון חדש. טוב באותה המידה (או אולי יותר) לסטילס, עדיף פי כמה לוידאו (ראה את הלינק כמה הודעות למעלה).

2. מצד אחד נחמד שיש זום מאוד גדול. מצד שני תגלה מהר מאוד שאתה משתמש בו מעט מאוד. עם זאת, אם שתיהן טובות באותה המידה והבדלי המחיר לא היסטריים, הייתי הולך על העדשה הגדולה יותר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

STM עדיף לוידאו הבנתי, לא ידעתי אם יש השפעה לסטילס (אני לא מצלם וידאו).

 

יש אחלה מחיר בB&H ל-STM - המחיר שלה כמעט כמו של הרגילה, נראה לי שאלך עליה.

 

תודה.

פורסם
מקפיץ לטובת שאלה (3 למעשה):

1. מה ההבדל בין 2 הגרסאות של קנון ל: 18-135mm f/3.5-5.6 IS (זו עם STM וזו ללא)?

אם אני מבין נכון החשיבות היא בעיקר לוידאו, אבל האם בסטילס זה גם יבוא לידי ביטוי?

יש לך פה קישור לסרטון עם ההבדלים.

 

דבר נוסף,

2. כמתחיל עם ה-SLR - מה היתרונות והחסרונות של 18-135mm מול 18-200mm?

(ממה שהבנתי עד כה, ההבדל מתבטא בעיקר במחיר ובלזום).

 

18-200 תהיה יקרה יותר, כבדה יותר, ויהיה יותר זום.

לא רק זה, קח בחשבון גם שבעדה עם מפתח צמצם משתנה (נגיד F3.5-5.6) ב18-135 ב135 הצמצם יהיה כבר על 5.6. לעומת זאת, ב18-200, ב135 הצמצם יהיה איפשהו בטווח ולא בסוף שלו.

*אם מישהו יכול להסביר את זה בעברית, אני מאוד אשמח. אני לא מצליח לכתוב את זה מאיזשהי סיבה.

 

3. שאלה נוספת - האם עדשות מחברות אחרות (טמרון, סיגמה) יהיו ידניות לחלוטין ע"ג גוף של קנון?

 

תלוי בעדשה. אם יש לה מנוע פוקוס פנימי היא תתפקס אוטומטית. אם לא, לא. בעצם בדיוק כמו עדשות של קאנון (EF ו EF-S)

תודה.

 

שרה שרה שיר שמח

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

מקפיץ מקפיץ, ב23 למרץ יש לי עוד חתונה לצלם, אז בא לי עוד הפעם להתפנק.

הזמנתי לי את הקנון 100L 2.8 ואת ה16-35 L, אחרי החתונה אולי תבוא גם ה70-200 IS L של קנון.

זוג העדשות ביחד יצא לי 9 אלף ש"ח

כמובן יעלה תמונות אחרי החתונה :lol:


×
×
  • תוכן חדש...