Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חניתי בתום לב במקום שאסור לחניה(לא שמתי לב לשלט) קיבלתי דוח על סך 250 שקל,למדתי את הלקח לא החנתי שם שוב,ואכן הדוח הגיע לאחר חודשיים הביתה אך בנוסף אליו הגיע עוד דו״ח על אותה עבירה,שבוצעה יום לפני. אכן העמדתי את רכבי באותו מקום ביומיים האלה,אך מהרגע שקיבלתי את הדוח על השמשה הבנתי שאסור לחנות שם ומאז לא חזרתי על זה,אך הדוח הראשון כלל לא ידעתי שקבלתי אותו! לכן כעת עליי לשלם 500 שקל!! אני מבקש לדעת אם יש לי מה לעשות בנושא? אולי לכתוב מכתב ולבקש שימירו לי לדוח אחד במקום 2? אין לי מושג למה לא היה דוח מתחת לוישר. אני אזרח שומר חוק ולא מחפש בעיות,עזרו לי,האם יש לי מה לעשות בנושא? הדוח ניתן בתל אביב

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

באיזה עיר קיבלת את הדוח?

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אי ידיעת החוק אינה פוטרת ממנו, עליך האחריות לוודא שהעמדת את הרכב כחוק בכל מקרה ומקרה לגופו.

 

מעצבן?, בהחלט, אבל אני לא רואה שום סיכוי שתוכל לעשות משהו בנושא.

פורסם

ניתן להגיש בקשה לביטול או להמרה באזהרה לגבי אחד מהדוחו"ת

ולו רק בשל העובדה כי היה ספק כלשהו לגבי איסור החניה במקום

 

נסה את מזלך אולי תצליח..

 

עילה משפטית או טכנית לביטול אין

 

להגיש בקשה להישפט אני די בספק אם כדאי להגיש במקרה זה

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

אומנם עבר המון זמן, אך עיריית ת"א ביטלה דו"ח אחד. קח שיצא ששילמתי רק על דו"ח אחד בסופו של דבר

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם
מגניב. מה כתבת בבקשה לביטול?

 

"

חניתי בתום לב במקום שאסור לחניה(לא שמתי לב לשלט) קיבלתי דוח על סך 250 שקל,למדתי את הלקח לא החנתי שם שוב,ואכן הדוח הגיע לאחר חודשיים הביתה אך בנוסף אליו הגיע עוד דו״ח על אותה עבירה,שבוצעה יום לפני. אכן העמדתי את רכבי באותו מקום ביומיים האלה,אך מהרגע שקיבלתי את הדוח על השמשה הבנתי שאסור לחנות שם ומאז לא חזרתי על זה,אך הדוח הראשון כלל לא ידעתי שקבלתי אותו"



 

:)

The first one to get angry loses

פורסם
:)

אני מעוניין לדעת כי אני מתקשה להאמין שזו התחשבות.

 

אני מניח שהוא רשם משהו דומה, זה הגיע למישהו שהיה צריך לקרוא את זה,

מאחר וזה סמטוחה גם לקרוא וגם להבין מי-מו-מה בתאריכים\מקומות וכו'

ומי שקרא הבין שהוא יכול להשאיר דו"ח אחד ולבטל אחד וזה כנראה בתחום

סמכותו פשוט מחק לו אחד.

 

אולי זה מהמצבים האלה שיש בלגאן באפסנאות ואתה חותם על סופה לסופ"ש

בגלל שהאפסנאי התבלבל עם התחזית.

The first one to get angry loses

פורסם
חניתי בתום לב במקום שאסור לחניה(לא שמתי לב לשלט) קיבלתי דוח על סך 250 שקל,למדתי את הלקח לא החנתי שם שוב,ואכן הדוח הגיע לאחר חודשיים הביתה אך בנוסף אליו הגיע עוד דו״ח על אותה עבירה,שבוצעה יום לפני. אכן העמדתי את רכבי באותו מקום ביומיים האלה,אך מהרגע שקיבלתי את הדוח על השמשה הבנתי שאסור לחנות שם ומאז לא חזרתי על זה,אך הדוח הראשון כלל לא ידעתי שקבלתי אותו! לכן כעת עליי לשלם 500 שקל!! אני מבקש לדעת אם יש לי מה לעשות בנושא? אולי לכתוב מכתב ולבקש שימירו לי לדוח אחד במקום 2? אין לי מושג למה לא היה דוח מתחת לוישר. אני אזרח שומר חוק ולא מחפש בעיות,עזרו לי,האם יש לי מה לעשות בנושא? הדוח ניתן בתל אביב

אתה חייב לשלם

בגלל שהדוחות שמדביקים לחלון לפעמים נעלמים העירייה / משטרה שולחים אותם בדואר רשום

יש מקומות למשל כמו בחיפה שאת הדוחות רושם פקח שיושב במוקד העירוני ומסתכל עליך דרך מצלמה

פורסם

דני(בן חמו?),

תלמד לקרוא את כל השרשור ואת תאריכיו!!!

גיל השרשור הוא שנתיים ימים ופות"ש שלח בקשה לעיריה וזו מחקה לו דו"ח אחד.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...