Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב לאחר התלבטויות רבות וחפירות מעמיקות בפורום החלטנו אני והחברה לרכוש את הסיטיגו הידני. 60 כס.

למעשה מה ששבר היתה נסיעת המבחן שעשיתי על הרכב. לצורך העניין זה היה בסוף שבוע סוער במיוחד (מלא רוחות) ברמה כזאת שבקושי יכולתי להכנס לרכב בכלל.... הנסיעה הייתה ברחבי ראשון לציון ומשם יצאנו לאיילון דרום 40 דק סהכ)

מסקנות:

 

יש תחושה של חוזק ויציבות על הכביש- אין הרגשה שהרכב נזרק מצד לצד ממכות רוח

 

נוחות!!! אחד הדברים שקנו אותי! נסעתי על כמה רכבי מיני אף אחד מהם לא הרגיש נוח כמו הסיטיגו (כיסא, תפעול מראות ומערכת מרכזית, מרחב ראיה רחב)

 

אין כמעט רעשי כביש ורוח- דבר שהפתיע לגמרי באמת שלא ציפיתי לשקט יחסי שכזה..

 

מרחב פנימי- אני יודע שהרבה מפריזים בנושא אבל עד שלא נכנסתם לסיטיגו אתם לא יודעים מהו מרחב פנימי ברכב מיני! (אגב ייתכן שהדבר נעוץ בכך שזה הרכב הכי גדול בקטגוריה...)

 

הגבהת הכיסא- אני 1.67 והרגשתי קצת נמוך ברבע שעה הראשונה של נסיעת המבחן עד שגיליתי את כפתור הרמת הכיסא... שווה הכל!! ואני לא כזה נמוך... אז למי שיש בעיית גובה אני ממליץ לפחות לנסות ולהרגיש את ההבדל בין רכב עם אופציה כזו לבין רכב ללא...

 

המון מקומות אחסון- תא כפפות (ולא חור מוזר כזה...) בצידי הדלתות מלפנים ומאחור, בצדי המושב הקדמי רשתות לאחסון וגולת הכותרת- תא מטען של 251 ליטר (25% יותר מכל תא מטען אחר בקטגוריה)

 

החברה הצטרפה לנסיעה וציינה שהמרחב מאחור היה יותר ממספיק למרות שהיא 1.75... ושמושב אחורי היה נוח.

 

נקודות שיש לציין ואני לא אהבתי:

 

קודם כל החלון האחורי לא נפתח אלא רק חלקית- שונא את זה אבל למזלי אני לא זה שיישב מאחור ומאחר ואני גר באילת 98% מהנסיעות יהיו עם מזגן ככה שזה לא קריטי

 

פתחי אוורור מרכזיים שחסרים לי...

 

חוסר השקעה במערכת המרכזית שקצת מציק לי...

 

וזהו בגדול אנחנו צפויים לקבל את הרכב עד ה 19/1/13 עם מערכת הסיטי סייף.

תמונות וביקורות בהמשך... :)

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש, למרות שהפוסט שלך נשמע קצת כמו פרסומת מרוב פרגון.

 

כבעלים של סיטיגו ידנית 75 כ"ס (מהמשלוח הראשון בלי הסיטי סייף) כבר כמעט חודש אני יכול להעיד באופן אישי שאני נהנה מהרכב הזה כמעט כל נסיעה מחדש.

למרות שללא ספק קשה להתרגל לנסיעה ברכב ידני אחרי כמעט 20 שנים של נהיגה ברכב אוטומטי בלבד. להתנהל בתוך הפקקים והרמזורים של גוש דן עם גיר ידני ללא ספק פחות נוח מאשר גיר אוטומטי אבל לפחות יש הרבה יותר שליטה על הרכב והמחוג של הדלק בקושי זז לו.

בכביש המהיר מישורי הסיטיגו לא מביישת בכלל, משייטת ב-110 קמ"ש בקלות בסל"ד של 3000 ומרגישה שקטה ובטוחה כמו ברכב גדול וחזק בהרבה.

 

נשארה רק השאלה מה יהיה בקיץ הישראלי עם המזגן של הרכב הזה. למרות שבנסיעת מבחן שעשיתי בתחילת נובמבר שהיה חמסין של 30 מעלות והיינו ארבעה מבוגרים באוטו המזגן היה יותר מבסדר גמור, אז אני מאמין שיהיה בסדר.

 

אם רק היו חלונות אחוריים אמיתיים ברכב הזה ופתחים רגילים באמצע למזגן האוטו היה ממש מושלם מבחינתי.

פורסם

תתחדש, אכן רכב נהדר! אני עם ה75 רובוטית כבר חודש וכן כן... 5000 ק"מ! הייתי כבר במטולה, הייתי באילת, חרשתי את הארץ הלוך חזור ושוב הלוך ושוב חזור. לבד או עם עוד שלושה פשוט פתרון מעולה לרכב זול, צריכת דלק מעולה ונוחות סבירה לכל הנוסעים.

צריכת הדלק שלי עומדת על 1:22 לערך ממוצע וכשאני טיפה "מרביץ" או נוסע בעיקר בעיר אני מגיע ל1:19 שזה מעולה כמובן.

תהנה ותשמור עליה כמובן:)

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם

אתה גר באילת והזמנת רכב בלי פתחי מיזוג במרכז?!

וואלה.. מקווה בשבילך שלא תיצלה בחום, כי בנסיעת המבחן שאני עשיתי המזגן לא היה להיט, למרות שהיא לא הייתה בשיא החום.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
מה ההבדל במחיר בין 75 כ"ס ל 60 כ"ס? לא שווה להוסיף כמה שקלים ולקבל סחיבה יותר טובה ואולי אף צריכת דלק משופרת?

 

אולי שווה ללכת על הסיאט מיי 75 במחיר אטרקטיבי, ולוותר על הגבהת הכיסא.

תלוי בנסיבות ובתנוחת הנהיגה המועדפת על הנהג.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

תתחדש.

שלי גם בדרך, 75 כ"ס רובוטית אלגנס... (הייתי חייב את הפנים הבהיר, זה יפה!)

לקחתי צבע ירוק כי רק ירוק, כחול כהה (אין כבר במלאי) ואדום (לא אוהב) מגיעים עם ריפודים ודש בצבע קרם.

 

אחרי שוויתרתי על רכב יד שנייה והרבה התלבטויות נשארתי עם שאלה אחת: האם ללכת על קיה או סקודה. אבל אחרי נסיעת מבחן בשניהם, הסקודה פשוט הרגישה לי יותר טוב. (אפילו עם התיבה הרובוטית שקצת מציקה בהחלפה של ראשון לשני, אחרי זה לא כל כך מורגש)

 

הקיה יותר מאובזרת אין ויכוח, וגם התיבה אוטומטית (אבל אין טיפטרוניק! משעמם! i love it איך אפשר בלי?!). אבל פנים הרכב הרגיש לי מעפן (חומרים לא טובים כמו בסקודה), צריכת הדלק נוראית ואני שונא את המראה החיצוני! (איזה מוזר זה? היופי בעיני המתבונן, אה?).

 

nirhend, אני לא יכול לשלוח לך את המספר שלי כי אין לי אפשרות לשלוח ה"פ עדיין, אבל כן הייתי מעוניין לשוחח עימך.

פורסם
nirhend, אני לא יכול לשלוח לך את המספר שלי כי אין לי אפשרות לשלוח ה"פ עדיין, אבל כן הייתי מעוניין לשוחח עימך.

 

שלחתי לך בהודעה פרטים את המספר שלי, אני אשלח לך שוב עכשיו

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם

עוד מקק על הכביש......

 

 

 

סתם. מברוק! תתחדש,

אני הייתי חושש מהקטע של המיזוג, אבל אם הרכב טוב לך לבחירת לבך, אתה תהנה ממנו! - מזל"ט

 

 

מה צריכת הדלק הממוצעת שלו?

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
אתה גר באילת והזמנת רכב בלי פתחי מיזוג במרכז?!

 

הדבר הראשון שחשבתי עליו, כשקראתי את ההודעה.

 

ראיתי את הסיטיגו פעם אחת בלבד ועוד מבחוץ, ולמרות זאת, מאוד התרשמתי.

פורסם
השאלה שנשאלת בסיפור שלך זה איך זה שאתה 1.67 והבת זוג 1.75?

 

אני תמיד אומר,

במצב מאוזן כולן אותו גובה :hihi:

 

ולנושא השרשור,

קודם כל תתחדש על הרכב.

יצא לי לנהוג על הסיטיגו (הצטרפתי לאוראל RS) ואני זוכר שהיו פתחי איוורור באמצע.

פשוט חשבתי שאי אפשר לכוון גובה וכיוון של המזגן באמצע שאפילו בחלק מהריקשות בהודו אפשר...

בדקתי עכשיו בתמונות ואכן יש, או שאלו לא פתחי איוורור של המזגן?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 


×
×
  • תוכן חדש...