Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אני מנסה לקפל את המושבים האחוריים אבל מה שאני מצליח לקפל זה רק את המושב היחיד שמתקפל כולו .

שלושת המושבים גם הצלחתי לנתק ולקפל ..

החלק הבעייתי הוא המשענת של הגב של ה2 מושבים.. ניסיתי וניסיתי והם לא רוצים להתקפל .

משכתי מאחורה את 2 החוטים שגורמים לכל המושב להתקפל אבל נוצר לי צורה של ר במושבים של ה2 והם נתקעים בכסאות הקדמיים כך שאני מפסיד מקום העמסה . אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי לאיזה ידית או משהו כזה שיקפל את 2 המושבים.

המושב היחיד מתקפל בלי שום דבר שתופס אותו ואין איתו בעייה.

פורסם

לא כ"כ הבנתי מה הבעיה שאתה נתקל בה.

 

בכל מקרה, על מנת שהמשוב יתקפל, צריך להוציא את המשענות ראש. אחרת הן נתקעות במנושב הקידמי ולא מאפשרות קיפול מלא.

 

 

פורסם

המושב האחורי בקנגו מורכב משני חלקים אחד יחיד ועוד חלק גדול יותר של 2 מושבים .

החלק היחיד אין איתו בעייה הןא מתקפל ונכנס בין המושבים אבל החלק של ה2 לא נכנס בין המושבים כי הןא לא מתקפל לי.

ןאז נוצר מצב שהןא נתקע במןשבים הקדמיים עקב זה שהוא לא מתקפל והוא נותר בצורה הזו l_ .החלק של הגב לא רוצה לרדת לכיוון המושב של הטוסיק הוא תקוע .

הבעייה היא לא שהוא תפוס במרכב האוטו אלא במושב עצמו. כי את כל החלק הצלחתי לנתק ולהרים אבל רק החלק של המושב היחיד נכנס בין המושבים.

פורסם

אז ככה היום שוב פעם התעסקתי עם הכסא הפעם כן הצלחתי לקפל אותו.

אבל הקיפול נעשה בעזרת פטיש ומברג ... שמתי לב שמאחורי הכסא בציר שלו (בצד שקרוב למושב היחיד) יש חלק שמונע מהמושב להתקפל למטה ואליו מחובר חוט ברזל שכנראה מתחבר לאיזה ידית בגוף המושב . הבעייה היא שלא מצאתי את הידית הזו...

מישהו יכול לכוון אותי לידית המדוברת ? אם מישהו לא הבין זו ידית שאמורה לגרום למושב של הגב של ה2 האחורי להתקפל.(לרדת לכיוון למטה )

×
×
  • תוכן חדש...