Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי 3 שנים, הגיע היום המיוחל, נסעתי לבקו"ם וגזרתי חוגר.

בשירות הצבאי שלי הייתי לוחם נ"מ (סטינגר), מפקד ורס"פ בחצי שנה האחרונה.

לפני 4 חודשים סגרו את הגדוד שלי ועשו לו הסבה לפיקוד העורף-חילוץ והצלה.

כנראה שנפלתי איפשהו בין הכיסאות, חברים שהיו איתי במחלקה (לא יצאו לפיקוד) השתחררו היום בגדוד והוצבו לעשות מילואים בגדוד, ואני הייתי צריך להשתחרר בבקו"ם, וקיבלתי הצבה ליחידת מילואים שלפי מה שהבנתי מהקצינה שם-מזמנים אליה למילואים רק במצבי חירום, אין קווים או אימונים.

לא הצלחתי למצוא מידע על היחידה הזאת באינטרנט, מישהו מכיר?

האם יכולים לקרוא לי לעשות מילואים פתאום באבט"שים וכאלה? או שזה רק באמת במצב חירום?

אשמח למידע

תודה

פורסם

אין לי מושג, אני חושב שלא.. היא אמרה שיזמנו אותי רק במקרי חירום ע"פ המקצוע שלי-לוחם.

העניין הוא שאני לא סומך על מה שהיא אומרת.. אני מפחד שיקראו לי לעשות מילואים באיזה אבט"ש או קו עם אנשים שאני לא מכיר

פורסם

מה שבטוח זה שפיקוד העורף עושה אבט"ש.

תצטרך לחכות ולראות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אז זהו... אני לא שייך לפיקוד העורף אני נשארתי איכשהו בחיל האוויר, אף אחד לא הזין שעשיתי הסבה לפקע"ר

פורסם

עוד לא יצא לי לשמוע על גדוד מיל׳ שלא מתאמן.

מראה לי אבסורד שכוחות שמוקפצים בחירום לא יתאמנו בכלל.

לפי דעתי יהיה לך אימון של פעם בשנה שנתיים בהתאם לפעילות שהגדוד אמור לתפוס בחירום.

 

איחלתי למילואימניק בהצלחה.

פורסם

אם בכל זאת מדובר בפיקוד העורף, כנראה שמדובר בתפקיד בנפה.. למיטב ידיעתי אכן לא מתבצעים שם קווים/אבט"שים, אלא רק זימונים לימי אימונים וכמובן בחירום.

 

לדעתי היו אמורים לתת לך איזשהן דרכי תקשורת עם היחידה, ואם לא, אולי בקצין העיר ידעו לעזור.

פורסם

אם אתה שייך ליחידה שבהגדרה מזומנת רק בחירום אז תקבל סיפוחים לתעסוקות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...