Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה קרב בקטנות ריו ירדה ל76600 C1 ב55555


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פשוט מדהים איזה קרב יש בקטנות, חבל שאין קרב כזה במשפחתיות ובקרוסאוברים.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

מבצע לזמן מוגבל או מחיר קבוע?

 

זה דיי היה ברור שהריו תרד מהמחיר המנופח שלה כשיש פיאסטה וסוויפט בפחות כסף.

 

מי יתן ובאמת הקרב הזה יגיע גם לסגמנט המשפחתי.

פורסם

למה שסמל"ת ישנו את הגישה? הרי ידוע שפיאט פונטו היא יצירת פאר הנדסית ועיצובית מבית היוצר של פרארי ומזארטי, אתה לא מצפה שהיא תתומחר ברמה של מכוניות אפרוריות וחסרות מעוף?

אני עוד לא מדבר על פונטו עם מנועי 16 שסתומים, שאלו הרי מנועי סופר-ספורט נועזים ורבי און שדורשים תמחור בהתאם.

 

בכלל, אני חושב שסמל"ת בכוונה לא מנסים למכור מכוניות. הרי אומנות אמיתית היא נדירה וקשה להשגה. אם תראה המוני פיאטים על הכבישים, הקסם יעלם.

פורסם
למה שסמל"ת ישנו את הגישה? הרי ידוע שפיאט פונטו היא יצירת פאר הנדסית ועיצובית מבית היוצר של פרארי ומזארטי, אתה לא מצפה שהיא תתומחר ברמה של מכוניות אפרוריות וחסרות מעוף?

אני עוד לא מדבר על פונטו עם מנועי 16 שסתומים, שאלו הרי מנועי סופר-ספורט נועזים ורבי און שדורשים תמחור בהתאם.

 

בכלל, אני חושב שסמל"ת בכוונה לא מנסים למכור מכוניות. הרי אומנות אמיתית היא נדירה וקשה להשגה. אם תראה המוני פיאטים על הכבישים, הקסם יעלם.

 

 

חחחח הרגת אותי.

 

הגיע הזמן שנראה מכוניות כמו פיאסטה ב 60 אלף? :wink:

פורסם
למה שסמל"ת ישנו את הגישה? הרי ידוע שפיאט פונטו היא יצירת פאר הנדסית ועיצובית מבית היוצר של פרארי ומזארטי, אתה לא מצפה שהיא תתומחר ברמה של מכוניות אפרוריות וחסרות מעוף?

אני עוד לא מדבר על פונטו עם מנועי 16 שסתומים, שאלו הרי מנועי סופר-ספורט נועזים ורבי און שדורשים תמחור בהתאם.

 

בכלל, אני חושב שסמל"ת בכוונה לא מנסים למכור מכוניות. הרי אומנות אמיתית היא נדירה וקשה להשגה. אם תראה המוני פיאטים על הכבישים, הקסם יעלם.

 

גדול!!

הרגת אותי :-D

פורסם

לו רק היה קם יבואן אחד ונותן פייט לליסינג... לו רק הממשלה היתה נותנת פייט לליסינג...

לצערי VW לא מספקים את הסחורה במחירים נוחים, למעט כמובן מחירי הלאון שהיו פנטסטיים ביחס לביצועים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מבצע לזמן מוגבל או מחיר קבוע?

 

זה דיי היה ברור שהריו תרד מהמחיר המנופח שלה כשיש פיאסטה וסוויפט בפחות כסף.

 

מי יתן ובאמת הקרב הזה יגיע גם לסגמנט המשפחתי.

 

יש לך מבצעים היום על סיאט לאון, אופל אסטרה וסיטרואן c4.

ככה שגם בתחום הזה מתחילים לראות משהו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מסמל"ת כבר מזמן התייאשתי אבל באמת שלא מבין את פיאט.

 

התפרסם היום שהמפעל שמייצרים בו פונטו עובד מזה זמן ב-50% תפוקה ועתה שולחים את העובדים הבייתה לחל"ת של חודש עד החגים כתוצאה מעודפי מלאי והיעדר ביקוש. מיותר לציין כי העלויות של אחזקת מערך ייצור שכזה מושבת היא אדירה!

 

ובו בזמן, אם כי כנראה ביקום אחר, סמל"ת מתמחרת את הפונטו כאילו היא קיבלה הקצבה של שש יחידות לשנה מהיצרן.

עם כל הכבוד לחוסר ההשפעה של השוק הישראלי הקטנטן על חברה מסדר גודל של פיאט, עודפי הייצור הללו היו צריכים להיתרגם מזמן לתמחיר הגיוני גם כאן.

 

סמל"ת כנראה התבלבלו ומנסים בכוח לשמור על ניחוח הפרמיום הנודף מפיאט פונטו באמצעות תמחיר.

בינתיים הקהל לא מתבלבל ומרגיש ניחוחות אחרים לגמרי נודפים מכוונם.

 

בתקופה בה היצרנים מעורבים מאי פעם בהחלטות היבואנים, יושב לו בפיאט האחראי על האזור שלנו, רואה מחירים, רואה נתוני מסירות וסקרי דעת קהל ומה בדיוק עובר לו בראש?

פורסם
יש לך מבצעים היום על סיאט לאון, אופל אסטרה וסיטרואן c4.

ככה שגם בתחום הזה מתחילים לראות משהו.

 

זה לא מספיק זול.

 

צריך לקום היבואן שירים את הכפפה וימכור כאן משפחתית ידנית 1600 עם אבזור בסיסי ב85-90K, זה מחיר טוב.

פורסם
לו רק היה קם יבואן אחד ונותן פייט לליסינג... לו רק הממשלה היתה נותנת פייט לליסינג...

לצערי VW לא מספקים את הסחורה במחירים נוחים, למעט כמובן מחירי הלאון שהיו פנטסטיים ביחס לביצועים.

כמה VW אתה רואה בחברות הליסינג? חוץ מג'טה 1.2 TSI של שלמה Sixt לא נתקלתי בהרבה.

פורסם
כמה VW אתה רואה בחברות הליסינג? חוץ מג'טה 1.2 TSI של שלמה Sixt לא נתקלתי בהרבה.

 

הוא שאמרתי, זה יצרן שאין לו רומן עם הליסינג, ובכ"ז לא ב לקראת הלקוח ברוב ימות השנה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
זה לא מספיק זול.

 

צריך לקום היבואן שירים את הכפפה וימכור כאן משפחתית ידנית 1600 עם אבזור בסיסי ב85-90K, זה מחיר טוב.

יונדאי i30 1.4 נמכרת ב100 אלף ש"ח, הפוקוס 1.6 נמכרת ב105-106 אלף ש"ח.

לא כל כך רחוק ממה שאתה אומר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

 

סמל"ת כנראה התבלבלו ומנסים בכוח לשמור על ניחוח הפרמיום הנודף מפיאט פונטו באמצעות תמחיר.

בינתיים הקהל לא מתבלבל ומרגיש ניחוחות אחרים לגמרי נודפים מכוונם.

 

בתקופה בה היצרנים מעורבים מאי פעם בהחלטות היבואנים, יושב לו בפיאט האחראי על האזור שלנו, רואה מחירים, רואה נתוני מסירות וסקרי דעת קהל ומה בדיוק עובר לו בראש?

 

 

+1!

 

נראה לי שעובר לו בראש חומר משהן בן Zונה

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...