Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יחסי העברה-[BX 1900 GTI]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז החלפתי גיר..לידני..

:beerchug:

 

עשיתי בירורים והצלבות וממה שהבנו אני והמוסכניק - מדובר בגיר מיבוא של 1900.

 

אבל יחסי ההעברה נראים לי משום מה קצרים

 

מישהו יכול לאושש או להפריך?

 

ראשון - 50

שני - 80

שלישי - 100

רביעי - 140~

:oops:חמישי - לא נבדק

 

אני מדבר על החלפה בקו אדום - כ 6000 סל"ד

 

נראה סביר?

 

בשיוט על 120 בהילוך חמישי - הסלד הוא 3000.

כמו כן - בצורה מעניינת ביותר - הילוך חמישי מתחיל לסחוב יפה מבערך 50 קמ"ש - 1300 סל"ד

 

פורסם

האם תוכל לשתף אותנו בתהליך ההשתלה, כמה עלה ומה היה צריך בדיוק לעשות ?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

גיר ממוצע , נשמע לפי החמישי כמו 1.9 של 405 או גירסא משפחתית יחסית.

ולא הגיר לא נשמע לי קצר בכלל. ( אל תשכח שאם תעביר יותר קרוב למנתק סביבות ה6800 ככה כמדומני אם זה מנוע GTI אז תרוויח עוד אי אילו קמ"שים ).

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

הדרעק האוטומאטי נזרק לכלבים(ד"א - הגיר המנחוס הזה נמצא עכשיו באיזה דגם של דיהו ויונדאי...צפו לתקלוות



:grin:

 

נלקח גיר 1900 מיבוא

קניתי קלאץ' 1900 חדש מקורי

גלגל התנופה עשה בעיות מאחר ול gti יש מרווח גלגל שיניים שונה מהאחרים וזה שיגע את חיישן הגיר.

 

אחרי הרבה חיפושים - נמצא גלגל תנופה

 

לצורך ההתקנה של מוט ההעברה והפדלים של הברקס והקלאץ' - "הושאלה" BX אחת מהרחוב- הועלתה אחר כבוד על גרר וקיבלה הסעה אחרונה בהחלט לפירוקיה.

 

בעיה יחידה נרשמה כשמגן החום של הדוד האמצעי לא התאים לאחר ההסבה וכרגע יש לי על הרגל סימן של צליה עדינה.

 

כרגע מיטב המוחות ההנדסיים עובדים על פתרון תחליפי.

 

מחיר התענוג - 4000 ש"ח שחורים למהדרין

פורסם

הדרעק האוטומאטי נזרק לכלבים(ד"א - הגיר המנחוס הזה נמצא עכשיו באיזה דגם של דיהו ויונדאי...צפו לתקלוות



 

:grin:



נלקח גיר 1900 מיבוא

קניתי קלאץ' 1900 חדש מקורי

גלגל התנופה עשה בעיות מאחר ול gti יש מרווח גלגל שיניים שונה מהאחרים וזה שיגע את חיישן הגיר.



אחרי הרבה חיפושים - נמצא גלגל תנופה



לצורך ההתקנה של מוט ההעברה והפדלים של הברקס והקלאץ' - "הושאלה" BX אחת מהרחוב- הועלתה אחר כבוד על גרר וקיבלה הסעה אחרונה בהחלט לפירוקיה.



בעיה יחידה נרשמה כשמגן החום של הדוד האמצעי לא התאים לאחר ההסבה וכרגע יש לי על הרגל סימן של צליה עדינה.



כרגע מיטב המוחות ההנדסיים עובדים על פתרון תחליפי.

 

מחיר התענוג - 4000 ש"ח שחורים למהדרין :mm_yeah::mm_yeah:

 

תתחדש!!!

מעכשיו תתחיל לנסוע "נכון"...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
גיר ממוצע , נשמע לפי החמישי כמו 1.9 של 405 או גירסא משפחתית יחסית.

ולא הגיר לא נשמע לי קצר בכלל. ( אל תשכח שאם תעביר יותר קרוב למנתק סביבות ה6800 ככה כמדומני אם זה מנוע GTI אז תרוויח עוד אי אילו קמ"שים ).

לפי הנתונים נמשע גיר מקורי של הרכב (היה לי כזה בעבר)

גיר לא רע כמעט ואין לו חורים הבעיה היא באורך תנועת הידית אבל מתרגלים .

 

לגבי המנתק המערכת הצתה טיפה שונה מזו של 205 1.9 המנתק יושב יותר נמוך באזור 6200 כנראה לטובת אמינות

פורסם

אז החלפתי גיר..לידני..

:beerchug:

 

 

עשיתי בירורים והצלבות וממה שהבנו אני והמוסכניק - מדובר בגיר מיבוא של 1900.

 

אבל יחסי ההעברה נראים לי משום מה קצרים

 

מישהו יכול לאושש או להפריך?

 

ראשון - 50

שני - 80

שלישי - 100

רביעי - 140~

:oops:חמישי - לא נבדק

 

אני מדבר על החלפה בקו אדום - כ 6000 סל"ד

 

נראה סביר?

 

בשיוט על 120 בהילוך חמישי - הסלד הוא 3000.

כמו כן - בצורה מעניינת ביותר - הילוך חמישי מתחיל לסחוב יפה מבערך 50 קמ"ש - 1300 סל"ד

 

 

 

טוב אז ככה הגיר שלך הוא ממש לא גיר של GTI 1900

 

אני יש לי גיר יותר ארוך משל GTI 1900 ואני ב110 על 3000 סל"ד

 

(ברוך השם נפתרים מהגיר יש לי בבית גיר של GTI 1600 מחכים רק לקלאץ שיגיע מחו"ל ) 8)

פורסם

בד"כ המסרות ב BX ו405 הם תוצרת גרמנית!! (חברה בשם ZF שמיצרת גם למרצדס אודי וכו...)

 

השאלה מה הדגם המדוייק שהתקנת? ניתן לבדוק בדיוק יחסי העברה.

לי יש ממסרת יבוא מדגם 4HP14

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם



השאלה מה הדגם המדוייק שהתקנת? ניתן לבדוק בדיוק יחסי העברה.

לי יש ממסרת יבוא מדגם

4HP14
איך בדיוק אני בודק מהו הדגם?

 



הבעיה היא באורך תנועת הידית אבל מתרגלים .

 

לגבי המנתק המערכת הצתה טיפה שונה מזו של 205 1.9 המנתק יושב יותר נמוך באזור 6200 כנראה לטובת אמינות

צודק בהחלט

התנועה של הידית היא כמו בטרנזיט הישניםicon_smile.gif

ומנתק ההצתה אכן באיזור ה 6200~

 

 



טוב אז ככה הגיר שלך הוא ממש לא גיר של GTI 1900

 

אני יש לי גיר יותר ארוך משל GTI 1900 ואני ב110 על 3000 סל"ד

איך זה יכול להיות? בהילוך 5?

נדמה לי שאתה טועה-איך יכול להיות שהגיר שלך עוד יותר ארוך מה GTI?

 

ודבר אחרון והכי חשוב

 

תודות רבות לROY306 שטרח בדק וחיפש בשבילי גיר למרות היסטריית ההודעות ששלחתי לו(בכל זאת מלחיץ להיות בלי אוטו..)

בסוף לא נעזרתי בשירותיו עקב בעית זמן.(ככה זה כשהגיר נדפק כשאתה בדיוק בחופש..)icon_rolleyes.gif

 

 

תודה רבה לCASPAR שעזר גם הוא

 

תודה רבה לשדון הלילה שעזר גם

 

פורסם

תתחדש!

חבל שאין תמונות (אין?!).

התנועה של הידית היא כמו בטרנזיט הישנים

icon_smile.gif

לגבי המהלך, QuickShift יסגור לך את הפינה. הקש כאן.

בצע חיפוש אחר פרוייקטים כאלו בפורום.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
בד"כ המסרות ב BX ו405 הם תוצרת גרמנית!! (חברה בשם ZF שמיצרת גם למרצדס אודי וכו...)

 

השאלה מה הדגם המדוייק שהתקנת? ניתן לבדוק בדיוק יחסי העברה.

לי יש ממסרת יבוא מדגם 4HP14

הגיר שהותקו הוא *ידני* ושלך *אוטומטי*

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

איך בדיוק אני בודק מהו הדגם?



 

 

צודק בהחלט

התנועה של הידית היא כמו בטרנזיט הישניםicon_smile.gif

ומנתק ההצתה אכן באיזור ה 6200~

 

 

איך זה יכול להיות? בהילוך 5?

נדמה לי שאתה טועה-איך יכול להיות שהגיר שלך עוד יותר ארוך מה GTI?

 

ודבר אחרון והכי חשוב

 

תודות רבות לROY306 שטרח בדק וחיפש בשבילי גיר למרות היסטריית ההודעות ששלחתי לו(בכל זאת מלחיץ להיות בלי אוטו..)

בסוף לא נעזרתי בשירותיו עקב בעית זמן.(ככה זה כשהגיר נדפק כשאתה בדיוק בחופש..)icon_rolleyes.gif

 

 

תודה רבה לCASPAR שעזר גם הוא

 

תודה רבה לשדון הלילה שעזר גם

 

 

יכול להיות תאמין לי

 

חוץ מזה שגיר של GTI זה לא גיר ארוך זה גיר קצר

 

כמה שיותר קצר יותר טוב :-D (בקרוב אצלי)

×
×
  • תוכן חדש...