Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לנו(לי ולאמא שלי) יונדאי אקסנט 2002 ששוויה 70000 ש"ח

אבא שלי הסכים להחליף את זה באוטו אחר בתנאי שהוא יקבל טרייד באוטו הישן ויוסיף עד 40000 ש"ח

הוא רוצה להחליף את האוטו באלנטרה 1.6

 

יש לנו אפשרות גם להחליף את האוטו

באיביזה 1.4 REFERE (מאובזרת)

היום עשיתי נסיעת מבחן לאיביזה ביחד עם אמא שלי, והיא טוענת שהאוטו חלש מידי

 

מה אתם אומרים, מה עדיף?

נא לפרט

 

הוספתי טבלה קטנה שעשיתי:

 

 

יונדאי אלנטרה סיאט איביזה

מנוע:

נפח 1599 1390

כוחות סוס 105.4 75

סל"ד 5800 5000

 

בטיחות:

פגיעה קדמית 38% 75%

פגיעה צדדית 78% 78%

ציון כולל (כוכבים) 3 4

 

דלק:

נפח מיכל 55 45

צריכה ממוצעת ק/ל 11.4 13.5

 

ביצועים:

0-100 13 15.6

מהירות מקסימלית 171 170

838173.gif
פורסם

תמיד תפסידו כסף (ולא מעט לרוב) בטרייד אין, הייתי הולך על למכור לבד.

 

כמה חסר לכם בשביל להגיע לפוקוס 1.6 ? אם ההפרש לא גדול - הוא שווה.

 

וכפי שרשמו לפני, אם לא מפריע לכם הגודל, תבדקו את הJAZZ ואת היאריס.

 

גיא

פורסם

גיא, הרכב משמש את האמא לנסיעות מידי פעם של סידורים, ואת הילד לנסיעות עם החברים בילוים וכל שאר הדברים, אני לא רואה צורך ברכב משפחתי אצלהם בכל מקרה, לפי דעתי, יאריס תתאים להם, הבעיה אם אמא שלו לא תגיד שגם זה עגלה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

ביחס ליונדאי אקסנט היאריס 1.3 האוטומטית היא לא עגלה. היא גם עדיפה ברוב התחומים מלבד מרווח על האלנטרה והאיביזה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ביחס ליונדאי אקסנט היאריס 1.3 האוטומטית היא לא עגלה. היא גם עדיפה ברוב התחומים מלבד מרווח על האלנטרה והאיביזה.

 

רוני

ואם הם יקנו יאריס ורסו גם בעיית המרווח תבוא על פתרונה...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני לא אוהב את איך שהיאריס ניראת

וחשבתי שהפורד תהיה יקרה מידי, אני יבדוק את האפשרות

בקטע של למכור לבד, אבא שלי נעול על טרייד אין ולא מוכן לשמוע על זה

 

ד"א

בדקתי על שברולט AREO

מנוע 1.4

יש לה 94 כוחות סוס ושמעתי שהיא בטוחה

והיא עולה 100,000 על הכביש

מה אתם אומרים

 

 

נ.ב: תודה על העזרה

838173.gif
פורסם
גיא, הרכב משמש את האמא לנסיעות מידי פעם של סידורים, ואת הילד לנסיעות עם החברים בילוים וכל שאר הדברים, אני לא רואה צורך ברכב משפחתי אצלהם בכל מקרה, לפי דעתי, יאריס תתאים להם, הבעיה אם אמא שלו לא תגיד שגם זה עגלה.

הרכב משמש בעיקר אותי, אבל אני מתגייס בקרוב ואז הוא ישרת בעיקר את אמא שלי

דבר שני אניחנו לא רוצים משפחתית אלא מיני

838173.gif
פורסם
אני לא אוהב את איך שהיאריס ניראת

וחשבתי שהפורד תהיה יקרה מידי, אני יבדוק את האפשרות

בקטע של למכור לבד, אבא שלי נעול על טרייד אין ולא מוכן לשמוע על זה

 

ד"א

בדקתי על שברולט AREO

מנוע 1.4

יש לה 94 כוחות סוס ושמעתי שהיא בטוחה

והיא עולה 100,000 על הכביש

מה אתם אומרים

 

 

נ.ב: תודה על העזרה

לשברולט הזאת קוראים AVEO, והיונדאי גטס עדיפה עליה בכל המובנים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חבל... לכו על פורד פוקוס רכב מצויין ראיתי פורד שנת 2001 (מליסינג) 64 אלף אוטומט מנוע 1.6 ליטר

כמובן שאתה יכול לקנות פורד של שנת 2002 ואף 2003 אם אמא שלך תגיד שזה רכב דפוק אז... מה אני אגיד לאמא שלך... שתיקנה סובארו אימפרזה טורבו חחחח

פורסם

גיל, תברר על היאריס, תלך עם אמא שלך ותראה איך היא מתנהגת, אני אומר לך, אין אוטו יותר טוב מהיאריס בקטגוריה/סכום שיש לכם.

כי איביזה מתנהגת חלש, אלנטרה היא משפחתית, אז נשאר גטס, וגטס, מנוע 1350 אמנם, אבל הגיר האוטומט שלהם לא ממש נחמד, לפחות לדעתי, ברגע שאתה לוחץ, הוא מחליף הילוך מ-4000 סל"ד ומעלה, שזה מאוד מושך, וכמו שאני יודע, אתה אוהב ללחוץ, אז עדיף לא לגעת בגטס, ואם אמא שלך מוכנה לידני, אני בטוח שהיאריס תהיה מצויינת, כי טויוטה מייצרים מנועים בטכנולוגיה מתקדמת יחסית, הקורולה הידנית היא אחת ממכוניות ה 1600 סמ"ק הכי חזקות שאני מכיר.

ואני עדיין דבק בדעה שלי ליאריס בגלל שאני מכיר דרישות כלליות ואופי נהיגה, המראה ?

אתה תתרגל, ותהיה בטוח, שהיונדאי שיש לך עכשיו בצבע ירוק זוועה לא נראת יותר קרבית או ספורטיבית או פשוט יפה מאשר טויוטה יאריס.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...