Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלעד שרותי רכב - פחחות וצבע בחולון 053-8094135- חוות דעת גולשים


שימו לב! השרשור הזה בן 2860 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

~

להתנצל? אני חושב שהגזמת קצת. הגיון וצורת התנסחות הם עניינים הנתונים לפרשנות, אבל עם תמונות קשה להתווכח.

 

מדבריך אני מסיק שאתה מובטל או בעל קרן נאמנות נדיבה, שכן זמנך אינו שווה כסף ואין לך בעיה להגיע מספר פעמים למוסך בין מקצה שיפורים אחד למשנהו. לצערי אצלי זה לא המצב. הייתי מוכן לקבל זמן עבודה ארוך יותר מלכתחילה (וזאת ציינתי לא אחת), אך אינני גר בחולון ואין באפשרותי להכניס ולהוציא את הרכב עד שאהיה מרוצה, לפחות בהעדר תחבורה חלופית.

 

גם אני התרשמתי מדני שכוונותיו טובות, שהוא אדם נחמד, ושהיה עושה ככל יכולתו לסייע לי. כך גם כתבתי בראשית דבריי, אולם להיות אדם נחמד זה לא תפקיד ולא מקצוע. המקצוע שלו הוא פחחות, הוא עובד מול לקוחות וככה לא מוסרים רכב גמור. אלו הסטנדרטים שלפיהם אני עובד, ואם ללקוח מזדמן יש סטנדרט יותר גבוה מבעל עסק שפרנסתו תלויה בכך, זה אומר דרשני.

 

אינני רואה פה הכפשה. דווקא משום שהצוות היה נחמד ואדיב הקפדתי לא "להיכנס בהם" ולא לצעוק שדפקו אותי אלא לדווח על העובדות כפי שקרו ולהציג את התמונות, ומכאן שכל אחד יסיק את מסקנותיו. אני לא חושב שפרנסתם תיפגע מכך, סביר יותר להניח שתגובתי הצנועה תיטמע ותתמוסס בתוך מבול השבחים שהם מקבלים פה ותוך זמן קצר איש לא יזכור אותה. עם זאת, אני חושב שאנשים צריכים להיות מציאותיים בקשר למה שמחכה להם שם ולהבין שזה עלול להצריך מספר ביקורים עד לקבלת תוצאה מושלמת (או לפחות כזו המניחה את הדעת).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ציטוט :



"מדבריך אני מסיק שאתה מובטל או בעל קרן נאמנות נדיבה" ,, מה ??

 

עכשיו אתה שופט גם אותי ?

למה אני צריך להיות מובטל או בעל קרן נאמנות נדיבה ?? עובדים בשבילי .ועבדתי מספיק קשה להגיע לזה .

מה זה עינינך בכלל מה אני עושה בזמני החופשי ? בנוסף לבכיינות ונפגעות כרונית יש גם קנאה על הפרק ?

בחרת לא להיכנס בצוות ? לא לצעוק שדפקו אותך ? לא היית צריך .היית צריך רק לבקש .וגם את זה לא עשית .

חבל רק שבחירתך היתה לפרסם ולהכפיש שלא בצדק ..

 

 

 

 

only the turbo guys have the ability to disappear

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסופו של דבר נראה לי שזו זכותו של דריש לצאת לא מרוצה ולשתף פה. זה לא צריך להפוך למלחמה של מי צודק ומי לא צודק. אני הייתי לגמרי מרוצה מהעבודה, ודריש לא, ובאמת כפי שזה נראה בתמונות זה עבודה שלא הסתיימה. ואם הוא היה פונה לדני ומראה לו את הפספוסים אני בטוח שהיו מסדרים לו את זה. זה שרשור של חוות דעת, ואני לא חושב שיש פה מקום לויכוח על שביעת רצון של אחד מול השני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם.

אני אגיב בקצרה על הנושא בשביל שאחרים יקבלו את התמונה המלאה.

אני לא אכנס לפרטים הקטנים של הסיפור כי זה כבר לא חשוב.

חשוב לי לציין שאני מקפיד לתת שרות טוב לכל מי שמגיע אלי, במיוחד אם הוא מגיע מהפורום.

העבודה על הרכב של ואדים נעשתה תחת אילוצים רבים, מצב הרכב היה נוראי ולמרות שהוא ציין כאן שיש לו זמן ושזה לא לחוץ הוא רצה לקחת את האוטו למחרת היום בו הוא נמסר ואני, שרציתי שיהיה לו נוח הסכמתי ועשיתי את מרב המאמצים כדי שזה יקרה. אנחנו אף פעם לא מבצעים חצי עבודה כמו שנעשתה כאן(עבודת פחחות ויישור מבלי לבצע צבע וגימור). רכב שיוצא מהסדנה אצלנו עובר ניקוי יסודי וגימור רק שכאן לא היה את הזמן בגלל הדרישה של ואדים.

עם כל זה, אני בטוח שאם ואדים היה חוזר אלי עם התלונות שלו הייתי מטפל בכולן. חבל שלא נתת לי את ההזדמנות.

בסופו של דבר, לקוח שייצא ממני ייצא מרוצה וזה מה שאנחנו מתחייבים לו.

הדיון על הנושא מיותר, מותר לאנשים להתלונן, מותר לאנשים להחמיא מותר לכולם לטעות כל עוד הם רוצים לתקן.

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

~

תודה על התגובה וברוך הבא לפורום. (בלי קשר לנסיבות)

 

העבודה על הרכב של ואדים נעשתה תחת אילוצים רבים, מצב הרכב היה נוראי.

 

עד כאן הכל נכון.

 

ולמרות שהוא ציין כאן שיש לו זמן ושזה לא לחוץ הוא רצה לקחת את האוטו למחרת היום בו הוא נמסר ואני, שרציתי שיהיה לו נוח הסכמתי ועשיתי את מרב המאמצים כדי שזה יקרה. רכב שיוצא מהסדנה אצלנו עובר ניקוי יסודי וגימור רק שכאן לא היה את הזמן בגלל הדרישה של ואדים.

ופה זה כבר הופך למילה שלי נגד מילה שלך.

 

הרכב נמסר ביום רביעי בצהריים, תו"כ שאני מציין מספר פעמים שאין שום לחץ ומצדי שיקח שבוע אבל שיתבצע היטב. אתם הערכתם את זמן העבודה עד יום שישי בבוקר, וכך קבענו. חמישי אחה"צ יצרתם איתי קשר וביקשתם שאבוא לאסוף אותו עוד באותו יום כי סיימתם מוקדם מהצפוי. ציינתם שיש לכם בעיית חניה (עניין לא ברור כשלעצמו, ממתי בסופ"ש באזור תעשיה ריק יש בעיות חניה?) ושאתם נמצאים שם עד מאוחר, כך שאוכל לאסוף את הרכב אפילו אחרי שעות העבודה הרגילות. לצערי באותו יום לא הצלחתי לצאת בשעה סבירה מהמשרד, ועל כך עדכנתי מראש. הרכב נאסף אם כך ביום שישי, כפי שתוכנן מלכתחילה.

 

מתגובתך אני מסיק שלהבא מומלץ לא רק לבקש את הצעות המחיר בכתב (שמא ישתנו בהמשך), אלא גם לספק הוראות ביצוע כתובות עם העתק נפרד לכל אחד מעובדי הסדנה. כנראה שבע"פ המסר פשוט לא עובר.

 

עם כל זה, אני בטוח שאם ואדים היה חוזר אלי עם התלונות שלו הייתי מטפל בכולן.

 

כך באמת התרשמתי, ובנוסף אציין לחיוב גם שהצעת את עזרתך בהמשך העבודה על המדבקות וגילית התעניינות בפרוייקט. זה לא דבר טריוויאלי. אדיבות היא לא הבעיה שלכם ואת זה אני אומר החל מהודעתי הראשונה, הלוואי שכל בעלי המקצוע בארץ היו נחמדים כמוכם, החל מהפקידה ועד אחרון הפחחים.

 

הבעיה היא שיש לנו סטנדרטים שונים למה זה מקצוענות ועבודה גמורה. אני לא הייתי מוציא רכב בצורה כזאת, נקודה. אם פירקתם דיפונים ויישרתם דלתות, לכל הפחות יכולתם לבדוק שכל הדלתות ננעלות ונפתחות אחרי זה, קל וחומר ברכב ישן יחסית. על הלכלוך אני כבר לא מדבר, ואם לא היה זמן ללטש את הפנסים זה גם בסדר, אם רק הייתם מודיעים מראש.

 

כפי שכבר כתבתי - לא נגרם פה שום נזק ממשי, אני לא כועס על אף אחד ולא ממליץ להתרחק. אני מביא את הסיפור שלי ע"מ שאנשים ידעו לתאם ציפיות כאשר הם מוסרים לכם רכב, מה שבסופו של דבר אמור להקל גם עליכם ולצמצם את מספר המכוניות שחוזרות למקצה שיפורים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק רואה את פנים הרכב וחוטף חלחלה... הלקוח לא צריך לחזור לבעל העסק להראות לו שכל פנים הרכב מלא באבק. בעל עסק שככה מזלזל ברכב לקוח ולא מכסה את הפתחים, בטח לא יחזיר את פנים הרכב לקדמותו אלא ישאב קצת, יחפף את הלקוח ויגרום לו עוד מפח נפש. אתם עוד מצפים ממנו ל"הזדמנות" לחזור אליהם להצביע על האבק שנכנס לכל פינה וריפוד ברכב, דבר שקשה מאוד להסיר?

בקיצור, בושה וחרפה. אלעד "שירותי" רכב, אתם בדיחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתי צריך היום להכניס רכב לפרוייקט צבע מעניין באלעד .הבת שלי החליטה שהיא מדביקה אותי באחלה שפעת .

אז הפרוייקט נדחה בכמה ימים .ראיתי עבודות של "אנשים רציניים" ולא "מחפשי קומבינות למיניהם" חלקם אפילו חברי בפורום .

שמע ,אהבתי .וזו הסיבה להחלטתי ולבחירתי באלעד .

VPVI אתה אומר בדיחה ?אני אומר בוא נראה מה יצא ?? ואני מתכוון גם לצלם כל פיפס ולו הקטן ביותר ולהעלות הכל .

{יהיה גם פרוייקט פנימי מאד מיוחד }

בדיחה ? בוא נראה על מי היא תסופר ? עליהם ? עליך בגלל מה שכתבת ? אולי עלי ? לי נראה שזה יצא הפרוייקט הכי יפה שעשיתי

ותאמין לי זה לא הראשון . וילד אני לא .

only the turbo guys have the ability to disappear

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ לא הבנתי מה זה יוכיח.

 

אני חושב שכבר ביססנו את העובדה שדני והצוות שלו יודעים את מלאכתם העיקרית (פחחות וצבע), הדיון הוא על מה שמסביב (אופן ההתנהלות מול לקוח והטיפול ברכב). מה גם שאיש פה לא המליץ להדיר רגליו מהעסק, להפך. אנשים פשוט יבואו מוכנים יותר וידעו לשמור על ערנות או לשריין מעט זמן עבודה נוסף.

 

בסופו של דבר כל בעל עסק רשאי לעבוד כפי שהוא רואה לנכון, בדיוק כפי שכל לקוח רשאי להביע את דעתו האישית על אותן שיטות עבודה. אתה מנסה להפוך את זה למלחמת אגו ולא ברור לי למה. נדמה לי שבינתיים אנחנו מצליחים לנהל דיון מנומס בנושא, בדיוק כפי שמצופה מפורום איכותי עם אנשים בוגרים. (להוציא הבלחות נקודתיות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נשנה את שם השרשור ל "פורום חוות דעת חיובית בלבד על בעלי מקצוע" וזהו.

בנימה רצינית יותר,אני לא מכיר את המוסך ואני מאמין שהוא חיובי,פחות מפריע לי הלכלוך בפנים.מה שמציק לי זה הג'ינג'ים שלא הוסרו כלל.

אדם אחר אשר לא מבין עניין לא היה יודע מה לחפש ואז מה?

ובכלל מה הטעם להכניס חוות דעת חיובית חלקית ואחרי כן התנהלות,חזרה,תלונות,תיקונים-די מאבד את הפואנטה לדעתי.

טורבו גאי-כולם טועים אך לצאת בהגנה על המוסך כאשר יש פאדיחות מצולמות נראה לי מטופש לחלוטין.

עריכה אחרונה על ידי pipinoadar

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתי צריך היום להכניס רכב לפרוייקט צבע מעניין באלעד .הבת שלי החליטה שהיא מדביקה אותי באחלה שפעת .

אז הפרוייקט נדחה בכמה ימים .ראיתי עבודות של "אנשים רציניים" ולא "מחפשי קומבינות למיניהם" חלקם אפילו חברי בפורום .

שמע ,אהבתי .וזו הסיבה להחלטתי ולבחירתי באלעד .

VPVI אתה אומר בדיחה ?אני אומר בוא נראה מה יצא ?? ואני מתכוון גם לצלם כל פיפס ולו הקטן ביותר ולהעלות הכל .

{יהיה גם פרוייקט פנימי מאד מיוחד }

בדיחה ? בוא נראה על מי היא תסופר ? עליהם ? עליך בגלל מה שכתבת ? אולי עלי ? לי נראה שזה יצא הפרוייקט הכי יפה שעשיתי

ותאמין לי זה לא הראשון . וילד אני לא .

 

אולי אתה לא ילד, אבל זה הטיעון הכי ילדותי ששמעתי. "אבל אצל אחרים הכל בסדר" זה לא הגנה על מה שעשו לו.

אני עדיין לא מבין למה לא אטמו את הפתחים עם ניילון ומסקינגטייפ? רצו לחסוך כמה שקלים? זה בא רק למי שעושה גם צבע ומוסיף עוד כמה אלפים? רצו להתנקם בו? אני לא מבין את זה ובעל המכון לדעתי צריך לתת הסברים איך זה קרה כי זה נראה רע מאוד. בינתיים הוא הסיט את הנושא לדיבור על נקודות חלודה שפוספסו ולא התייחס לפאשלת האבק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דריש, מבלי לקחת צד בויכוח חשוב לי להגיד לך משהו אחד.

בתור אדם שנותן שירות ומנהל אנשים שנותנים שירות הייתי מאוד שמח אם לקוח שלא יצא מרוצה מהשירות שהמקום בו אני עובד נתן לו יגיד לי זאת כדי:

1. לנסות לתקן את החוויה השירותית הלא חיובית שעבר בעסק שלי

2. ללמוד מהמקרים האלו להבא. אגב, זה לא אומר שאני אסכים עם כל לקוח שיצא לא מרוצה כי לפעמים לאנשים יש דרישות לא מציאותיות או שמבלבלים בין שירות לא טוב לבין זה שהם לא קיבלו את מה שרצו במו"מ, אבל לפחות ארצה לדעת מכך.

 

ללכת "ולהכנס" בנותן שירות מבלי שאפילו נתת לו הזדמנות לתקן זה לדעתי לא לעניין, אפילו אם הוא עשה טעות.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

~

זו לא הייתה טעות נקודתית אלא שיטת עבודה עקומה מהיסוד עם תוצאות בהתאם. ושוב, שאלה של סטנדרטים.

 

אם מישהו שעובד אצלי היה מבצע עבודה כזאת, הוא לא היה צריך לצפות לפידבק מלטף, אלא למכתב פיטורים.

עריכה אחרונה על ידי Derish
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

רציתי לחכות קצת אבל אני על קוצים ומת לשתף :-D

אז טיזר קטן

הכנסתי רכב לפרוייקט מאד מעניין באלעד .הפרוייקט בעיצומו .

כדי לעורר קצת את הסקרנות מדובר בצבע אדום ferrari scuderia

כמה אני מרוצה עד עכשיו ? קשה לתאר .

יש לי עד עכשיו כ80 תמונות ויהיו עוד בהמשך תמונות נבחרות יצורפו לפרוייקט תיעוד מקיף

שיעלה אני מאמין עוד השבוע

only the turbo guys have the ability to disappear

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...