Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלעד שרותי רכב - פחחות וצבע בחולון 053-8094135- חוות דעת גולשים


שימו לב! השרשור הזה בן 2865 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עכשיו שאתה אומר את זה, אז באמת שהמצלמה פועלת כברירת מחדל כל הזמן שהסוויצ' פתוח :-o

אבל לא חשבתי אפילו לראות את הסרטון, כי אין לי שום דבר רע להגיד על העבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל התחיל איפה שהו בשבוע שעבר,אבא שלי החליט להיכנס ברוורס בלא אחר מאשר

עמוד בטון בגובה כמעט מטר שהוא עצמו שתל באדמה לפני שנים .אופס ,,

הטלפון הראשון לדני מאלעד ,דני תציל יש בעיה. ודני כרגיל כמו דני ,תשלח אותו אלי .

האמת היתה שם מכה די מבאסת לתיקון ,מרכז פגוש אחורי עם מעיכה של הדלת האחורית

בדיוק במרכז .אבא שלי הכניס את הרכב בבוקר ,ולא יאמן הרכב היה מוכן בצהריים .

כל חיי הסתובבו בצורה זו או אחרת מסביב למכוניות ,מוסכים ,פחחים ,צבעים .מת על זה .חי את זה .חברים אפילו אומרים שבשביל זה .

תשמעו שרות כזה חברים ,פשוט אין ..

עבודה ברמה של חו"ל .דיוק ,הקפדה על הפרטים הכי קטנים .אין ,פשוט אין דברים כאלה .והמחיר , ללא תחרות .

דני כרגיל יצא שוב התותח של התותחים ..מת עליך בן אדם .:wink:

בקרוב גם אני מכניס את הרכב שלי ל"אלעד " לפרוייקט מיוחד ומצולם שיכלול את כל השלבי העבודה .

הלוואי שכל המוסכים ילמדו לתת שירות ברמה כזאת .

שורה תחתונה ,אני לא יכול לתאר כמה טוב הרגשתי לשמח את אבא שלי ולראות אותו מרוצה .

ושוב תודה לדני ולצוות המנצח של מוסך אלעד .:beerchug:

only the turbo guys have the ability to disappear

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

~

אחרי מבול השבחים, הפנבוייז ומחיאות הכפיים הסוערות, הגיע תורי לספר על החוויה ובדרך אולי לצנן קצת את ההתלהבות. יתכן שהסטנדרטים שלי גבוהים מדי, או שהעברית שלי לא משהו, או שסתם נפלתי עליהם ביום לא מוצלח, אבל מאידך יכול להיות שהבנתי למה שלומי מעולם לא חזר לעדכן פה...

 

בקצרה: אנשים נחמדים עם כוונות טובות, אבל לענ"ד לא ממש מקצוענים ובהחלט לא שווים הגעה לחולון במיוחד.

ולהלן הפירוט:

 

לעסק של אלעד הגעתי לראשונה לפני כחודשיים עם דייהטסו קטנה שאני משפץ בימים אלו, רכב נדיר שדורש יחס ומגע בהתאם, משהו כמו יוסי אלפיין של הפחחים. אקדים ואודה, החלטתי להכניס את הרכב לשיפוץ שם נבעה לא רק מהביקורות הטובות אלא גם מהעובדה שהם יושבים בסמוך לשני לקוחות שלי, מה שאיפשר לי לטפל בעניין במהלך יום עבודה ולא לבוא במיוחד. הנפשות הפועלות, כפי שגיליתי בהמשך, הן דני (הסמכות המקצועית), אפי (הבן שלו) ואלעד (בחור צעיר שמנהל את העסק ומעיד על עצמו כשותף של דני).

 

את הצעת המחיר הראשונה קיבלתי מאפי - הרכב היה במצב חמור למדי ולכן הופתעתי כאשר פחחות וצביעה מלאה תומחרו בסכום של 3K סה"כ. הנחתי שעל רכב קטן ובשביל לקוח מהפורום אולי עושים הנחה מסויימת וזה מחיר הגיוני, בכ"ז אפי ראה אותו לאור יום וסקר אותו היטב לפני שנתן את ההצעה. עם המספר הזה בראש בניתי את התקציב לשאר השיפוץ, ובתום עבודות המכניקה חזרתי לחולון. בפעם השניה פגשתי את דני, שבמבט אחד על הרכב פסק שזה יעלה יותר. כמה יותר? תיארתי לעצמי שבשביל עוד 500-600 שקל לא נלך לרב, אבל לא... לא פחות מ-5K! ככה, משלוש לחמש, בשלושים שניות. מיותר לציין שזה די הוריד לי את הזקפה, לכן התקפלתי ונסוגותי לחשוב מה עושים הלאה.

 

אחרי שההפתעה הזאת שברה לי את כל תכנון התקציב חשבתי מה עוד אפשר לעשות ואז נזכרתי שעשיתי את הקורס ההוא בזמנו. לאור נסיעת עבודה לארה"ב שמתוכננת לי בקרוב הגעתי למסקנה שכדאי לנסות להשיג שם ויניל איכותי במחיר סביר ו"לצבוע" את המכונית בהדבקה במקום בצבע. חזרתי אל דני ואפי וקיבלתי הצעה סבירה של 2K על עבודת הפחחות בלבד + צביעה בצבע יסוד + ליטוש הפנסים העייפים. המכונית נכנסה ביום רביעי עם הבטחה שתהיה גמורה בחמישי אחה"צ, אך גם עם הפצרה חוזרת ונשנית מצדי לא למהר ולא לעבוד בלחץ, אפילו אם זה יקח עוד שבוע.

 

בלי לחץ אמרנו? ובכן, באותה מידה הייתי יכול לדבר אל הקיר. הסדנה מלאה בעבודה, מי שעובד בפועל זה הפועלים ולא דני שאיתו דיברתי, ונראה שהבקשה שלי נעצרה אצלו. את התוצאות אפשר לראות בתמונות המצורפות - העבודה נעשתה מהר ומלוכלך, תוך שהם ממהרים להוציא את המכונית מהסדנה ולהכניס את הלקוח הבא שכנראה שילם יותר (ובלבל בשכל פחות). אז נכון, הם גמרו תוך יום וקצת מכונית שלמה שכמעט ולא היה בה ס"מ נקי, אבל באיזה מחיר? ולמה? ואיזה בעל מקצוע משחרר עבודה כזאת? וככה, בשביל הקוריוז, למה אפילו את הפנסים לא טרחו ללטש..?

 

כשהגעתי לאסוף את הרכב ביום שישי קיבלתי משהו שנראה כאילו עבדו בתוכו 18 פועלי גבס, מלא אבק בחוץ ובפנים, עם גומיות שהורכבו עקום ושאר תופעות שמקושרות בתודעה הישראלית עם בעלי מקצוע מהצד השני של המחסום. ניכר היה שלא רק שלא פירקו את מה שהיה צריך (והובטח ע"י דני), אלא אפילו לא עשו מסקינג ראוי ולכן שייפו וריססו מעט גם על הגומיות ועל החלונות. יש נקודות של חלודה שפוספסו, שאריות של חומר פחחים בכל מיני מקומות ובכלל... כל מיני שטויות קטנות כאלה שעושים כשממהרים. גולת הכותרת - דלת הנהג לא נפתחת יותר מאז שהם פירקו אותה באופן יסודי, תקלה שאני מייחס אמנם באופן חלקי למנגנון הישן (נניח) אבל עדיין הייתי מצפה שיבחינו בה לפני שמשחררים את הרכב. ואת זה כמובן היו עושים אם היו לוקחים את הזמן וטורחים לפחות פעם אחת לנעול ולפתוח את כל הדלתות. אבל הם לא טרחו - המכונית עמדה עם הכל פתוח, ולכן לא הבחינו, ולכן אני עכשיו משלם את המחיר.

 

נקודה נוספת שלא מרבים להתייחס אליה אך הפריעה לי מאד זה מעמד התשלום. כשהגעתי פגש אותי אלעד, שאותו לא ראיתי קודם. הבנתי שהוא שייך למקום כי הפועלים בסדנה מדברים איתו, הוא הראה לי שהכל בוצע והמתין בסבלנות שאבדוק את הכל. עד כאן מצויין. המשכנו למשרד, שם הבאתי לו את הסכום במזומן וביקשתי חשבונית. הוא לקח את ערימת השטרות ורץ החוצה "להביא חשבונית", בשלב זה חשבתי לרגע שאני בעיצומה של תרמית קלאסית ואת הכסף כבר לא אראה... אבל זה בסדר, הוא הלך לחפש את דני. חבל רק שלא אמר לי לאן הוא הולך, או הזדהה בכלל עד ששאלתי אותו לשמו. נו, ניחא. מצא את דני, דני חזר למשרד, לקח את פרטיי והשאיר פתק לפקידה שתשלח לי את החשבונית בדואר. כל הסיפור הזה התנהל כמו איזה סרט טורקי, בלאגן גמור שבתוכו הלקוח רץ אחרי בעל העסק ולא מקבל שום אינפורמציה על מה הולך לקרות עכשיו. לא משהו שהיה מפריע ללקוח הישראלי הטיפוסי, אבל אותי זה ממש עצבן ונתפס בעיניי כחוסר כבוד משווע.

 

אז מה לסיכום, כגודל הציפיה וגו'? סה"כ אני די מרוצה מזה שעכשיו יש לי רכב מיושר, מאידך את אותו דבר הייתי יכול כנראה לקבל גם בטירה (ליד הבית) ולחסוך בדלק. אולי זה כי הסטנדרטים שלי דפוקים, אבל אני מאמין שמקצוענות נמדדת לא רק ביכולת להחזיק פטיש, אלא גם בהתנהלות מול לקוח ובחבילה הכוללת. החבילה הכוללת פה הייתה על הפנים. אני לא כועס ולא דורש פיצוי, לא חזרתי לשם ולא באתי אליהם בטענות - הם כבר עשו מספיק ועם הנזקים אני מעדיף להתמודד לבד. יותר מכל אני פשוט מאוכזב. עד שכבר מוצאים מקום רציני שכביכול מבין אותנו בעלי ה"שריטה", בסוף מגלים שזה סתם עוד עסק לבנטיני טיפוסי עם התנהלות בהתאם. חבל. פשוט חבל.

 

יאללה, תמונות. נתחיל מהעבודה שבוצעה, בגדול:

 

20140207_121841.jpg 20140207_121909.jpg

 

המכונית כפי שחזרה אליי, עם כל האבק בפנים (ובחוץ):

 

20140207_122108.jpg 20140207_122206.jpg

 

ליקויים ב"סגירה", סימני שיוף ורסס על החלון והמסגרת, אזורי חלודה שפוספסו וכו':

 

20140207_122140.jpg 20140207_140345.jpg 20140207_122127.jpg 20140207_141650.jpg

 

מכאן שכל אחד יסיק את מסקנותיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, פחח שמשחרר ללקוח רכב שנראה ככה הוא פשוט עוד חובבן ישראל מצוי. או שתעשה עבודה ותבקש עליה את הסכום שמגיע לך כשהכל סגור מראש, או שאל תקח על עצמך את העבודה. לשם שינוי - אני עם דריש הפעם.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאני מבין את דריש.

גם אני צבעתי אצל דני את הגולף.

עבודת הצבע של דני בבסיסה כלומר התאמת גוונים וכו' טובה, וכבר כתבתי את זה מספר פעמים.

אבל גם אצלי, לא החזירו ידיות מנעולים גומיות וכו' כמו שצריך, ואפילו צבעו את מצלמת הרוורס כליל :twisted:

אולם בניגוד לדריש, אני "מעביר" את הדברים האלו פשוט סידרתי את זה לבד (ובכיף) וזהו.

כמו כן, הרכב יצא "תפוזי" מדי לטעמי אבל יומיים אצל יבגני, והצבע במצב תצוגה לא פחות מזה.

לו עבודת הצבע של דני, לא היתה איכותית בבסיסה אז גם יבגני לא היה עוזר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאדם מוסר את רכבו לפחחות וצבע הוא מעוניין לקבל עבודה איכותית ונקיה יחסית (ברור שלא מדובר פה בעבודה ברמה של מוצג מוזיאוני).

לכל אדם הרכב שלו מיוחד כי הוא הרכב שלו וזה לא ממש משנה אם מדובר בדלתא רומנית, או בפורד מוסטנג אספנות.

 

אמנם סביר להניח שאם שתי מכונית כמו המוסטנג והדלתא יהיו יחדיו בסדנא, המוסטנג תקבל יחס מועדף, אבל נקיון בסיסי ורמת ביצוע בסיסית טובה לא צריכים להיות תלויים בסוג הרכב.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, זה שרשור חוות דעת על בעל מקצוע, בואו נישאר בעניין הזה.

אני ככל הנראה לקחתי אותו למקום אחר לכן אני מתנצל על זה ומחקתי את ההודעה שלי.

ההודעות האחרות שלא קשורות לנושא ימחקו גם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

~

אחרי מבול השבחים, הפנבוייז ומחיאות הכפיים הסוערות, הגיע תורי לספר על החוויה ובדרך אולי לצנן קצת את ההתלהבות. יתכן שהסטנדרטים שלי גבוהים מדי, או שהעברית שלי לא משהו, או שסתם נפלתי עליהם ביום לא מוצלח, אבל מאידך יכול להיות שהבנתי למה שלומי מעולם לא חזר לעדכן פה...

 

בקצרה: אנשים נחמדים עם כוונות טובות, אבל לענ"ד לא ממש מקצוענים ובהחלט לא שווים הגעה לחולון במיוחד.

ולהלן הפירוט:

 

לעסק של אלעד הגעתי לראשונה לפני כחודשיים עם דייהטסו קטנה שאני משפץ בימים אלו, רכב נדיר שדורש יחס ומגע בהתאם, משהו כמו יוסי אלפיין של הפחחים. אקדים ואודה, החלטתי להכניס את הרכב לשיפוץ שם נבעה לא רק מהביקורות הטובות אלא גם מהעובדה שהם יושבים בסמוך לשני לקוחות שלי, מה שאיפשר לי לטפל בעניין במהלך יום עבודה ולא לבוא במיוחד. הנפשות הפועלות, כפי שגיליתי בהמשך, הן דני (הסמכות המקצועית), אפי (הבן שלו) ואלעד (בחור צעיר שמנהל את העסק ומעיד על עצמו כשותף של דני).

 

את הצעת המחיר הראשונה קיבלתי מאפי - הרכב היה במצב חמור למדי ולכן הופתעתי כאשר פחחות וצביעה מלאה תומחרו בסכום של 3K סה"כ. הנחתי שעל רכב קטן ובשביל לקוח מהפורום אולי עושים הנחה מסויימת וזה מחיר הגיוני, בכ"ז אפי ראה אותו לאור יום וסקר אותו היטב לפני שנתן את ההצעה. עם המספר הזה בראש בניתי את התקציב לשאר השיפוץ, ובתום עבודות המכניקה חזרתי לחולון. בפעם השניה פגשתי את דני, שבמבט אחד על הרכב פסק שזה יעלה יותר. כמה יותר? תיארתי לעצמי שבשביל עוד 500-600 שקל לא נלך לרב, אבל לא... לא פחות מ-5K! ככה, משלוש לחמש, בשלושים שניות. מיותר לציין שזה די הוריד לי את הזקפה, לכן התקפלתי ונסוגותי לחשוב מה עושים הלאה.

 

אחרי שההפתעה הזאת שברה לי את כל תכנון התקציב חשבתי מה עוד אפשר לעשות ואז נזכרתי שעשיתי את הקורס ההוא בזמנו. לאור נסיעת עבודה לארה"ב שמתוכננת לי בקרוב הגעתי למסקנה שכדאי לנסות להשיג שם ויניל איכותי במחיר סביר ו"לצבוע" את המכונית בהדבקה במקום בצבע. חזרתי אל דני ואפי וקיבלתי הצעה סבירה של 2K על עבודת הפחחות בלבד + צביעה בצבע יסוד + ליטוש הפנסים העייפים. המכונית נכנסה ביום רביעי עם הבטחה שתהיה גמורה בחמישי אחה"צ, אך גם עם הפצרה חוזרת ונשנית מצדי לא למהר ולא לעבוד בלחץ, אפילו אם זה יקח עוד שבוע.

 

בלי לחץ אמרנו? ובכן, באותה מידה הייתי יכול לדבר אל הקיר. הסדנה מלאה בעבודה, מי שעובד בפועל זה הפועלים ולא דני שאיתו דיברתי, ונראה שהבקשה שלי נעצרה אצלו. את התוצאות אפשר לראות בתמונות המצורפות - העבודה נעשתה מהר ומלוכלך, תוך שהם ממהרים להוציא את המכונית מהסדנה ולהכניס את הלקוח הבא שכנראה שילם יותר (ובלבל בשכל פחות). אז נכון, הם גמרו תוך יום וקצת מכונית שלמה שכמעט ולא היה בה ס"מ נקי, אבל באיזה מחיר? ולמה? ואיזה בעל מקצוע משחרר עבודה כזאת? וככה, בשביל הקוריוז, למה אפילו את הפנסים לא טרחו ללטש..?

 

כשהגעתי לאסוף את הרכב ביום שישי קיבלתי משהו שנראה כאילו עבדו בתוכו 18 פועלי גבס, מלא אבק בחוץ ובפנים, עם גומיות שהורכבו עקום ושאר תופעות שמקושרות בתודעה הישראלית עם בעלי מקצוע מהצד השני של המחסום. ניכר היה שלא רק שלא פירקו את מה שהיה צריך (והובטח ע"י דני), אלא אפילו לא עשו מסקינג ראוי ולכן שייפו וריססו מעט גם על הגומיות ועל החלונות. יש נקודות של חלודה שפוספסו, שאריות של חומר פחחים בכל מיני מקומות ובכלל... כל מיני שטויות קטנות כאלה שעושים כשממהרים. גולת הכותרת - דלת הנהג לא נפתחת יותר מאז שהם פירקו אותה באופן יסודי, תקלה שאני מייחס אמנם באופן חלקי למנגנון הישן (נניח) אבל עדיין הייתי מצפה שיבחינו בה לפני שמשחררים את הרכב. ואת זה כמובן היו עושים אם היו לוקחים את הזמן וטורחים לפחות פעם אחת לנעול ולפתוח את כל הדלתות. אבל הם לא טרחו - המכונית עמדה עם הכל פתוח, ולכן לא הבחינו, ולכן אני עכשיו משלם את המחיר.

 

נקודה נוספת שלא מרבים להתייחס אליה אך הפריעה לי מאד זה מעמד התשלום. כשהגעתי פגש אותי אלעד, שאותו לא ראיתי קודם. הבנתי שהוא שייך למקום כי הפועלים בסדנה מדברים איתו, הוא הראה לי שהכל בוצע והמתין בסבלנות שאבדוק את הכל. עד כאן מצויין. המשכנו למשרד, שם הבאתי לו את הסכום במזומן וביקשתי חשבונית. הוא לקח את ערימת השטרות ורץ החוצה "להביא חשבונית", בשלב זה חשבתי לרגע שאני בעיצומה של תרמית קלאסית ואת הכסף כבר לא אראה... אבל זה בסדר, הוא הלך לחפש את דני. חבל רק שלא אמר לי לאן הוא הולך, או הזדהה בכלל עד ששאלתי אותו לשמו. נו, ניחא. מצא את דני, דני חזר למשרד, לקח את פרטיי והשאיר פתק לפקידה שתשלח לי את החשבונית בדואר. כל הסיפור הזה התנהל כמו איזה סרט טורקי, בלאגן גמור שבתוכו הלקוח רץ אחרי בעל העסק ולא מקבל שום אינפורמציה על מה הולך לקרות עכשיו. לא משהו שהיה מפריע ללקוח הישראלי הטיפוסי, אבל אותי זה ממש עצבן ונתפס בעיניי כחוסר כבוד משווע.

 

אז מה לסיכום, כגודל הציפיה וגו'? סה"כ אני די מרוצה מזה שעכשיו יש לי רכב מיושר, מאידך את אותו דבר הייתי יכול כנראה לקבל גם בטירה (ליד הבית) ולחסוך בדלק. אולי זה כי הסטנדרטים שלי דפוקים, אבל אני מאמין שמקצוענות נמדדת לא רק ביכולת להחזיק פטיש, אלא גם בהתנהלות מול לקוח ובחבילה הכוללת. החבילה הכוללת פה הייתה על הפנים. אני לא כועס ולא דורש פיצוי, לא חזרתי לשם ולא באתי אליהם בטענות - הם כבר עשו מספיק ועם הנזקים אני מעדיף להתמודד לבד. יותר מכל אני פשוט מאוכזב. עד שכבר מוצאים מקום רציני שכביכול מבין אותנו בעלי ה"שריטה", בסוף מגלים שזה סתם עוד עסק לבנטיני טיפוסי עם התנהלות בהתאם. חבל. פשוט חבל.

 

יאללה, תמונות. נתחיל מהעבודה שבוצעה, בגדול:

 

[ATTACH=CONFIG]370437[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]370438[/ATTACH]

 

המכונית כפי שחזרה אליי, עם כל האבק בפנים (ובחוץ):

 

[ATTACH=CONFIG]370443[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]370440[/ATTACH]

 

ליקויים ב"סגירה", סימני שיוף ורסס על החלון והמסגרת, אזורי חלודה שפוספסו וכו':

 

[ATTACH=CONFIG]370450[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]370452[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]370453[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]370455[/ATTACH]

 

מכאן שכל אחד יסיק את מסקנותיו.

 

 

האמת שאתמול כבר קראתי את מה שכתבת ובגלל שאני די מכיר את דני הקריאה נעשתה עם גבה אחת

קצת מורמת כלפי מעלה .

ובגלל שאני די מקורב לדני היתי חייב לשמוע את צידו האחר של המטבע אז פשוט נסעתי אליו .

אז ככה ידידי,

הצעת המחיר הראשונה שקיבלת {3000 שח }נעשה בכלל על ידי צילום והבנתי אפילו שצולמו מספר נקודות ולא הרכב בשלמותו .

בהצעת המחיר השניה {5000 שח} אכן הגעת עם הרכב ואז באמת הבינו באיזה מצב גרוע נמצא הרכב שלך .

ולכן נוספו עוד 2000 שח .לפי דעתי ,ושוב זו כמובן דעתי בלבד ,עדיין קיבלת מחיר הוגן .

לגבי כל הדברים אחרים שציינת אז את כולם כולל כולם יכולת לסגור על אחלה כוס קפה עם דני בכבודו ובעצמו .

ולהימנע מהמגילה הרהוטה יש לציין שכתבת .

את העבודה עשית במקום מסודר. שלוקח אחריות ונותן אחריות ..כל מה שלא מצא חן בעינייך ויותר יכלו לסדר לך

גם בלי הכפשות מיותרות וחשיפה לפורום שמונה עשרות אלפים ויותר.

למה החלטתה לעשות כך ? אני חושב שלא אבין לעולם ..

מעולם לא הבנת את הפראות של אנשים על המקלדת .עכשיו אני מבין אותה אפילו פחות .

המוסך הספציפי הזה עובד מאד חזק עם הפורום או בלעדיו .

לפי דעתי יכולת להימנע מהכפשה ופגיעה בשמו של מוסך שבאמת לא יפנה גב לאיש מלקוחותיו .

והכי מצחיק שיכולת לפתור הכל בשיחת טלפון אחת .אתה כמובן בחרת לא לעשות זאת .

מה אני יגיד לך ? חוץ מ,,לא מכובד להתנהג בצורה הזאת .אני גם לא אתפלא בכלל אם הסיגנון הזה עבורך הוא דרך חיים .

עריכה אחרונה על ידי turbo guy

only the turbo guys have the ability to disappear

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי גיא,

יש סיכוי לתגובה רשמית של המוסך עצמו? גם אם ההתנהלות של דריש אינה מושלמת, יש כאן התרשלות כלשהיא בשחרור הרכב.

דווקא לאור חוות הדעת הטובות יהיה מעניין לשמוע את הגרסה הרשמית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים,

אני שמח להצטרך לרשימת הלקוחות של "אלעד שירותי רכב" לאחר שהגעתי אליו דרך הביקורות החיוביות פה בפורום.

מה שרציתי לעשות זה לחדש את הפגושים באוטו, היו לי קצת מכות חניה, סריטות, פיצוצים בצבע, שכיערו את המראה הכללי של האוטו.

הפגושים צולמו, שלחתי הודעת SMS, וקיבלתי הערכת מחיר לתיקון תוך 5 דקות, ונקבע שאני יגיע ביום שישי ב-8 בבוקר (24.01.14).

הגעתי למוסך, פגשתי את דני, הראתי לו את הבעיות, הסביר לי מה ואיך בדיוק הוא יעשה, ונתן הצעת מחיר + הערכת זמן, הרכב הושאר ויצאתי לעשות סידורים.

הגעתי בשעה 11:30 למוסך, הרכב בדיוק היה בתנור, ודני הסביר לי והראה לי מה הוא עשה ומה נשאר לעשות.

הרכב היה גמור בסביבות השעה 13:00, קבענו שאני יגיע אליו ביום חמישי כדי שיעשה לי שלייף סבון על כל האוטו שיחדש לי את הצבע, וכל זה ללא תשלום נוסף.

אני מאוד אהבתי את מה שעשו, ממש חידשו לי את הפגושים לרמה של כמעט חדשים, דני הסביר לי על התהליכים שהוא יעשה, והראה לי אותם.

היחס היה מצויין, המחיר מצויין, העבודה מצויינת, שקיפות מלאה, אני בהחלט ממליץ על המקום.

יש לי תמונות שעשיתי לפני, ואני מחכה לעשות את התמונות של אחרי, אבל רק ביום שישי, לאחר השלייף + וואקס שאני יעשה, ואני יעלה את התמונות.

תודה רבה לאלעד שירותי רכב, ולאפי ודני במיוחד, היישר כח, כל הכבוד שיש לנו לאן לפנות כדי לעשות עבודה טובה ולא יקרה שתתאים לכל כיס.

שלום חברים, כפי שהבטחתי הנה התמונות: לפניי: uploadfromtaptalk1392306136268.jpguploadfromtaptalk1392306176801.jpguploadfromtaptalk1392306198844.jpguploadfromtaptalk1392306218674.jpguploadfromtaptalk1392306242184.jpg

ואחרי הפוליש (דרך הבחור של דני) וחידוש פנסים + ווקס (עבודה שלי) :uploadfromtaptalk1392306377924.jpguploadfromtaptalk1392306395896.jpguploadfromtaptalk1392306408575.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשך: uploadfromtaptalk1392306457799.jpguploadfromtaptalk1392306475550.jpguploadfromtaptalk1392306495767.jpguploadfromtaptalk1392306515134.jpguploadfromtaptalk1392306539343.jpguploadfromtaptalk1392306557313.jpguploadfromtaptalk1392306570708.jpguploadfromtaptalk1392306586779.jpg רק יש לציין שהרכב לא היה שטוף, נשטף לאחרונה יומיים לפניי הצילומים. ולגביי דריש, באמת שיכול להיות שהיה צריך לדבר עם דני לפני שעזב את המוסך, אני בטוח שהיה יוצא יותר מרוצה ושדני היה פותר לו את הליקויים. ד.א. גם אצלי בתא המטען היה קצת מאובק, וזה למרות הכיסוי שהיה לפני הצביעה, פשוט מיהרתי לנסוע הביתה, וניקיתי בעצמי ללא שום בעיה או טענה. הרכב שלי נכנס מהבוקר להערכת דני ל- 4 או 4.5 שעות עבודה, ויצא לאחר 6 שעות של עבודה מפרכת וקשה. ועוד חזרתי אליו לאחר שבוע כדי לקבל טיפול פוליש ללא שום תוספת תשלום ממני הם עבדו עוד 4 שעות על האוטו. חוץ מתודה ענקית לדני אין לי מה להגיד, אני יחזור עליו בוודאות, וגם ימליץ עליו לכל מכריי.

עריכה אחרונה על ידי VitaliGal
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצעת המחיר הראשונה שקיבלת נעשה בכלל על ידי צילום.

 

זה נשמע כמו שקר גס, או מה שסביר יותר להניח - אי הבנה.

ההצעה הראשונה ניתנה כאמור ע"י אפי בביקור שערכתי שם לפני מספר חודשים.

אילו דני היה אז במוסך, כנראה שהייתה ניתנת הערכת מחיר קרובה יותר למציאות.

 

תמונות של הרכב שלי נשלחו לאפי בסמוך למעמד השיפוץ ע"מ להזכיר לו במה מדובר.

המחיר ששולם בסוף היה אולי הוגן ביחס להיקף העבודה, אך זו עדיין לא צורה לשחרר רכב.

 

 

לגבי כל הדברים אחרים שציינת אז את כולם כולל כולם יכולת לסגור על אחלה כוס קפה עם דני בכבודו ובעצמו.

או שאפשר היה לעשות את העבודה כמו שצריך מלכתחילה. גם אופציה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב נו .דברים יכלו להתנהל מצידך בצורה הגיונית יותר .

זה לא שמישהו סרב לך והראה לך את הדלת .אם זה מה שהיה קורה היתי לוקח את הצד שלך בשניה .

יכולת לפנות לדני ולאמר במילים פשוטות א...ב...ג...

אין מצב בעולם שהיית מקבל לא כתשובה .גם אם שלושה אנשים היו צריכים להפסיק עבודה ולהתרכז רק ברכב שלך .

שורה תחתונה ידידי ,מיהרת להכפיש את האדם הלא נכון .מיהרת לשפוט ממש סתם ובלי סיבה בעיניי .

פעלת לא נכון .ולקחת את צד הנפגע מהר מידי .בסך הכל היית צריך לאמר אני לא מרוצה .

מה אני יגיד לך בן אדם ? במקומך היתי מתנצל .

only the turbo guys have the ability to disappear

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...