Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלעד שרותי רכב - פחחות וצבע בחולון 053-8094135- חוות דעת גולשים


שימו לב! השרשור הזה בן 2838 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

אני כותב בשם אבי שהגיע לאלעד שירותי רכב לפחחות כללית למיצובישי לאנסר 2008 שלו שסבלה מנזקי לשלשת ציפורים ומכות למינהן.

אבא שלי בררן בכל מה שנוגע לרכב שלו והוא אמר שהעבודה היתה ברמה מאוד גבוהה והוא היה מרוצה עד הגג.

 

הוא ביקש להודות מכל הלב לאלעד ולעובדים שלו על העבודה המרשימה שהם עשו.

 

מעבר לכך אתן לתמונות לדבר בעצמן

NEW_3704.jpg0d5b143cbeb4229c22c106f8143955bf.jpg1e2027659e32854df0410f9929a48350.jpg1f51fb4d4bad7fc987b2b23264a68c8c.jpg7dc6f4fcc0e32b85c95eb932a9ed4604.jpgd786e96c5ac598e683b0d66e667f6d4a.jpge2563e53b39b3fe0f5094d166fa7e6fd.jpgf92602a16e1dcb0b19999b240aa79616.jpg

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שלום חברים!

היום גם אני הכנסתי את הג'מפי שלי למוסך "אלעד שירותי רכב פחחות וצבע" לתיקון דפיקה לא קטנה.

ועכשיו לסיפור ולחוויה שלי:

 

צירוף של שני דברים הוביל אותי למוסך המדובר - השרשור הזה והעובדה שהמוסך עובד (גם ) עם חברת הביטוח שלי.

לפני 4 ימים באתי בסוף היום למוסך, כדי לקבל הצעת מחיר לתיקון. אחרי 2 דקות הבנתי שאת הביטוח אין בשביל מה להפעיל - פשוט לא משתלם .

היקף העבודה - פחחות וצבע לדלת אחורית+כנף+ שיפוץ פס קישור אחורי + יישור פס קישוט של דלת הזזה + כיוון דלת הזזה (לא נסגרה כמו שצריך).

שאלתי לגבי משך העבודה ואפשרות הסעה (תחבורה ציבורית גרועה ביותר מחולון לר"ג). נאמר לי שהרכב יהיה מוכן ביום אחד, והם מוכנים לתת לי רכב שכור מהבוקר עד סיום העבודה. אמרתי להם - מתישהו אגיע.....

היום בבוקר ללא התראה מוקדמת נחתתי עליהם. הרכב החלופי לא היה בסביבה. לא יכולתי להישאר בלי רכב ליום שלם וכבר חשבתי שבאתי סתם..

תוך 2 דקות מצאו לי סידור - הושיבו אותי לרכב הפרטי של מנהל העבודה דני (לא פחות ולא יותר למוסטנג) ובשעות הכי גרועות מבחינת הפקקים הסיעו אותי לגני תקווה (שם חנה הרכב השכור שלהם), נתנו לי מפתחות של מזדה 3 ואמרו "נסיעה טובה, ב 16:30 הרכב שלך יהיה מוכן".

באתי ב 16:15 והרכב בדיוק מוכן. ללא חיוב נוסף גם סידרו וצבעו דלת קדמית, צבעו פסי קישוט.

בקיצור, קיבלתי שירות VIP, לא ביטלתי שום תכנית להיום, המוסך עמד פיקס בכל ההבטחות , הרכב נראה כמו חדש.

תודה רבה לאלעד, דני וצוות המוסך.

אני ממליץ גם למי שצריך לתקן דרך הביטוח (המוסך עובד עם המון חברות הביטוח), וגם למי שמתקן ללא הפעלת ביטוח מקיף על המוסך "אלעד שירותי רכב פחחות וצבע".

כמובן, תמונות לפני ואחרי (עוד לא הורדתי עד הסוף נייר דבק מפס קישוט משופץ).

 

 

 

IMAG0115.jpgIMAG0116.jpgIMAG0118.jpgIMAG0119.jpg

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

שלום חברים, הייתי היום אצל אלעד שירותי פחחות לרכב בחולון ואני חייב לומר שנדהמתי מהשירות, קיבלו אותי דני ואפי והסבירו לי מה כדי לי לצבוע ומה לא, במשך כל זמן ההמתנה נשארתי שם והסתכלתי על הרכב ללא שום בעיה מצידם, העבודה התבצעה בצורה יוצאת דופן ומקצועית. צבעתי בסוזוקי ליאנה שלי : 2 טמבונים, שתי דלתות וכנף וספוילר. הצביעה יצאה באיכות גבוהה מאוד שעוד לא ראיתי אצל אף פחח אחר באזור המרכז. דני אמר לי לחזור ביום ראשון לפוליש וקס על חשבונו ואני כמובן שהסכמתי. אז תודה לדני ולאפי ולאלעד. שתהיה שבת שלום ובהחלט אני ממליץ וימליץ על המקום בחום לכל החברים גם בפורום וגם המכרים שלי. בקיצור יצא פצצה. תמונות בהמשך אחרי הפוליש וקס בראשון

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שקניתי החודש רכב ,במסגרת היישור קו שרציתי להעביר את הרכב חיפשתי מקום טוב לפחחות וצבע(בהמשך אפרט מה היה צריך לעשות לרכב).

נזכרתי שבקארספורום יש את הפורום הזה של חו"ד על בעלי מקצוע,אז החלטתי להיכנס ולדפדף עד שהגעתי לאשכול הזה-של "אלעד שרותי רכב".

באותו יום התקשרתי ותיאמתי שאגיע בשעה מאוחרת יחסית עם הרכב לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.

כשהגעתי,קיבל את פניי אלעד-בעל המקום,עבר איתי על הרכב תוך שהוא מסביר לי מה הוא רואה שחייבים לעשות לרכב ומה לא-ראיתי שמדובר באדם מקצועי שמבין בנושא ולא רק "מנהל את העסק" ועל כך התרשמתי לטובה.

קיבלתי מהם הצעת מחיר הוגנת לתיקון וקבעתי שאבוא בהמשך לשים את הרכב ליום עבודה לצורך התיקון.

דיברתי עם אלעד במהלך השבוע,לא הצלחנו כל כך לתאם בגלל שאני חייל ולא פנוי ברוב שעות היום לשים את הרכב לתיקון,אז הוא הציע שאביא את הרכב בערב החג,מוקדם בבוקר.

מיד אמרתי לו שאין לי בעיה לבוא בערב חג-רק שאני לא רוצה שהם יעבדו תחת לחץ ובשביל שהרכב שלי יצא מושלם לא אכפת לי לנסות לקבוע יום אחר/להשאיר אצלם את הרכב לכמה ימים לתיקון.

אלעד מיד הרגיע אותי ואמר לי שהוא לא ישחרר רכב במצב פחות ממושלם ,ושאם זה היה בא על חשבון איכות העבודה הוא לא היה אומר לי לבוא בערב חג-אז סגרנו שאבוא על הבוקר וככה היה.

עכשיו אני מגיע לעבודה שהיה צריך לבצע על הרכב-שפשוף די רציני שהרכב קיבל בין הכנף האחורית לדלת,ומעבר להיותו רכב תל אביבי טיפוסי(והיותי פדנט לגבי הרכב),הרכב לצערי בעברו עבר "השבחה" אצל אחת מחברות הליסינג הגדולות.

"השבחה"-משמע בכל מקום שיש שריטות לצבוע בצורה הכי חפיפניקית שיש ולצבוע חצי אוטו על הדרך שלא ישימו לב להבדלי הצבע המשמעותיים.

ובגלל ה"השבחה הזאת" נוצר מצב אבסורדי שברכב שעוד לא חמש שני על הכביש יש קילופי צבע ולקה והבדלי צבע משמעותיים.

את פניי קיבלו דני ואפי,דני מיד עבר איתי על הרכב והסביר לי מה נצבע בדיוק,הסביר את שיטת העבודה שלהם עם המצלמה המפורסמת והבטיח שאין לי מה לדאוג-תצא צביעה איכותית ללא הבדלי צבע ומעבר לזה הדבר שהכי הרגיע אותי היה שכששאלתי אותו אם לא יצוצו לי עוד שנה-שנתיים קילופי צבע/לקה כמו בצביעה האחרונה שנעשתה הוא ואלעד(שהצטרף לשיחה)אמרו לי בפירוש שמבחינתם ,הם נותנים אחריות לחמש שנים ואם תצוץ איזה בעיה בצביעה שהם עשו-ישר לפנות אליהם(בסופו של דבר זה דבר מרגיע-בעל מקצוע שמוכן להתחייב שה"מוצר" שלו יחזיק חמש שנים זה בעל מקצוע שיודע את טיב העבודה שלו).

שאלתי את דני איך אני מגיע לצומת חולון באוטובוסים-הוא לא הסכים לכך ודאג מיד שבהלוך ובחזור יבוא מישהו עם רכב לאסוף אותי.

הגיע הרגע,השעה 4 ורבע אחר הצהריים ואני מגיע לראות את הכלה-רואה את הרכב נוצץ מרחוק,הפגיעה שהייתה בכנף ודלת האחורית -נעלמה כלא הייתה והצביעה נראית יפה ואיכותית-דני אמר לי מיד שאחרי פוליש ווקס הרכב יראה הרבה יותר טוב מאיך שהוא נראה עכשיו,והציע לי לבוא בהמשך לפוליש ווקס+ניקוי שוטף של הרכב על חשבונו בהמשך.בנוסף,במהלך העבודה הוא שם לב ששני מחזירי האור שבטמבון האחורי אצלי ברכב שבורים אז על דעת עצמו הוא הזמין שני מחזירי אור זהים ואמר שיגיעו בשבוע הבא,ושכשאבוא הוא יחליף לי את מחזירי האור מתנה.

בסופו של דבר יצאתי מרוצה מאוד,טוב לדעת שיש לך למי לפנות(ולהפנות) כשצריך.

מקום שצובע ברמה גבוהה ובעל תודעת שירות ויחס טוב לאנשים במחיר שווה לכל כיס לדעתי.

 

בהמשך,אחרי שאסיים עם פוליש ווקס אעלה לכאן כמה תמונות של לפני-אחרי שתראו על מה אני מדבר

שיהיה לכולם המשך חג שמח ומהנה:-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לחברי הפורם,

 

בעקבות ההמלצות החמות של חברים מהפורם הגעתי גם אני למוסך "אלעד שירותי רכב" בחולון.

ברשותי מאזדה 6 שנת 2005 בצבע כסף מטלי שחוותה במהלך שנותיה על הכביש, כמו כל רכב עירוני ממוצע, דפיקות חניה קלות משני צדי הרכב, כנף שמאל פגועה, צבע דהוי כתוצאה מפגעי מזג אוויר, ציפורים ועטלפים המצויים לרוב בסביבה בה אני גר (מרכז רמת גן) וגם קילופי צבע בשני הפגושים, ונקודת חלודה בדלת תא מטען.

 

הגעתי למוסך ופגשתי שם את דני אשר הפגין מקצועיות רבה, ניסיון ומידה רבה מאוד של תודעת שירות. הוא סקר את הרכב, הסביר בדיוק מה הוא מציע לעשות, כמה ימי עבודה נדרשים, ולבסוף נקב בעלות העבודה (מחיר הוגן לגמרי).

 

בסיכומו של דבר סיכמנו על מרכיבי העבודה הבאים (כולם במסגרת הצעת המחיר):

1. תיקוני פחחות וצביעה כללית של הרכב בצבע ובגוון המקורי.

2. תיקון חורים בגוף מראה שמאלית.

3. ליטוש פנסים קדמיים.

4. קבלת רכב חלופי מהיום הראשון ועד גמר העבודה.

 

בתוספת תשלום בקשתי את החלפת/התקנת החלקים הבאים:

1. החלפת פס חלון קדמי ימני.

2. החלפת פס חלון קדמי שמאלי.

3. התקנת תושבת מספר קדמי.

 

הרכב נכנס למוסך ושהה שם כשבוע. העבודה שבוצעה על הרכב כללה את המרכיבים הבאים:

1. פירוק ושיפוץ הפגוש הקדמי + צביעה בתנור.

2. פירוק מראות צד תיקון וצביעה בתנור.

3. פירוק פנסי איתות צד, פנסים קדמיים, פנסים אחוריים.

4. פירוק מסילות גגון בגג.

5. ליטוש פנסים קדמיים.

6. תיקוני פח בכל הרכב, טיפול בחלודה.

7. צביעה כללית של הרכב בתנור כולל שלוש שכבות לכה.

8. החלפת פס חלון קדמי ימני + שמאלי.

9. התקנת תושבת מספר קדמי.

 

התמונות הבאות מראות את שלבי העבודה השונים.

IMG_20140528_161920.jpgIMG_20140528_161728.jpgIMG_20140528_170928.jpgIMG_20140602_152449.jpgIMG_20140529_164930.jpg

 

בגמר הצביעה והרכבת החלקים נשלח הרכב לניקיון כללי, פנים וחוץ + ווקס.

התוצאה הסופית לפניכם.

 

IMG_20140604_084121.jpgIMG_20140604_084106.jpgIMG_20140604_084209.jpg

 

בשורה התחתונה אני מאוד מרוצה, הן מאיכות העבודה וההקפדה על הפרטים הקטנים. הן מרמת השירות הגבוהה שדני ואלעד הפגינו לאורך כל הדרך והן מהאופן בו הם מעודדים את לקוחותיהם להיות שותפים לתהליך, להגיע למוסך ולבחון במו עיניהם את שלבי העבודה השונים.

עריכה אחרונה על ידי guy_dvr

Alfa-Romeo 159 2.2 Selespeed Classico + SR 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמח מאוד להיות הממליץ התורן של "אלעד שירותי רכב".

בשביל להבין את גודל השינוי, קודם צריך להבין עם מה דני היה צריך להתמודד.

 

סיפור רקע: רכשתי את רכבי, סוזוקי גראנד ויטרה משנת ייצור 2007, לפני כשנה וחצי.

מאמצע שנות האלפיים ועד היום, את כל חייו העביר בתל אביב, עם דגש גדול על הכיכר המפורסמת, וככזה - הויטארה האהוב שלי זכה ללא מעט שריטות, דפיקות, דנטים עמוקים ופתיחות דלתות למניהם שהפכו אותו לברווזון המכוער של השכונה.

 

באפריל עברנו תאונה עצמית קלה אך לא נעימה שהצריכה החלפת דלת, כנף, טמבון וצמיג סורר שכל הזמן איבד אוויר - והתכוונו להכניס את הג'יפ לתיקון במוסך המקומי.

לצערי מפאת חוסר זמן, הנ"ל נגרר לו אל תוך מאי ואף ליוני וקבעתי עם המוסך המקומי לתיקון בבוקר ה2.6.

בבוקר אותו יום, התקשר בעל המוסך וסיפר שהנ"ל איבדו זמנית את רשיון העבודה שלהם ולא יוכלו לטפל ברכבי.

 

אבוי לצרה! מה אעשה כעת??

התקשרתי להתייעצות עם חבר (מהפורום) האם לנסוע למרכזי? האם מכיר מוסכים אחרים?

"כנס לפורום" הייתה תשובתו, יש שרשור המלצות על בעלי מקצוע - חפש את "אלעד שירותי רכב".

ואכן כך היה הדבר - נכנסתי, התרשמתי מעבודתו והחלטתי להתקשר לנסות את מזלי כבר באותו היום.

 

"תגיע" הייתה תשובתו של דני, לאחר שעה וחצי הייתי כבר בכניסה למוסך, ומייד קיבלו את פני דני ואלעד.

שאלו מה קרה, ומה הייתי מעוניין לתקן.

"אתה לא תזהה אותו" הייתה תשובתו של דני, והכניס אותי לטפל בניירת.

זהו המקום לציין את היעילות שבה המקום פועל - מרגע שהגעתי היה מישהו שטיפל בי, לא משכו זמן בתמתין פה תמתין שם.

לאחר סיום הטופסיידה, כבר חיכה לי נציג חברת "אוויס" על מנת לספק לי רכב חלופי ושוחררתי לדרכי.

 

בבוקר יום שישי הגעתי לקחת את הויטארה.

ידעתי שהשריטות בג'יפ היו עמוקות - אבל מסתבר שהשריטה (המקצועית :wink:) של דני עמוקה אף יותר - פרט לתיקון המקומי של התאונה, הם עברו גם על שאר הדנטים השריטות והמכות, שהיו לרכב (והיו ה-ר-ב-ה כאלה) ואפילו הברישו את הפנסים העכורים, בטענה כי "במצב הזה הרכב הזה לא ייצא מהמוסך שלי".

דני עמד בהבטחתו - באמת לא זיהיתי את הרכב. אומרים שתגובה ראשונית לא ניתן לזייף, אז "WOW" הייתה תגובתי הראשונה - הרכב נראה מדהים, מהברווזון המכוער שהשארתי אצל דני לפני שבוע עמד מולי לפתע ברבור סקסי בטירוף :lol:

 

לסיכום ההתרשמות שלי מהביקור במוסך:

1. יעילות - 10/10.

2. מקצועיות - 10/10.

3. יחסי אנוש - 10/10.

4. שביעות רצון - 10/10.

 

ממליץ בחום.

וכעת לחלק האמנותי:

 

IMG_20140606_133518.jpgIMG_20140606_130622[1].jpgIMG_20140606_130612[1].jpgIMG_20140603_125842[1].jpgIMG_20140603_125833[1].jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אז גם תורי הגיע , לאחר תאונה קטנה , הכנף הימנית נכנסה מעט פנימה ומנעה מדלת הנוסע להיפתח .

נוסף לכנף הפגוש זז , וקיבל כמה שריטות נאות .

 

הגעתי לאלעד שירותי רכב מכאן , אחרי שקראתי והשתכנעתי .

דני קיבלת אותי , ואחרי שהחנתי את הרכב ברחוב הראשי הוא בא לראות את הרכב , אני מבחינתי ביקשתי רק ליישר את הכנף שאוכל לפתוח את הדלת, ראה ונתן הצעת מחיר שלא אנקוב במחיר אבל נקרא לו X לצורך המשך הסיפור (כמובן אם דני או אלעד יסכמו אפרסם את המחיר .)

 

סוכם שלמחרת אביא את הרכב לתיקון , וכך עשיתי .

 

מה שאני אהבתי את דני היא היושרה שלו , שלא כמו כול בעלי המקצוע בענף שנוקבים במחיר ואז מוסיפים עליו מע"מ במעמד התשלום (אני קורא לזה האלמנט , זהו גם מהלך לא חוקי לנקוב במחיר ללא מע"מ ללקוח סופי ) המחיר היה X ולא X פלוס המע"מ .

 

 

שמתי את הרכב באיזור 11:00 וזזתי לעיסוקי , ב 16:00 הגעתי לאסוף .

לא רק שיישר את הפוזיציה של הכנף , עשה גם מעט צבע ולכה להעלים את המכה לחלוטין !

 

התוצאות ? מעשי קוסמות .

תמונה שווה 1000 מילים אז ניתן לתמונות לדבר .

 

אעשה זאת בשני פוסטים ( מנהלים לא להרוג אותי !!!)

 

אלו התמונות לפני התיקון

IMG_20140610_094125.jpg

IMG_20140610_094132.jpg

IMG_20140610_094205.jpg

IMG_20140610_094221.jpg

IMG_20140610_094228.jpg

IMG_20140610_094238.jpg

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

שבוע טוב,

 

אתמול, ביום שישי, באתי ל"אלעד שירותי רכב" יחד עם שני מכוניות, אחד פיגו 407 והשנייה הכלה החדשה C4 בעקבות המלצות מהפורום.

 

נתחיל קודם כל מהיחס ומהשירות הטוב שקיבלנו, ישר קיבלו אותנו, נתנו חוות דעת ומחיר הוגן למדי.

 

הפיגו 407, הייתה לה פגיעה בכנף, שיושרה באומנות וללא הבדלי צבע ועל הדרך תיקן שריטה בטמבון , שתוקנה ללא עלות מצידי ועל כך תודה.

 

ה-C4, לאחר חיפושים אחר רכב מפואר ומפנק, נמצאה הכלה החדשה בחברת-"לובינסקי", מבציר 2008 מנוע 2.0.

לאחר הבדיקות שנעשו לאוטו הוחלט לתקן את דלת הנוסע במוסך המרכזי (כמובן שהיו דברים נוספים לתקן).

כשהרכב נמסר לידי חשכו עיני, תיקנו נקודתית את הדלת בצבע לא מתאים לאוטו (הרכב בצבע בז' וצבעו אותו בגוון כסוף), הרכב לא כוסה ולכן הפנסים הראשיים, הכנף, והדלת קיבלו גם מנת צבע, ואגב היותי מכיר את עבודתו של הפחח במוסך המרכזי ידעתי שנגד זה אין מה לעשות.

לאחר קריאה בפורום, החלטתי לפנות אל "אלעד שירותי רכב" והעבודה שעשו לי פשוט אומנות לשמה.

ביקשתי לצבוע רק את הדלת והטמבון, והם צבעו לי שני דלתות כנף ואת הטמבון כדי שהרכב יצא מושלם.

התוצאות היו ממש יפות, לא רואים שום הבדלי צבע, הברק חזר לאוטו ויצא ממש יפה.

אמנם יש בטמבון משהו קטן לסדר, אבל אני בטוח שאם אני יבוא אליהם הם יעזרו לי ללא שום בעיות (עוד לא דיברתי איתם).

 

בסיום העבודה אמר לי לבוא אליו במשך השבוע ויעשה לי פוליש ווקס לכל האוטו.

 

אני רוצה להודות להם על השירות ועל שקיבלו אותי ביום שישי עם שני מכוניות , ממליץ לכל אחד ללכת אליהם פשוט אומנות לשמה.

אעלה בהמשך תמונות ועדכון לגבי התיקון לטמבון שצריך לעשות .

 

אלירן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבוע טוב,

 

אתמול, ביום שישי, באתי ל"אלעד שירותי רכב" יחד עם שני מכוניות, אחד פיגו 407 והשנייה הכלה החדשה C4 בעקבות המלצות מהפורום.

 

נתחיל קודם כל מהיחס ומהשירות הטוב שקיבלנו, ישר קיבלו אותנו, נתנו חוות דעת ומחיר הוגן למדי.

 

הפיגו 407, הייתה לה פגיעה בכנף, שיושרה באומנות וללא הבדלי צבע ועל הדרך תיקן שריטה בטמבון , שתוקנה ללא עלות מצידי ועל כך תודה.

 

ה-C4, לאחר חיפושים אחר רכב מפואר ומפנק, נמצאה הכלה החדשה בחברת-"לובינסקי", מבציר 2008 מנוע 2.0.

לאחר הבדיקות שנעשו לאוטו הוחלט לתקן את דלת הנוסע במוסך המרכזי (כמובן שהיו דברים נוספים לתקן).

כשהרכב נמסר לידי חשכו עיני, תיקנו נקודתית את הדלת בצבע לא מתאים לאוטו (הרכב בצבע בז' וצבעו אותו בגוון כסוף), הרכב לא כוסה ולכן הפנסים הראשיים, הכנף, והדלת קיבלו גם מנת צבע, ואגב היותי מכיר את עבודתו של הפחח במוסך המרכזי ידעתי שנגד זה אין מה לעשות.

לאחר קריאה בפורום, החלטתי לפנות אל "אלעד שירותי רכב" והעבודה שעשו לי פשוט אומנות לשמה.

ביקשתי לצבוע רק את הדלת והטמבון, והם צבעו לי שני דלתות כנף ואת הטמבון כדי שהרכב יצא מושלם.

התוצאות היו ממש יפות, לא רואים שום הבדלי צבע, הברק חזר לאוטו ויצא ממש יפה.

אמנם יש בטמבון משהו קטן לסדר, אבל אני בטוח שאם אני יבוא אליהם הם יעזרו לי ללא שום בעיות (עוד לא דיברתי איתם).

 

בסיום העבודה אמר לי לבוא אליו במשך השבוע ויעשה לי פוליש ווקס לכל האוטו.

 

אני רוצה להודות להם על השירות ועל שקיבלו אותי ביום שישי עם שני מכוניות , ממליץ לכל אחד ללכת אליהם פשוט אומנות לשמה.

אעלה בהמשך תמונות ועדכון לגבי התיקון לטמבון שצריך לעשות .

 

אלירן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

ברשותי קיה פיקנטו צהובה, בזמן יציאה מחניה הכנף הקדמית נפגעה והפגוש ניתק קלות ממנה.

עקב ההמלצות בפורום הגעתי לאלעד שירותי רכב, וקיבלתי מחיר מאד הוגן עבור תיקון של פגיעה זו וגם שריטות נוספות שהיו לי לאורך הצד השמאלי של האוטו.

 

הם גם נתנו לי רכב חלופי + ווקס ושתיפה לכל האוטו.

 

סהכ השירות שלהם היה מאד אדיב, ואני חושב שהכי חשוב הוא שמקבלים אצלם תחושה שהם הגונים ולא מנסים לדפוק אותך.

 

יובל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם תורי הגיע.

כשקניתי את הרכב הלקה על הספויילר כבר הראה סימנים של קילוף. אמרתי לעצמי שנסדר את זה, אבל כל פעם דחיתי את זה לחודש הבא. לא עוד!

טלפון, אפי לאלעד, סיפרתי לו על המקרה ושאלתי אם אפשר להגיע בשביל חוות דעת, אחרי 20 דק' כבר הייתי אצלו.

מבט מהיר, הצעת מחיר הולמת ואחרי 4 שעות הרכב מוכן!

 

נראה כמו חדש וסוף סוף אין שום דבר שמציק לי כל כך בעין.

 

מקווה שאני לא יזדקק לזה, אבל אם כן, זה המקום שאני חוזר אליו!

Peugeot 3008 1.6 Premium 2021
Mazda 2 Pure White 2015

Peugeot 206 XS 2006

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...