Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השרת בביהס יסודי זכה פעמיים בפרס הראשון בלוטו. (והמשיך לעבוד בתור אב בית + אימץ ילדים בודדים)

איזה כיף לשמוע דברים כאלה מדי פעם... הלוואי ונזכה כחברה ליותר ויותר אנשים כאלו בין שורותינו

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אזכה בפרס ראשון בלוטו, בטוח שאף אחד מאלה שמכירים אותי, לא יראה אותי יותר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אם אזכה בפרס ראשון בלוטו, בטוח שאף אחד מאלה שמכירים אותי, לא יראה אותי יותר.

 

צודק, בדיוק מה שעשה גיטריסט הליווי בהרכב שלי כשזכה ב 5 מיליון לפני 8 שנים ומאז נעלמו עקבותיו.

מי שנתקל בו נא לשלוח לי ה "פ - הוא עוד חייב לי 50 ש "ח. בטח תזהו אותו כמישהו שמסתובב אי שם עם גיטרה וחיוך של מיליון דולר עונה לשם "עוזי ".

Gn'f'R

פורסם

אשכרה יש מנויים לתרמית הזו, והרבה! והם מפה גם!

 

איך נפלתם בפח

 

60 שקל בחודש זה לא הרבה?

על 5 שקלים בחבילת גלישה או סלולר אתם פותחים אשכולות סקר 10 עמודים

על עוד 2 שקל קוטג׳ החלב עלה לאנשים לראש

על זה שגנבו לכם אגורה בחיוב מהוט הרמתם צעקות

אבל 60 שקל לפח כל חודש זה לא הרבה

 

מבטיח לכל מי שיעביר לי 60 שקל בחודש יקבל זכיה 30 שקל בחודש (לארג׳ אני לעומת מפעל הפיס) ואולי גם יום אחד אתן לכם רכב/טלויזיה/חופשה חלומית. אולי.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
השרת בקמפוס - פרס ראשון בלוטו.

קבלן מעצבן מהרחוב - פורשה בוקסטר ידנית. (והוא קנה רק גלידה פיצוץ !)

השרת בביהס יסודי זכה פעמיים בפרס הראשון בלוטו. (והמשיך לעבוד בתור אב בית + אימץ ילדים בודדים)

חברה של אמא שלי מהעבודה, פרס ראשון בלוטו.

 

אפשר לאמץ אותך? בטוח ישתלם לי :lol:

Twincharger Stratified Injection

פורסם
צודק, בדיוק מה שעשה גיטריסט הליווי בהרכב שלי כשזכה ב 5 מיליון לפני 8 שנים ומאז נעלמו עקבותיו.

מי שנתקל בו נא לשלוח לי ה "פ - הוא עוד חייב לי 50 ש "ח. בטח תזהו אותו כמישהו שמסתובב אי שם עם גיטרה וחיוך של מיליון דולר עונה לשם "עוזי ".

 

אני מכיר גיטריסט ישראלי בשם עוזי שחי פה בהוליווד :-)

כמה אתה משלם בשביל תמונה?

haters will hate

פורסם
אני מכיר גיטריסט ישראלי בשם עוזי שחי פה בהוליווד :-)

כמה אתה משלם בשביל תמונה?

 

העוזי שלי עדיין בארץ - וודאי !

 

לגבי העוזי שלך , אם הוא אשדודי לשעבר ובערך בשנות ה 30 לחייו ,גבוה,רזה,מקועקע,שיער שחור,שחום למחצה,מרכיב משקפי ראיה ובחור על הכיפאק - אז מצב שאני יודע במי מדובר.

Gn'f'R

פורסם
השרת בקמפוס - פרס ראשון בלוטו.

קבלן מעצבן מהרחוב - פורשה בוקסטר ידנית. (והוא קנה רק גלידה פיצוץ !)

השרת בביהס יסודי זכה פעמיים בפרס הראשון בלוטו. (והמשיך לעבוד בתור אב בית + אימץ ילדים בודדים)

חברה של אמא שלי מהעבודה, פרס ראשון בלוטו.

 

 

פעמיים פרס ראשון?!:shock:

פורסם

טוב, השרשור הזה שבר אותי!

ביטלתי את המנוי!

דיברתי על זה עם אשתי והגענו למסקנה שאין שום צורך בשני מינויים בבית אחד.

אז השארנו את שלה (שבינתיים זוכה יותר משלי) ואת שלי ביטלתי.

 

אמרנו שבאמת עדיף להשקיע פעם-ב- ולמלא לוטו עם הכסף הזה. ובשאר הזמן לחסוך כ60 ש"ח בחודש.

 

אז לאלו מכם שמפחדים/עצלנים/מהססים לעשות את הצעד הזה אני מצרף טלפון ישיר של קשרי הלקוחות.

ענו לי ללא שום המתנה!

08-6260617

 

הרגשה נפלאה. (עד שאשמע את הפרסומת הבאה שארלה מתקשרת ומפתיעה לקוח).

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

לי יש טריק נחמד,

בניתי אפליקציה שמגרילה מספרים על פי התבנית של הלוטו, סך הכל 6 טורים, אני לא שולח את הטורים.

זה רץ פעם בשבוע ואני כל פעם בודק את המספרים, מיותר לציין שלא זכיתי אבל בצורה כזאת אני גם "ממלא" לוטו ובכל הגרלה שאני רואה שאפילו לא ההיתי קרוב אני אומר לעצמי הינה חסכתי את הכסף הזה.

 

המבאס יהיה דווקא לזכות :lol:

פורסם

יש לך אפשרות לשתף את האפליקציה ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
לי יש טריק נחמד,

בניתי אפליקציה שמגרילה מספרים על פי התבנית של הלוטו, סך הכל 6 טורים, אני לא שולח את הטורים.

זה רץ פעם בשבוע ואני כל פעם בודק את המספרים, מיותר לציין שלא זכיתי אבל בצורה כזאת אני גם "ממלא" לוטו ובכל הגרלה שאני רואה שאפילו לא ההיתי קרוב אני אומר לעצמי הינה חסכתי את הכסף הזה.

 

המבאס יהיה דווקא לזכות :lol:

 

ואם "תזכה" ? לא הייתי רוצה להיות במצב הזה.


×
×
  • תוכן חדש...