Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחר על הבוקר הולך לראות בראבו 1.6 ידנית..

האוטו יד ראשונה 93000 ק"מ מודל 97..המוכר מתחייב בבדיקה על מנוע שלדה וגיר..

הקטע זה שהמוכר הוא בעל מוסך והרכב הוא של מישהי שמטפלת באוטו במוסך הזה והחליטה למכור..בעל המוסך קנה ממנה אבל ללא העברת בעלות, עשה פחחות וצבע כללי והוא מוכר עכשיו לאחר השיפוץ..זה נשמע לכם חשוד? כי הנתונים של האוטו ממש מרשימים ואני בכל מקרה מתכוון לקחת את האוטו למכון בדיקה (ד"א מאוד יעזור אם תמליצו על אחד בתל אביב באיזור רחוב המסגר)..אפשר בכלל לעשות העברת בעלות ללא נוכחות הבעלים הרשומים על הרשיון?

תודה ר-ב-ה לעונים..

עדי

פורסם

מה זה כוסח? אתה חושב שבדיקה יכולה לשקף את זה? האמת שהוא לא אמר לי פחחות וצבע כללי אבל כששאלתי אותו אם הרכב עבר תאונות הוא אמר לי שלא ושהשלדה נקייה לגמרי אבל הוא תיקן וצבע דפיקות קטנות ברכב..

והאמת שהוא כן נשמע כמו סוחר אבל אני לא רוצה לוותר על הרכב, אז איך אני יכול להיזהר ממנו?

ורציתי לשאול עוד דבר קטן - אני יכול לוותר על בדיקת בעלים קודמים במשרד הרישוי כי האוטו יד ראשונה? זאת אומרת יש 0 בעלים קודמים אז מספיק לראות פרטי על הרשיון הנוכחי?

פורסם

אם בעל הרכב שרשום ברשיון איננו המוכר עצמו, אז זה מעורר חשד.

הייתי בודק במשרד הרישוי מה מצב הידיים הנוכחי, אי אפשר לדעת כיצד הרכב התגלגל אליו.

אולי אפילו הייתי מנסה ליצור קשר טלפוני עם הבעלים הרשומים של הרכב, לשמוע את גרסתו לעניין

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אם בעל הרכב שרשום ברשיון איננו המוכר עצמו, אז זה מעורר חשד.

הייתי בודק במשרד הרישוי מה מצב הידיים הנוכחי, אי אפשר לדעת כיצד הרכב התגלגל אליו.

אולי אפילו הייתי מנסה ליצור קשר טלפוני עם הבעלים הרשומים של הרכב, לשמוע את גרסתו לעניין

מסכים לחלוטין!

 

חובה עלייך לדבר עם הבעלים של הרכב על מנת לדעת מה באמת הסיפור של הרכב.

 

איפה טופל הרכב? במוסך של ה"מוכר/סוחר"? אם כן תבקש לראות היסטוריית טיפולים.

 

האם זה מוסך מורשה של פיאט?

 

אתה יודע, יש סיכוי שהסוחר הוא אך ורק סוחר ולא בעל מוסך.

 

אם הרכב יד ראשונה יהיה כתוב ברישיון "בעלים קודמים: 00".

 

בהצלחה!

 

**עריכה**

 

כמעט שחכתי, תבדוק טוב שבעל המוסך/הסוחר לא מכיר מישהו במכון הבדיקה באזור.

רוב הסיכויים שהוא מכיר אנשים שמה.

 

אני במקומך הייתי הולך למכון בדיקה לא באזור.

 

הייתי מרחיק עד להרצליה או ראשל"צ.

 

אומנם זה עוד חצי שעה מזמנך, אבל לטעמי זה שווה את זה.

פורסם

סתם טיפ שכדאי לך מאוד לחשוב עליו



אתה מחפש רכב ספורטיבי ובעל מראה וגישה מסויימת מאוד.

גישת 'אני חייב ועכשיו' לא תעזור.תחפש בנחת את הרכב מפני שאתה עלול לעשות טעויות של לחץ

משהו חשוד ? משהו לא נראה לך ?משהו לא מסתדר ? תחפש באמא של הרכב, וכל נקודה תיקח לחומרה. בטח ובטח כאשר מי שמוכר את הרכב הוא לא בעליו וזה פתח ענקי לצרות

 

 

×
×
  • תוכן חדש...