Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הייתי הולך על הכחול.

לבן זה לא כל כך יפה ומחמיא לרכבים קטנים (חוץ מאיביזה).

אולי יש אפור בהיר?

אדום לדעתי מושך יותר מידי עיניים, וגם טיפה נשי (במיוחד ברכב קטן).

פורסם

קודם כל, היאריס הוא אוטו נשי בתכלית מהדור הראשון ועד היום, נדיר למצוא גבר שנוהג בדגם הזה.

ככה שהצבע אדום מתלבש עליה טוב מאוד, ולדעתי זהו הצבע הכי מתאים לה.

 

אין טעם לחשוב על המכירה, אתם משלם עכשיו סכום נכבד על הרכב תהנה ממנו כפי שאתה רוצה, לא כפי שהמוכר העתידי שלך ירצה.

 

הייתי ממליץ לך (אם זה אפשרי כמובן) לראות את כל הצבעים האלה אחד ליד השני, אולי במחסן מסתתרות להם הרבה יאריס ואז העין תדע להחליט יותר טוב.

ההבדל הוא ברגע שמוסיפים את הצהוב של הלוחית רישוי הישראלית.

 

בהצלחה ותתחדש!

Polo 2012

פורסם

1.הבורדו מדהים!

2.אפור עכבר

3.תכלת

 

את הלבן כדאי בכלל להוריד מהרשימה!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
קודם כל, היאריס הוא אוטו נשי בתכלית מהדור הראשון ועד היום, נדיר למצוא גבר שנוהג בדגם הזה.

ככה שהצבע אדום מתלבש עליה טוב מאוד, ולדעתי זהו הצבע הכי מתאים לה.

 

אני מציע להיזהר בדברים שאתם אומר. כגוזל שברירי אתה צריך להביא בחשבון שיש גם אנשים גדולים (מאוד) שנוהגים ביאריס, אפילו אדומה.

 

יאריס היברידית? תכלת מטאלי או לבן. זה משתלב טוב גם עם עיצוב הפנים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כמובן שיאריס T ספורט לא נכללת בדברי :)

 

יש אחת כזאת מול סוכנות טויוטה ברעננה, אחת המדהימות שראיתי, אם היא רק הייתה למכירה...

Polo 2012

פורסם

תודה לכל העונים.

הייתי היום בסוכנות וראיתי את היאריס ההיברידית בלבן. והיא מדהימה.

פנסי לד, גריל בצבע כחול, ריפוד עם פסים כחולים - מאד מתאים ללבן - החלטתי לי שאלך עליה.

אבל אז התברר שאין אותה במלאי ושאאלץ להמתין עד ינואר 2013 לפחות.

מסתבר שהביאו מעט רכבים בנגלה הראשונה ולמרות שהחלו במכירה רק לפני חמישה ימים וכבר נגמרו חלק מהצבעים.

 

נשארו רק רכבים בצבע אדום וכחול.

עכשיו השאלה אם לחכות עוד 3 חודשים במקרה הטוב או לקחת כבר את האדומה וזהו...

פורסם

שכן קנה לפני מספר חודשים רכב כזה חדש מהחברה בצבע אפור עכבר. זה צבע מוצלח במיוחד, נראה טוב, לא ככה מדי. מגניב.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

עם הלבן הוא כמו הלבן של האוריס, אז לדעתי הוא מאוד מאוד יפה.

הוא לבן שלג, ולא לבן שנוטה יותר לכיוון הצהבהב.

 

אני היתי הולך על לבן.

עם לא אז הבורדו.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...