Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעו סיפור

בשבוע שעבר ביום חמישי אומר לי הזקן שלי (אבא) אתה יודע האוטו של "מר ברגמן" קיים.:shock:

... שניה נופל האסימון אההה ברגמן הזקן ? כן אומר אבא (אבא בן 80 ממש ילד) הוא מת כבר מזנן אבל האוטו נשאר בבית.

איזה אוטו זה היה אני שואל ואבי מעמקי הבנתו שולף את כל הידע המוטורי שלו (לאבא שלי לא היה רישיון לרכב מעולם אופנוע וטרקטור כן)....הממממ "לבן" הוא אומר בקול תרועה רמה.

כן אבא לבן אני זוכר אני אפילו נסעתי בו כשהייתי ילד (הם עבדו יחד בבית ספר חקלאי פרדס חנה)..

אני אגש לבדוק אני אומר "תבדוק אני ידבר עם הבן שלו " נסעתי לכתובת ואחרי חיפוש קצר היא נגלתה לעניי במלא הדרה והיא מאובקת

שכבת אבק בעובי ס"מ אבל....צרפתיה מושלמת בתולית יד ראשונה.

טלפון לאבא ...

"אבא דבר איתו"

"עם מי ?"

"עם ברגמן"

"הוא מת"

אבא עם הבן שלו ....."אהה לא זוכר איך קוראים לו " טוב אני מתיאש :brickwall:..נדבר בבית אני אומר..

 

כשהגעתי הביתה בחיפוש באינטרנט גילינו שהשם הוא "מיכה ברגמן" התקשרנו והצטערנו לשמוע כי הוא נפטר לפני שבועיים :cry: אישתו מינה

זכרה את אבי ואפילו אותי כילד קטן כששאלה מה אני עושה בחיים אמרתי לה שיש לי חברת אמבולנס "אמבולנס חדרה" אמרה אתם הסעתם את מיכה בשלושת החודשים האחרונים...:shock:

איזה עולם פיצפון..

היא נתנה לי את הטלפון של הבן שלה קובי ובשיחת טלפון הוא אמר "בטח אשתר אני מכיר היה חבר של סבא היה בברית שלי" תבוא מחר נסגור

למחרת נסעתי חזרה למקום יחד עם אופק ואליקו הגרריסט...

ומאז... יש לנו צרפתיה מושלמת ואין לנו מושג מה עושים בה !!:oops:

 

רענן ואופק

חבר צוות פיברקלאב

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

"אני מעריץ אותך," אמר הנסיך הקטן ומשך קלות בכתפיו "אבל מה יוצא לך מזה?"

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חושב שההודעה שלך לא עומדת בכללי הפורום ודורש שתוסר מיידית!!!

 

איך אפשר להעלות הודעה כזה לחבורת משוגעים מזילי ריר כמונו בלי תמונות... או לפחות שם?

 

מבחינתי, למשל, צרפתיה מושלמת זה...

 

לא. לא יכול להיות. היא לא יכולה להיות לבנה. אף פעם לא היתה. אפור כהה בלבד. פנסים צהובים, רכה ועגולה מלפנים... רעש מובהק של פיג'ו...

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

או צרפתיה מושלמת אחרת, במחינתי, זו סלון דווקא, עם לא מעט זוויות ישרות, פנסים כפולים מלפנים (צהובים גם), שקטה ורכה להפליא, לא מאוד מבוגרת, הרבה אותיות בהמשך למס' הדגם... רצפה שטוחה, גלגלים אחוריים לא על אותו ציר...

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

רענן חג שמח

 

לפחות תנדב מידע, האם זו צוחפתיה שאוהבת שמן הידרואלי

ובעלת בומבות עם ירקת.

 

שי

איש חכם אמר: "סעו לאט ותגיעו מהר!"

פורסם
אופס שכחתי תמונות :wink:

 

[ATTACH]308072[/ATTACH]

 

אם זו תמונה של מכסה המנוע אני לא רוצה לדעת איך ניראה האוטו :shock:

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.


×
×
  • תוכן חדש...