Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה רצינית !!! אני צריך רכב ויש לי רק 10K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני סטודנט ואני רוצה לקנות אוטו ויש לי רק 10,000שח

אני יודע שזה קשה אף בילתי אפשרי אבל אני מחפש אוטו אמין וחזק במחיר זה

אנא עזרו לי...........

 

*הכותרת נערכה אנא לרשום את נושא ההודעה ולא רק - יש בעיה. תודה , ההנהלה *

פורסם
אני סטודנט ואני רוצה לקנות אוטו ויש לי רק 10,000שח

אני יודע שזה קשה אף בילתי אפשרי אבל אני מחפש אוטו אמין וחזק במחיר זה

אנא עזרו לי...........

 

סובארו DL או ג'אסטי (תלוי באיזה גודל אתה רוצה) . . .

יותר אמין מזה לא תמצא . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

גם פיאסטה רכב מצויין בשביל הדרישות שלך, לדעתי אתה יכול להשיג בתקציבך שנת 90 בערך, בדוק מחירונים

גם פיז'ו 205 יכולה להיכנס בתקציב

 

לסיכום, לדעתי פיאסטה, 205, או סובארו DL (בתקציבך הייתי מעדיף פיאסטה, ושומר קצת בצד לכל צרה שלא תבוא, כמו כן, אל תשכח הוצאות ביטוח וכדו')

יובל.

פורסם

אמרתה כוח ואמינות ואני מכיר מכונית אחת שבטוח תענה לך על הקריטריונים האלה

בימר (BMW) שנת 87 זהוא רכב שלי אישית יש נסיון רב איתו וכמה שאתה חושב שזה רכב ישן אתה תופתע לשמוע שזהוא רכב מהיר מאוד יחסית לשנה כזאת אמין ביותר!!!

הייתי עושה לו כל 15,000 אלף קילומטר טיפול 10,000 ולא היית שומע אפילו גימגום בחיים לא ניתקעתי עם האוטו הזה

זהוא גם רכב חזק מאוד מבחינת שלדה הוא גם מצוייד במנועים אמינים ביותר

ואולי תצליח למצוא אחת אפילו עם מזגן... (כמו שלי היה) בקיצור רק תשבוחות יש לי על האוטו הזה... מה שכן הוא גם מאוד מאוד מאוד יציב בכביש רק תדאג לו לצמיגים טובים והוא יעשה את השאר וחוץ מזה ראיתה פעם כמה פוזה יש לבימר שחורה... (אתניקס - ב.מ.וו שחורה) גם מנוע 1600 ידני יכול לעשות 500 קילומטר במיכל אחד ואפילו יותר! אל תשכח שאנחנו מדברים פה על קרבורטור ולא על הזרקה

 

האופציה השניה היא סיאט איביזה שנת 88 בלבד! זהוא רכב שמגיע עם מנוע מקורי של פורש!!! מנוע אמין וחזק והטיפולים ואחזקתו גם זולים יחסית לב.מ.וו

לפי מה ששמעתי וראיתי זהוא רכב טוב שמחזיק מעמד הרבה זמן ועובדה שיש הרבה כאלה על הכביש (או לפחות באשדוד)

מה שאני אומר לך כאן על הרכב הזה זה מעובדות בשטח וסיפורים ממקורות אמינים ביותר לי אישית אין שום נסיון עם האוטו הזה אבל כמו שאומרים עובדות בשטח מדברות בעד עצמן

בלי שטיות בלי משחקים פשוט לנהוג בה...

ב.מ.וו מכונת הנהיגה האולטימטיבית...

פורסם
אמרתה כוח ואמינות ואני מכיר מכונית אחת שבטוח תענה לך על הקריטריונים האלה

בימר (BMW) שנת 87 זהוא רכב שלי אישית יש נסיון רב איתו וכמה שאתה חושב שזה רכב ישן אתה תופתע לשמוע שזהוא רכב מהיר מאוד יחסית לשנה כזאת אמין ביותר!!!

הייתי עושה לו כל 15,000 אלף קילומטר טיפול 10,000 ולא היית שומע אפילו גימגום בחיים לא ניתקעתי עם האוטו הזה

זהוא גם רכב חזק מאוד מבחינת שלדה הוא גם מצוייד במנועים אמינים ביותר

ואולי תצליח למצוא אחת אפילו עם מזגן... (כמו שלי היה) בקיצור רק תשבוחות יש לי על האוטו הזה... מה שכן הוא גם מאוד מאוד מאוד יציב בכביש רק תדאג לו לצמיגים טובים והוא יעשה את השאר וחוץ מזה ראיתה פעם כמה פוזה יש לבימר שחורה... (אתניקס - ב.מ.וו שחורה) גם מנוע 1600 ידני יכול לעשות 500 קילומטר במיכל אחד ואפילו יותר! אל תשכח שאנחנו מדברים פה על קרבורטור ולא על הזרקה

 

האופציה השניה היא סיאט איביזה שנת 88 בלבד! זהוא רכב שמגיע עם מנוע מקורי של פורש!!! מנוע אמין וחזק והטיפולים ואחזקתו גם זולים יחסית לב.מ.וו

לפי מה ששמעתי וראיתי זהוא רכב טוב שמחזיק מעמד הרבה זמן ועובדה שיש הרבה כאלה על הכביש (או לפחות באשדוד)

מה שאני אומר לך כאן על הרכב הזה זה מעובדות בשטח וסיפורים ממקורות אמינים ביותר לי אישית אין שום נסיון עם האוטו הזה אבל כמו שאומרים עובדות בשטח מדברות בעד עצמן

 

 

שתי האופציות לא נראות לי....

 

הב.מ.וו- יקרה לאחזקה ובטחותשתה דלק כמו מטורפת ולמצוא אקזמפלר שלא שחטו יהיה קשה מאוד.

 

המנוע של האיביזה למרות שכביכול הוא של פורשה, לא ידוע כאמין במיוחד, וגם למצוא מכונית כזאת שלא שחטו אותה יהיה קשה.

 

אישית הייתי הולך על האופציות היפניות, יותר אמינות יותר זולות לתחזוקה ויש הרבה יותר אקזמפלרים.

הבן אדם סטודנט ולא מחפש מכונית אקזוטית ב10000 שקלף ובטח גם שאין לו כסף להיות במוסך כל יומיים.

 

אבל חשוב לציין שם עם סובארו אפשר ליפול, אז בכל מקרה, לא חשוב מה אתה הולך לקנות, קח לבדיקה לפני, גם עם האוטו היה של זקן שנסע כל יום למכולת וחזרה, אתה לא יכול לדעת מה שוכב מתחת למכסה המונע.

 

בהצלחה

 

גיא.

פורסם
אמרתה כוח ואמינות ואני מכיר מכונית אחת שבטוח תענה לך על הקריטריונים האלה

בימר (BMW) שנת 87 זהוא רכב שלי אישית יש נסיון רב איתו וכמה שאתה חושב שזה רכב ישן אתה תופתע לשמוע שזהוא רכב מהיר מאוד יחסית לשנה כזאת אמין ביותר!!!

הייתי עושה לו כל 15,000 אלף קילומטר טיפול 10,000 ולא היית שומע אפילו גימגום בחיים לא ניתקעתי עם האוטו הזה

זהוא גם רכב חזק מאוד מבחינת שלדה הוא גם מצוייד במנועים אמינים ביותר

ואולי תצליח למצוא אחת אפילו עם מזגן... (כמו שלי היה) בקיצור רק תשבוחות יש לי על האוטו הזה... מה שכן הוא גם מאוד מאוד מאוד יציב בכביש רק תדאג לו לצמיגים טובים והוא יעשה את השאר וחוץ מזה ראיתה פעם כמה פוזה יש לבימר שחורה... (אתניקס - ב.מ.וו שחורה) גם מנוע 1600 ידני יכול לעשות 500 קילומטר במיכל אחד ואפילו יותר! אל תשכח שאנחנו מדברים פה על קרבורטור ולא על הזרקה

 

האופציה השניה היא סיאט איביזה שנת 88 בלבד! זהוא רכב שמגיע עם מנוע מקורי של פורש!!! מנוע אמין וחזק והטיפולים ואחזקתו גם זולים יחסית לב.מ.וו

לפי מה ששמעתי וראיתי זהוא רכב טוב שמחזיק מעמד הרבה זמן ועובדה שיש הרבה כאלה על הכביש (או לפחות באשדוד)

מה שאני אומר לך כאן על הרכב הזה זה מעובדות בשטח וסיפורים ממקורות אמינים ביותר לי אישית אין שום נסיון עם האוטו הזה אבל כמו שאומרים עובדות בשטח מדברות בעד עצמן

:lol::lol::lol::lol:

הצחקת אותי עם האיביזה.....

זה שיש קשר כלשהו לפורשה , עוד לא עושה אותה פורשה, וזוהי עוד איביזה מימי טרום VW

משמע, לא איכותית במיוחד בלשון המעטה.

 

ב.מ.וו - סטודנט לא יכול להחזיק ב.מ.וו , מצטער מאוד.

הטיפולים מאוד יקרים וגם הביטוח לא זול, בנוסף הוא לא כל כך חסכוני כמו שאתה מתאר אותו. אתה צודק שאין כמו ב.מ.וו אבל עדיין , לא לאנשים עם תקציב קצר במיוחד.

 

הפתרון הנדרש כאן הוא סובארו DL או סופרמיני (יפנית או פיאסטה).

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ברשותי הייתה כשנתיים פג'ו 205 1100 , והוא בהחלט ענה על דרישותי .

 

קניתי אותו אז ב - 9,500 , שנת 88 .

 

ההחזקה בסדר גמור ( זה פג'ו אז כמובן שהרבה דברים מתים פתאום וכו' ..)

תצורכת הדלק אצלי הייתה מצויינת .

פורסם

יש למשפחתי אותו מזה 6 שנים, אני יכול לספור רק 2 תקלות

שגם הם קרו על ידי טעות אנוש שאמי היקרה שכחה להחליף שמן.

בכל זאת אוטו אמין מאוד, בדרך כלל בשימוש מבוגרים אז סביר להניח

שתמצא כזה במצב טוב.

ועוד דבר שהוא מצוייד במנוע 1000

אז צריכת הדלק שלו היא כמעט אפסית!

תשמע לי ולא תתאכזב... :wink:

Opel Kaddet GSi 94 +Free Flow +2.2cc

.MAY THE FORCE BE WITH YOU

×
×
  • תוכן חדש...