Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אולי לא הייתי הכי ברור בכותרת, אשמח אם תערכו אותה ליותר עניינית. אני מחפש רכב עבורי שהוא פשוט מכנית. למה הכוונה ? אני הייתי רוצה קצת ללמוד לעשות דברים על הרכב שלי, להתחיל מהדברים היותר פשוטים ולאט לאט ללמוד איך לעבוד עליו. בשביל זה הייתי מעוניין ברכב שהחלקים שלו נגישים (לא כמו כריזמה לדוגמא או C5 שצריך לפרק חצי אוטו בשביל כל דבר) ורכב אשר לא יאכיל אותי מרורים.

הדרישות בגדול שהרכב יהיה ידני ועד 10K. עלו לי כמה מתמודדים: יונדאי אקסנט 00 ופונטו ספייס 01'.

האם הרכבים הללו עונים על ההגדרה של פשוטים מכנית ? האם יש בהם כל מיני התחכמויות ?

 

תודה לעוזרים, חג שמח ושנה טובה

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

אם יש לך ידע טכני תוכל כמעט בכל רכב בתקציב שציינת לעשות טיפול פשוט לבד. (חוקית מותר רק במוסך).

אם אין לך ידע טכני, מעבר לזה, ואולי גם את זה, לא תדע לעשות בכל רכב.

בכל רכב מודרני יש חיישנים / מחשב וכו׳, שללא סורק תקלות וציוד ייעודי לא יהיו ידידותיים לנהג החובב.

בלי קשר, לנהג, הפונטו עדיפה על האקסנט.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

צריך להתחיל איפה שהוא, עם הזמן אני מאמין שנלמד..

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

רכב שיותר זול מהתקציב שלך, אמין מאוד, מאוד נוח פשוט וברור לעבודה(הכל נגיש כמו שאמרת), זול לאחזקה, יש הרבה ספרות טכנית.

מתאים בדיוק לצרכיך סובארו ליאונה ידנית 85-93.

אם כי יש גם חסרנות:ספרטני ומיושן יחסית,ניתן להשיג רכב הרבה יותר מתקדם וצעיר בתקציב, אך לדעתי רכב נהדר ומאוד קל ללמוד דרכו את רזי המכנאות(כמו שאני עשיתי).

אגב מדובר במנוע בוקסר שהוא מעניין לכשעצמו.

מקווה שעזרתי שי.

פורסם

אם אתה מחפש אמינות - קנה רכב עם הזרקה (כל רכב משנת 95 והלאה).

 

אם אתה מחפש ללמוד על הרכב - קנה רכב משנת 93 ומטה ללא הזרקה.

 

סוג הרכב פחות חשוב.

 

כמו כן - קנה ידני.

 

דני

פורסם

ניסן סאני ידנית תעניק לך נסיעה נעימה יחסית, אמינות מופלגת, צריכת דלק שפויה ותשאיר עודף לחלקי חילוף (שכר לימוד?).

 

בהצלחה!

פורסם

נראה לי שהפכת את היוצרות.

קודם מגדירים דרישות מתאימות לצרכים כגון :

א. סוג הרכב (פרייבט, ג'יפ וכו )

ב. גודל הרכב (משפחתי, מיני וכו )

ג. נפח מנוע קשור גם לצריכת דלק

ד. "מתקשר" או רק שינוע מ-א' ל-ב'

ה. הדרך השכיחה שרוב הזמן יסע בה (מחוץ לעיר , בעיר ) ונסועה חזויה

ו. אמינות ועלויות ח"ח

לבסוף יכולת אחזקה עצמית (פשטות).

 

ואם עדיין לא הבנת, סמוראי הוא פשוט וקל לאחזקה עצמית. השאלה האם אתה רוצה וצריך ג'יפ ?

 

שנה טובה

רענן

×
×
  • תוכן חדש...