Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

היום הרכבתי את המשאבת דלק החדשה , ופשוט הרכב מסרב להניע , הוצאתי מחדש את המשאבה והרכבתי ונסייתי שוב להניע , בדקתי את הפיוז של המשאבת דלק נמצא תקין , , המשאבה עובדת (המחוג עולה למעלה ומראה שיש דלק) יש לי ברכב דלק כמעט עד לפול (40 ליטר בערך) .. אולי כדי למתדלק עוד ?

יש למישהו רעיון מה יכול להיות הבעיה ?

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם
שלום לכולם ,

היום הרכבתי את המשאבת דלק החדשה , ופשוט הרכב מסרב להניע , הוצאתי מחדש את המשאבה והרכבתי ונסייתי שוב להניע , בדקתי את הפיוז של המשאבת דלק נמצא תקין , , המשאבה עובדת (המחוג עולה למעלה ומראה שיש דלק) יש לי ברכב דלק כמעט עד לפול (40 ליטר בערך) .. אולי כדי למתדלק עוד ?

יש למישהו רעיון מה יכול להיות הבעיה ?

 

למה אתה כל כך בטוח שזאת משאבת דלק?

זה שהוא מראה שיש דלק זה קשור למצוף דלק, לא למשאבת דלק.

גם עם 5 ליטר הוא היה אמור להניע לך.

מתח למשאבת דלק מגיע? מינוס יש למשאבת דלק?

תסביר קצת איך הגעת למסקנה שזאת משאבת דלק וננסה לעזור לך.

נראה לי שהחלטת משאבת דלק, ללא יותר מדי בדיקות.

פורסם

הגעתי למסקנה מסיבה אחד , הרכב היה במוסך צ'מפיון בעקבות ריח של דלק וקושי בהנעה , פתחו את המשאבה וראו שהכל מוצף דלק , המשאבה פשוט "זרקה" דלק .

הביאו לי הצעת מחיר להחליף את המשאבה (קרוב ל2000) ואמרתי לא תודה , הזמנתי משאבה חדשה , הרכבתי ופשוט היא לא עובדת .

חשוב להזכיר - זו המשאבה ה2 שלא עובדת .

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם

חיברת את החוטים נכון? מתח למשאבה תקין? המשאבה בונה לחץ? פירקת לפני הווסת לראות אם מגיע דלק?

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

הפקק העליון של המשאבה היה סדוק והתמלא דלק , ולא הצינור דלק ,

החוטים מחוברים נכון , מה שכרגע אני חושד זה שלא מגיע זרם חזק למשאבה , כי אני לא שומע אותה , למרות זאת הלוח שעונים מראה בדיוק כמה דלק יש לי (המצוף מחובר למשאבה) , כיצד אפשר לבדוק את המתח ? אין לי רב מודד ..

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם
שלום לכולם ,

היום הרכבתי את המשאבת דלק החדשה , ופשוט הרכב מסרב להניע , הוצאתי מחדש את המשאבה והרכבתי ונסייתי שוב להניע , בדקתי את הפיוז של המשאבת דלק נמצא תקין , , המשאבה עובדת (המחוג עולה למעלה ומראה שיש דלק) יש לי ברכב דלק כמעט עד לפול (40 ליטר בערך) .. אולי כדי למתדלק עוד ?

יש למישהו רעיון מה יכול להיות הבעיה ?

1. אולי משאבת הדלק לא מתאימה ?

2. אולי הממסר של משאבת הדלק לא תקין ?

3. האם אתה שומע שמשאבת הדלק עובדת ?

איזה כייף לי :)

פורסם

היי מרק , הרכב הניע לי פעם אחד וכשהיא היא פעלה ב100% ללא בעיה , וזה אחרי המון המון נסיונת למחרת בבוקר , הרכב שוב לא הניע .

המק"ט של המשאבה אותו מק"ט , וזה תואם ב100% , הפיוז נבדק גם כן והוא נמצא תקין , החלפתי אותו לאחר לצורך נסיון וזה לא עזר .

כשהיא נותן סיווץ אני בקושי שומע את המשאבה אני שומע מין "נקישה" כזו לשנייה בדיוק המד של הדלק עולה , והוא לא מניע .

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם

תבדוק את הממסר הנמצא בפנל ממסרים בצד שמאל מתחת לגלגל ההגה (בערך).

 

למיטב זיכרוני ממסר מספר 4 משמאל לימין בעל 7 פינים (12V/40A).

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...