Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

הכל התחיל לפני שבוע.

 

אני רוצה להניע את הרכב והוא לא מגיב.

אין צליל קטן של הנעה אפילו מהסטרטר.

 

לפני כן המצבר לא הראה סימנים של עייפות או קושי בהנעות קודמות.

תמיד מניע כמו גדול.

 

בכל עינין , לאחר 10 דקות של המתנה הרכב הניע כאילו לא היה כלום!

 

יש חשמל ברכב

בדקתי שהמצבר תקין ומחובר ללא חוטים רופפים.

 

 

נכון להיום הרכב פעם מניע בסטרטר פעם לא.

אם הוא מניע, הוא מניע כמו גדול!

אבל כשהוא לא מניע, אין אפילו צליל של הנעה, כלום.

אני מדרדר אותו בהילוך שני והוא מניע כמו גדול.

 

 

אם זה יכול לעזור, אתמול כשזה קרה, אז כשההיתי עוצר אם הרכב ברמזור הרדיו היה נכבה, וכשנוסעים הוא היה חוזר לפעול.

 

האלטרנטור חדש (בן שנה)

המצבר גם.

 

 

יכול ליהיות שיש בעיה בסטרטר?!

כי הוא לא עשה שום בעיות לפני כן.

 

 

פיאסטה 95

 

 

תודה.

פורסם

יש נורה שאמורה להתריעה על מצבר גמור אבל היא לא מסמנת כך.

 

 

היום זה שוב קרה.

 

שהרכב לא הניעה בסטרטר, רק בדירדור. ונסיעות אחרי כן הניעה כמו גדול בסטרטר.

פורסם

יש לבצע בדיקת מצבר בעומס עם מכשיר ייעודי.

יתכן ויש מגע רופף בפקודה לסטרטר או בסוויץ' או במחבר של הסוויץ'.

תתכן בעיה גם בסטרטר עצמו.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אם הערכים של המצבר תקינים מבחינת מתח במנוע כבוי ובזמן טעינה מהאלטרנטור אני מציע לגשת לבדיקה של הסוויצ' עצמו. כמו כן לבדוק ברגע ההנעה עצמה אם קיימת נפילה מאסיבית של מתח מהמצבר.

פורסם

ואיך לא תהיה נפילה מאסיבית של המתח? זרם הנעה ברכב קטן יכול להיות 150-200 אמפר. פיק ראשוני בוודאי גבוה פי כמה. בזמן הזה מתח המצבר צונח.

 

לפותח השרשור- תיתכן בעיה בחיבורים (כוח או פיקוד), בסטרטר עצמו או בסוויץ'.

×
×
  • תוכן חדש...