Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

לפני שאני מתחיל לתכנן ולבצע את הפרגולה, אריתי להחליף את הגדר שיש לי.

מצב קיים: הגדר היא חומה שעשויה בלוקים בגובה מטר אחד באורך של כ-10 מטר.

מצב רצוי: חומה בגובה של 1.8 מטר עשויה מבטון.

 

מה שאני רוצה לעשות זה: הריסת החומה הקיימת, פינוי פסולת, טפסנות , ברזלנות ויציקת בטון.

כמובן גם טיח וצבע.

פינוי פסולת בסיום העבודה.

 

מישהו מכיר קבלן אמין (!!!), איכותי , מתקתק עבודה וכמובן גם זול?

אני יודע שכל הפרמטרים שציינתי לא הולכים ביחד, אבל קבלן בעל תמהיל טוב...

אהה, אני מאיזור תל אביב

פורסם

אתה יודע שלפי חוק זה מחייב היתר ?

אם תבנה ללא היתר יכול מאוד להיות שתקבל צו הפסקת עבודה.

אם זה יקרה אחרי שהרסת - בזמן הבניה - תשאר בלי גדר ועם קבלן מאוד לא מרוצה אם לא תשלם לו על עבודה שהופסקה שלא באשמתו.

צריך כמובן גם ביסוס ואישור קונסטרוקטור לגדר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אתה יודע שלפי חוק זה מחייב היתר ?

אם תבנה ללא היתר יכול מאוד להיות שתקבל צו הפסקת עבודה.

אם זה יקרה אחרי שהרסת - בזמן הבניה - תשאר בלי גדר ועם קבלן מאוד לא מרוצה אם לא תשלם לו על עבודה שהופסקה שלא באשמתו.

צריך כמובן גם ביסוס ואישור קונסטרוקטור לגדר.

אני מדבר על השלב שאחרי כל זה --> שלב התכלס...

×
×
  • תוכן חדש...