Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתכננים טיול טרקטורונים/רייזרים לאזור הגולן/כינרת בסופ"ש.

אנחנו צריכים חוף באזור המזרחי (יותר לכיוון צפון עדיף), עם שירותים ומקלחות, ואפשרות להקים אוהל ממש ליד הכלים.

כמו כן נצטרך להשאיר שם את הרכבים עם העגלות במשך היום.

אנחנו באים רק ללילה אחד (שישי), בלי להכין אוכל וכאלה, רק להתרענן ולישון.

ברור שמדובר על חוף בתשלום, לא קריטי המחיר.

 

המלצות ?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אתה מתכנן לינה באוהל? אם כן, לא הייתי בונה על האפשרות של "להתרענן ולישון". אני חושב שכדאי לך לבדוק בכיוון של עין גב, יש שם חדרים להשכרה ממש על שפת הכנרת.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

החבר׳ה לא רוצים להוציא יותר מדי כסף על חדרים רק בשביל לילה של שינה ומקלחת.

אין לי בעיה לישון באוהל, אני לא שומע כלום . השאלה אם לא חם מדי בלילה.

האמת שרצינו לישון באורחן ברמות, אבל הכל מלא.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אני הייתי בחוף דוגה לפני כחודשיים. רמת החום בלילה תלויה במידת העייפות שלך: ככל שתהיה עייף כך פחות תרגיש שחם לך :)

חוץ מזה למה אתה צריך מקלחת בזמן שהכנרת נמצאת שני מטר ממך?

לא הייתי בונה על השירותים שם, אני ממליץ על הורדת יציקה טרם הכניסה לחוף.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הייתי בדוגה עם אלעד ואחרים: החוף נחמד, החניה בשפע ונוחה, אך השירותים במצב גרוע יותר מאשר בצבא.

 

מקלחות אין שם למיטב ידיעתי.

 

התשלום הוא ע"ב רכב, משהו כמו 60 ש"ח ליממה.

 

המיקום מתאים לדרישתך.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

כשאתה אומר שהחניה בשפע - האם אפשר להגיע עם הרכבים עד לקו המים ?

הכוונה היא להקים את האוהל ממש צמוד לכלים, אי אפשר להשאיר אותם בחניה בלי השגחה.

 

מה לגבי החופים הבאים ? (סיננתי לפי האזור שמתאים )

 

- דוגית (דוגל, החוף שליד הלונה גל)

- לבנון

- חלוקים

- אמנון

 

אם יש רעיון אחר ללינה באזור בחדרים, עד 100-150 ש"ח לאדם ללילה, ייתקבל בברכה.

חשוב שתהיה חניה צמודה לחדר.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

ממליץ על חוף גופרה.

חוף שקט ונקי, אסור להפעיל מוזיקה מרמקולים, המים במרחק יריקה והחנייה במרחק חצי יריקה.

כניסה ל-24 שעות כ-50 שקל לרכב.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חוזר לעדכן - היינו בסוף בחוף גופרה, היה פשוט מעולה. בדיוק מה שהיינו צריכים - חונים ממש ליד האוהלים (יש רק לוגים גדולים

של עץ שחוצצים בין החניה לשטח החוף). יש שירותים ומקלחות מספקים (האמת שבשירותים לא השתמשנו, אבל המקלחות סבבה).

גם החוף עצמו והכניסה למים מאד נוח. אין רעש, אין ערסים עם מוזיקה - יש איסור על השמעת מוזיקה בחוף.

היה מאד לא צפוף, בין הקבוצות היה מרחק של כמה עשרות מטרים. אני מניח שלפני שבוע זה היה קצת יותר צפוף (בחופש).

עלה לנו 55 ש"ח לרכב משישי בבוקר עד מוצ"ש.

והיה אחלה טיול :)

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

×
×
  • תוכן חדש...