Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

סובארו outback מנוע 2500 שנת 98.

 

מניעים בבוקר הכל בשליטה

כל עוד מחוג שעון החום אינו מגיע לאמצע,חום מנוע אופטימלי אזיי הכל בסדר.

כאשר מגיע לאמצע,נדלקת נורית check engine כמו כן הסחיבה משתנה דרמטית,והאוטו מגיב כבד גם כשלוחצים kik down התגובה איטית יותר,וכמובן צליל מנוע הבוקסר נשמע כמו שקרבורטור סתום היה גורם לצליל המנוע להשתנות בסובארו הישנות.

 

כמובן כשמכבים את הרכב ומניעים לאחר 15 ד שוב האוטו 100% .

 

מה דעת המומחים?

תודה אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

ייתכן שמדובר בממיר קטליטי תקול, למרות שבמקרה כזה נורת בדיקת המנוע לא הייתה אמורה להיכבות עד לאיפוס מחשב הרכב אולי בסובארו היא כן נכבית ונדלקית כל פעם מחדש.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
ייתכן שמדובר בממיר קטליטי תקול, למרות שבמקרה כזה נורת בדיקת המנוע לא הייתה אמורה להיכבות עד לאיפוס מחשב הרכב אולי בסובארו היא כן נכבית ונדלקית כל פעם מחדש.

 

 

אוקיי..וב-2 התקלות שצוינו יש סיבה שהנורה הדולקת משפיעה על סחיבת הרכב/תפקוד הרכב?? כי כתבתי שכשהנורה נדלקת תפקוד הרכב משתנה דרמטית?

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

בעיות ממיר קטליטי לא גורמות לחוסר סחיבה אז כנראה מדובר בבעיה אחרת אבל חבלז על הניחושים כנס למוסך לבדיקת סורק תקלות

פורסם

פנה למכון להזרקות דלק שמכיר את הרכב, לפי תיאור הבעיה אני חושד בחיישן חמצן תקול, כאשר המנוע מגיע לטמפ' עבודה הוא נכנס לולאה סגורה ומקבל נתונים מחיישן החמצן, כאשר החיישן תקול הוא לא משדר אותות חשמליים למחשב ולכן הנורת תקלות נידלקת.

כמובן שזו השערה בלבד אך נתקלתי בזה מספר פעמים ברכב כמו שלך.

 

ממיר קטליתי סתום בהחלט יכול לגרום לחוסר סחיבה ואפילו לאי התנעת המנוע, אך זהו מצב שנשאר קבוע ולא פעם כן ופעם לא כמו אצלך.

פורסם
בעיות ממיר קטליטי לא גורמות לחוסר סחיבה אז כנראה מדובר בבעיה אחרת אבל חבלז על הניחושים כנס למוסך לבדיקת סורק תקלות

 

דנידין אני מיתפלא עליך הפעם. ממיר קטליטי סתום לדוגמא כן ייגרום לבעיית סחיבה בשל חוסר יציאה סדירה של גזים מהמנוע.

×
×
  • תוכן חדש...