Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה עולה לתדלק מטוס, האם הכנתם כסף מזומן עבור התדלוק?


Ron Poh
שימו לב! השרשור הזה בן 4120 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נוסעי טיסת אייר פראנס נשאלו אם יש להם כסף עבור תדלוק המטוס.

אז פעם הבאה אל תבכו על 300-400 ש"ח עבור תדלוק הרכב הפרטי שלכם, תגידו תודה שאתם לא מתדלקים מטוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיפור אמיתי.

מטוסי נוסעים בדרל כלל מתלדקי את הכמות הנחוצה לטיסה פלוס רזרבה ולא מלא, משיקולי חסכון משקל וצריכה.

בזיון לחברת איר פראנס גם בשל רעיון המגבית וגם הקפיצות בין שדות התעופה באיזור. כאילו לא יכל לטוס ישר לקפריסין?

 

אני לא עולה על טיסות שלהם כבר הרבה שנים, הזלזול בנוסעים פשוט מחפיר.

ילה גבר בא נראה! מר +1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שמטוס נוסעים לא מתדלק ׳מלא׳ לכל טיסה אלא רק את הכמות הנדרשת.

הכמות הנדרשת בגדול היא להגעה ליעד ומשם להמשיך לשדה משנה, המשמש כגיבוי למקרה והנחיתה ביעד המקורי אינה אפשרית בשל מזג אויר או בעיה אחרת.

הטעות של אייר פראנס (על פי הכתבה, לא מכיר את הפרטים האמיתיים)היא שהם תכננו את דמשק כשדה משנה של ביירות וכאשר הנחיתה בבירות לא היתה אפשרית הם נאלצו לנחות בדמשק. הטעות היא ההתייחסות הנונשלנטית לנחיתה בדמשק בתקופה שכזו, בלי להבין את המשמעות (כספית וכו׳).

מהרגע שהם הנמיכו לנחיתה בביירות והנחיתה שם בוטלה כנראה שכבר לא היה להם דלק להמשיך לניקוסיה והם היו מחוייבים לנחות בדמשק.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיפור אמיתי.

מטוסי נוסעים בדרל כלל מתלדקי את הכמות הנחוצה לטיסה פלוס רזרבה ולא מלא, משיקולי חסכון משקל וצריכה.

בזיון לחברת איר פראנס גם בשל רעיון המגבית וגם הקפיצות בין שדות התעופה באיזור. כאילו לא יכל לטוס ישר לקפריסין?

 

אני לא עולה על טיסות שלהם כבר הרבה שנים, הזלזול בנוסעים פשוט מחפיר.

העיקר שבגללם, אלעל מקצה לקווים לצרפת מטוסים נורמליים, במקום שהם יגיעו למזרח הרחוק,

בגלל שכביכול יש תחרות, הם שולחים לפה איזה A320 מסכן, ואלעל שולחת לשם 777 או 747.

חבל על בזבוז המשאבים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דור - הגודל של המטוס מעיד על הביקוש וההיצע, לא על שום דבר אחר. כנראה שהביקוש לטיסות של AF קטן יחסית, או שהם מעדיפים יותר טיסות במטוסים קטנים על פני פחות טיסות במטוסים גדולים. אין בכך שום זלזול בנוסעים, אלא שיקולים כלכליים ומבצעיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר שטויות.

משנות ה60 הקווים הכי עמוסים הם לשארל דה גול ואורלי.

אייר פראנס תעדיף להוציא 6 A320 או 737 בלי ביזנס או בידור ולא 2 747 עם כל התנאים הנ"ל וזה נטו זלזול בקהל שלהם.

 

אני לצערי טסתי איתם טיסת קונקשיין בין פריז לאוסלו, טיסה יותר קצרה בהרבה מתל אביב, והוציאו לנו 777 חצי ריק בלי בעיה.

השירות זוועתי מאד, לא מתייחסים אליך אם אתה לא עוצר אותם במעבר, אפילו מתקמצנים עליך בשתיה.

 

את הטיסות חזור כבר ביצענו ישירות של ישראייר.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני מספר שבועות טסתי עם AF לניס דרך CDG. הטיסה מת"א לפריס היתה ב-A320 סטנדרטי, עם מחלקת עסקים ומערכת בידור. שירות סטנדרטי, אוכל מגעיל - למזלי היו לי סנדביצ'ים מהבית. טיסת ההמשך לניס קצרה, לא מצריכה שום התיחסות מיוחדת. השירות הסתכם בכוס מים, בדיוק בהתאם למשך הטיסה.

מה שכן מתאים לתלונה שלך - הטיסה מניס לת"א בוצעה במטוס שמיועד לטיסות פנים קצרות עם מושבים בסגנון של אוטובוס אגד, בלי שום מערכת בידור, אפילו הדיילות היו צריכות לתת את תדריך הבטיחות עם תנועות השחיה המסורתיות. את הבידור היחיד סיפק מזג אויר מצויין עם תצפית דרך החלון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התכוונתי למחלקת עסקים אמיתית, לא מושב כן מושב לא.

והתכוונתי למערכת בידור אמיתית, לא על מסך 8" על 12 מושבים.

 

למה אין אנשי עסקים שטסים לצרפת? אי אפשר לצפות בסרט ב4 שעות טיסה?

 

זה הזלזול שלהם.

אל על מוציאה לשם טיסות מפוצצות תמיד במטוסים הכי טובים שלה.

ואחרי זה כולם מתלוננים למה אל על הכי יקרים. באמת למה.

 

אייר פראנס מתחרה כבר ברמת הלואו קוסט לצרפת, כמו ארקיע וישראייר.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה

ואחרי זה כולם מתלוננים למה אל על הכי יקרים. באמת למה.

 

אייר פראנס מתחרה כבר ברמת הלואו קוסט לצרפת, כמו ארקיע וישראייר.

 

לפני 3 שבועות בחנתי את האפשרות לנסוע עם אשתי לחופשה קצרה בפריס. טיסה באל-על תומחרה ב-700 דולר לאדם, איר-פרנס ב-870, כך שאל-על היתה אפילו זולה משמעותית בתאריכים שהיו רלונטיים בשבילי. בסופו של דבר החלטנו לצאת לחופשה יותר זולה, ואני חייב לומר שמאוד מהנה, בסלובניה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר שטויות.

משנות ה60 הקווים הכי עמוסים הם לשארל דה גול ואורלי.

אייר פראנס תעדיף להוציא 6 A320 או 737 בלי ביזנס או בידור ולא 2 747 עם כל התנאים הנ"ל וזה נטו זלזול בקהל שלהם.

 

אני לצערי טסתי איתם טיסת קונקשיין בין פריז לאוסלו, טיסה יותר קצרה בהרבה מתל אביב, והוציאו לנו 777 חצי ריק בלי בעיה.

השירות זוועתי מאד, לא מתייחסים אליך אם אתה לא עוצר אותם במעבר, אפילו מתקמצנים עליך בשתיה.

 

את הטיסות חזור כבר ביצענו ישירות של ישראייר.

 

אף חברה לא תשלח 3 737/320 במקום 747 אם רק יש לה אופציה אחרת כי זה מאוד לא יעיל.

אם זה קורה, כנראה שאין לה 747 פנוי או שהיא מאמינה (בצדק או שלא) שלפצל את כמות הנוסעים היומית לכמה טיסות בחלונות זמן שונים יתן שירות יותר טוב לנוסע, שיוכל לבחור האם לטוס בבוקר בצהרים או בערב.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...