Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב3500 אפשר לקנות אחלה רכיבים וגם אם זה כולל התקנה.

אם הוא לא מגביר את האחוריים הוא יכול לבנות מערכת כזאת:

500 שקל התקנה בסיסית+תיבה לסאב

1000 שקל מורל דוטק שהכי משתלמים במחירים האלו,אם לא אותם אז הFNX של רוקפורד היקרים ב200 שקל.

400 שקל סאב של פיוניר דגם 304C,שגם לא צריך תיבה גדולה וגם הוא לא ינצל את ה305 עד הסוף בחיים אז עדיף כבר להרכיב את ה304 כי הוא גם ינוצל טוב יותר וגם הוא סאב מדוייק יותר.

300 שקל פיוניר 240W שיחוברו לרדיו דיסק.

1200 שקל מגבר של לאנזר VIBE421 למשל שירים יופי את המערכת.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

בגלל שהוא לא ינצל משהו עד הסוף, אז עדיף לא לקנות משהו פחות טוב ? ממש לא מסכים איתך

לגבי ניצול מקסימלי של ההגברה, אני גם חולק עליך, שניהם נשמעים כימעט אותו הדבר עם אותו הכוח המדובר.

ושוב, לגבי דיוק של ה304 אני גם חולק עליך, אני מעדיף את ה305 .

 

ולגבי הלאנזר, היייתי מוותר, מביא משהו קצת יותר מהגברה של לאנזר. (לך תדע כמה הסאב יקבל בכלל, עשיתי השוואה עם ה431, ואם הוא נותן יותר מ200 בגישור, אני מוכן לעשות סיבוב באויר.)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לפי ההצהרות של לאנזר ? לפחות 4 , לפי המציאות ? אני לא עושה בכלל :)

תעשה את החשבון לבד...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני מסכים איתך, אבל זה בסך הכל תיאורטי

בפועל שמעתי את שניהם עם אותו הכוח, והם נשמעים זהים ואם לא זהים אז כימעט זהים, משמע אין סיבה להתפשר על אופציה להתקדם בעתיד, במיוחד כשמדובר באותו סכום של כסף..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אוקיי אני רואה שהבאתם לי הצעות מעניינות ... אני יתחיל לברר על הרכיבים האלה .

 

עכשיו יש לי כמה שאלות :

 

1) למה לא להגביר את הרמקולים האחוריים ?

2) כבר רשמתי בתחילת השרשור שזה יהיה בעייתי אצלי להכניס תיבה לסאב בתא מטען ואפילו בלתי אפשרי

בגלל הדברים שאמא שלי מכניסה שם , אז יש אפשרות להכניס לתא מטען סאב בלי תיבה ?

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

למה לא להגביר את הרמקולים האחורים ?

מבחינה מעשית אתה יכול, במקום לקנות קומפוננט מקדימה, אתה יכול לקנות 6 על 9 נחמד מאחורה, ולהגביר אותו

זאת בחירה שלך, אני מאמין שרוב האנשים היו מעדיפים את הסאונד בא מקדימה, ולא מאחורה

 

-בנוגע לאם אתה רוצה להגביר גם אחורה, גם קדימה, וגם סאב, אתה יכול, אך תצטרך עוד הגברה בשביל זה, וזה כבר יחרוג מהתקציב, או יגרום לך להשתמש ברכיבים פחות מומלצים ופחות איכותיים.

יש לך גם את האופציה של להגביר גם את הקדימה וגם את האחורה ללא עוד הגברה, אך האופציה פחות מומלצת וזה יוריד מהתקציב של שאר הרכיבים, אני מאמין שעדיף לך להחליט מאיפה אתה רוצה את הסאונד, מקדימה או מאחורה

ולהשקיע בהתאם..

 

אך אם אתה מתעקש על רמקולים חזקים מאחורה ומוגברים, זה כבר עיניין של טעם וריח....

בנוגע לשטח של הבאגז זה בעייתי כי הפיוניר עם תיבה פתוחה צורך כימעט 50 ליטר של נפח תיבה.

היתי ממליץ לך ללכת על הסרווין וגע אם אני לא טועה הוא צורך 34 ליטר לתיבה אטומה, תתקנו אותי אם אני טועה

(כשמדובר בבאגז כזה קטן זה משמעותי לכל הדיעות..)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אם אני מגברים את הקדמיים

אז אני צריך לקנות קומפוננטים מאחורה ? או הפוך ?

 

בנוגע לתא מטען , הבעיה היא שיש כמה דברים שם שפשוט חייבים להשאר וזה מונע הכנסת תיבה גדולה לשם .

אך זה לא אומר שאין בכלל מקום .

 

אם אני מכניס סאב בלי תיבה איך הוא מתלבש שם בתא מטען ? איפה שמים אותו ?

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

סאב בלי תיבה הוא בעייתי, הוא צורך איטום טוב של הבאגז, מה שסביר להניח שאין לך

וגם צריך לתכנן מחדש את המגש האחורי שלך שיהיה כמה שיותר אטום ויעמוד בויברציות,....

בכל אופן אני לא יודע אם זה יהיה חיים קלים ולא חושב שתגיע לאותה התמורה שסאב עם תיבה כמו שצריך מתוכננת מראש יגיע..

 

אם אתה מגביר את הרמקולים הקידמיים, אתה צריך לרכוש קומפוננט מקדימה.

לקחתי בחשבון שאת הרמקולים שיש לך עכשיו מאחורה, תשאיר .. ותחבר לפאנל שלך

 

אני חושב שזאת תהייה התמורה הכי כדאית, אבל זאת העדפה אישית לכל הדיעות..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תאמין לי 3500 אחלה מערכת אתה יכול להביא...אולי קצת גרושים יותר...

 

קומפוננט- מורל דוטק הכי טובים במחיר של 900-1000 ש"ח

 

סאב- 400 ש"ח הפיוניר המצוי 305c 800 וואט מקסימום...400 וואט r.m.s

 

רמקולים אחוריים- 400 וואט פיוניר 80 וואט r.m.s בערך 400-500 ש"ח

 

מגבר- רוקפורד 501x מגבר טוב מאוד מאוד...1600 ש"ח

 

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^344,normal_sales

 

1000+400+500+1600=3500

 

עכשיו הקומפוננט מחובר למגבר ועוד שני יציאות לסאב בגישור...הרמקולים האחוריים מחוברים לרדיו דיסק עצמו...ויש לך אחלה אחלה מערכת...ממש מערכת טובה בהצלחההההה.

 

נ.ב- עוד כמה גרושים עבור התקנה...אבל אתה יודע הכי טוב להתקין לבד..מי כמוני יודע

אם לא...אז לך למתקיןן....

פורסם

...יש לך גם את האופציה של להגביר גם את הקדימה וגם את האחורה ללא עוד הגברה, אך האופציה פחות מומלצת וזה יוריד מהתקציב של שאר הרכיבים, אני מאמין שעדיף לך להחליט מאיפה אתה רוצה את הסאונד, מקדימה או מאחורה

ולהשקיע בהתאם..

דווקא מכל האופציות זאת הכי טובה במידה ואינך מעוניין בסאב.

פשוט לך על סט קומפ' איכותי מקדימה, רמקולים 6X9 חתוכים בסביבות ה-4Khz שיתנו באס טוב ומיד נחמד או אפילו לחתוך הרבה יותר נמוך דרך המגבר.

כמובן שלא תקבל את אותו אפקט של סאב אבל באס חמוד כן.

אגב, ישנם סאבים איכותיים שנפח התיבה המומלץ עבורם הוא 28 ליטר וניתן גם פחות...

×
×
  • תוכן חדש...