Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כרגע פנל של Rockford - RFX9120

ואני רוצה להחליף את הרמקולים ברכב וגם לקנות סאב ומגבר ...

 

חשוב שהסאב יהיה עוצמתי וגם הרמקולים .

תעזרו לי בבקשה לבחור רמקולים טובים ואיכותיים

 

תודה לעוזרים :wink:

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

תקציב זה בעייתי למה אני לא יודע כמה עולים הרמקולים אבל אפשר להשיג כסף זה לא בעיה .

 

בקשר לגודל , חשוב שיהיה כמה שיותר עוצמתי וכמה שיותר קטן (עד כמה שאפשר כמובן) למה אין לי

בגז' גדול .

 

4 רמקולים ועוד סאב .

 

ויש לי שאלה נוספת : מה ההבדל בין סאב עם קוספא לבין סאב בלי ?

יש הבדל באיכות או בצליל שלו ?

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם
תקנה רמקולים פיוניר 400 וואט...

סאב של פיוניר 800 וואט...ואם אתה רוצה באמת משו מפלצת תקנה מופו

 

מגבר תיקח רוקפורד

אפשר קצת יותר פירוט של עוצמה מחירים דגמים ?

 

ומה זה מופו ?

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

נתחיל מזה שאי אפשר לתת המלצות ללא הגדרת תקציב, אם קשה לך לאמוד את התקציב

פשוט תיתן הערכה גסה כמה אתה מעוניין להוציא,

 

לא אמור להיות הבדל בצליל בין סאב עם תיבה או בלי תיבה.

סאב "בלי תיבה" זה רק כינוי לסאב שאינו בתוך תיבה פיזית, למעשה הבאגז הופך להיות התיבת תהודה שלו..

זה סאב שצריך המון אויר כתיבת תהודה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני יוצא מנקודת הנחה שאתה מדבר על תקציב בשביל כל הרכיבים, למרות שהקנייה תבוצע בשני חלקים ?

(התקציב לא רק בשביל הסאב והמגבר,נכון?)

 

בכל אופן, האם אתה מעוניין בהגברה גם לרמקולים ?

 

עוד שאלה, מה יש לך כרגע ברכב.. אני יכול לנחש שיש לך רמקולים שאינך מרוצה מהם

אתה יכול לפרט בדיוק מה קיים כרגע?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אוקיי אז ככה התקציב הוא אכן לכל הרכיבים .

 

כרגע ברכב יש לי HU של רוקפורד RFX9120 שאני מאוד מרוצה ממנו אז אני לא מתכוון להחליף אותו ,

ויש לי עוד ארבע רמקולים שהם דיי עוצמתיים אבל אני רוצה להחליף אותם (אני לא יודע איזה רמקולים) .

 

בנוגע להגברה לרמקולים ... אתה מתכוון לחיבור הרמקולים למגבר אני מניח ,

כמה עוצמה תוספת זה יתן לרמקולים וכן האם ההגברה לרמקולים ולסאב ניתנות לשינוי בנפרד ?

אם כן אז אין סיבה שלא תהיה הגברה לרמקולים גם כן .

 

וכמו שציינתי מקודם הסאב והמגבר יהיו ראשונים .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

אני הייתי מחלק את התקציב ככה:

1200 לקומפוננט רוקפורד FNX

400 לסאב פיוניר 305C

1600 למגבר 4 ערוצים JBL GTO75.4 104X4 RMS

500 לאחוריים פיוניר 6995

 

זה חורג מהתקציב ב200 שקל אבל אולי תצליח להשיג כי אמרת שאתה לא קונה הכל במכה.

פורסם

טוב נתחיל מזה שהגברה לרמקולים משנה את תמונת המצב לא רק מבחינת העוצמה של הווליום, אלה גם מבחינת איכות השמע של הרמקול, וגם התאמה בין הסאונד של המוזיקה לבין הסאב . (מדובר ברכב קטן ולכן לסאב יש השפעה יחסית גדולה עליו.)

 

הסאבים שהיתי מציע לך לבחירה הם : (בערך 700 שקל)

1. pioneer 305c

2. rockford RFZ 3421

3. cerwin vega hed12

 

 

הגברה של 4 ערוצים: (בערך 1000-1200)

1. magnat xcite 560

2. lighting audio b300.4

3 blaupunkt gta.

 

רמקולים קידמיים: (בערך 1000-1200)

1. mbquarts dsd216

2. morel dotech

אלו אופציות שיש לך לבחירה שפחות או יותר חופפות לתקציב שלך.

חוץ מהMBQUARTS וה LIGHTING AUDIO והמורל , יש לי ניסיון עם הרכיבים ונחשבים לתמורה טובה ומבית טוב.

 

וכפי ששמת לב, יצאתי מנקודת הנחה שאתה לא מגביר את הרמקולים האחוריים, ותחבר אותם לפאנל שלך.

 

 

the real b.r מדובר בחריגה של יותר מ200 שקלים, כי נראה לי שאתה מדבר פה על מחירי אינטרנט

(פיוניר 400 ש"ח) יש לזכור גם שאין פה מדובר בתיבה, או בהתקנה.. אז חריגה של 200 שקלים גודלת בהתאם....

לגבי המגבר של הJBL' יש לך חנות וירטואלית שמחזיקה אותו במחיר הזה?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אלה מחירי חנויות ולא אינטרנט. הוא לא ציין שהוא רוצה שנכניס גם את ההתקנה לתקציב.

 

צודק בקשר לתיבה. עוד 200 שקל. תקזז אותם מהאחוריים

פורסם

אומנם לגבי ההתקנה הוא לא ציין, אך כשהוא יבין שזה יגרום לו לחריגה משמעותית ממה שהוא מתכנן להשקיע, הוא כמובן וכמובן יבקש שזה יהיה כלול, המחירים שנתתי הם פלוס מינוס מגרדים קצת כסף גם בשביל התקנה סבירה, לא מעבר לזה.

 

לגבי הפיוניר 800, אני לא מכיר חנות שמוכרת אותו ב400 שח,

לגבי הJBL לא ענית לי, מאיפה ניתן לרכושו ?

והאם יש לך חנות וירטואלית שמחזיקה אותו ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כל חנות היום מוכרת אותו ב400 ואם אתה קונה שם את כל המערכת אתה תקבל אותו גם בפחות. זה תלוי במלאי של המוכר. בקשר לJBL זה מחיר שלו בחנות. אבל מצאתי אותו גם באינטרנט ללא תג מחיר. אם אתה רוצה תברר כמה הוא עולה. מגבר טוב מאד.

 

http://www.soundonline.co.il/Product.asp?Pid=9003&Cat2Cat1ID=3&Cat2ID=5

פורסם

לגבי הפיוניר, שוב, אין לי מושג איפה אתה גר שהמחירים אצלכם הם כאלו

אך הבחור גר בכפרסבא, ואני מבטיח לך שבכפרסבא אם הוא ימצא את הסאב הנל ב600 שח ללא תיבה זה ייחשב ל"הנחה וקומבינה" רצינית עם הבעלבתים..

(כשאני אומר כפרסבא, אני מדבר גם על שכנותייה, כפרסבא רעננה הוד השרון וכו)

 

לגבי ה JBL בדקתי את הנתונים שלו, מרשימים לכל הדיעות

יש לך ניסיון אישי עם הסידרה הזאתי\מגבר הזה?

נשמע לי דיי תמוהה אם המחיר שלו כל כך זול, והצהרות ביצועים כלכך גבוהות....

 

למישהו יש ניסיון כל שהו איתו?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...