Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באיזה תיקון מזדמן מדד לי מוסכניק דחיסה בבוכנות דרך מכשיר המתחבר לכניסת פלגים (ללא הצתה).

בשתי בוכנות חיצוניות נמדד לו 150 ובפנימיות - 100.

 

האם זה הרינגים בפנימיות? האם יש שיטות לסדר את הדחיסה בלי לכנס ל-"מעשים אסטרתגיים"? :)

האם ניתן לטפל רק בבוכנות הפנימיות?

תודה.

פורסם

סתם מתוך עניין - מה אמר המוסכניק? ולמה נעשתה הבדיקה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מוסכניק אמר שאפשר לנסוע... (עובדה - נסעתי עד היום :) )

הייתה לי בעיה של התנעה והתגלתה תקלה בצמות של הצתה.

פורסם

היי

 

נישמע כמו הבדל מאוד משמעותי

חבל שלא הוספת כמה אמור להיות הלחץ בדגם זה והאם נעשתה בדיקה של לחץ הפוך

 

האוטו אוכל שמן ?

 

עפר .

נ.ב.

לא מבין כלום בכלום

פורסם

משמעותי, לכן אני מנסה לברר.

מצאתי עכשיו שזה אמור להיות בסביבות 185PSI

אני משתמש ב-MOLY 10/40 עם תוסף. ואז לא אוכל.

רגיל בלי תוסף - אוכל כחצי ליטר בין טיפולים.

פורסם

חבל שהוא לא ביצע את כל הבדיקה.

שופכים דרך הפלג כפית שמן לצילינדרים וחוזרים על הבדיקה. אם הלחץ עלה משמעותית זה טבעות בוכנה. אם לא עלה זה שסתומים.

אני מניח שאצלך יש כיוון שסתומים הדראולי אוטומטי. אם לא בדוק מרווח שסתומים.

פורסם

מוזר בעיני

עם כזה איבוד דחיסה אני היתי מצפה שצריכת השמן תהיה משמעותית יותר

איך האוטו סוחב ?

 

אם האוטו סוחב טוב אני היתי שוקל בדיקה חוזרת , אולי במוסך או מכון בדיקה עם מיכשור ממוחשב

 

עפר.

 

נ.ב.

זוכר ? לא מבין כלום בכלום

פורסם
חבל שהוא לא ביצע את כל הבדיקה.

שופכים דרך הפלג כפית שמן לצילינדרים וחוזרים על הבדיקה. אם הלחץ עלה משמעותית זה טבעות בוכנה. אם לא עלה זה שסתומים.

אני מניח שאצלך יש כיוון שסתומים הדראולי אוטומטי. אם לא בדוק מרווח שסתומים.

 

ואם זה טבעות בוכנה - אפשר לטפל רק בפנימיים?

פורסם

לא. צריך לפרק ראש וקארטר לפחות. אם לא להוציא מנוע.

אני הייתי שם שמן דבש ב20 ש"ח אם המנוע מעשן וחי עם זה.

 

דרך אגב כמה קילומטרים עבר הרכב?

פורסם
מוזר בעיני

עם כזה איבוד דחיסה אני היתי מצפה שצריכת השמן תהיה משמעותית יותר

איך האוטו סוחב ?

 

כשתקין, סוחב לא רע. אבל עם תוסף פחמני.

שאלה, מה אפשר לעשות לא מסובך לשיפור בדחיסה. אם בכלל... ):

פורסם
לא. צריך לפרק ראש וקארטר לפחות. אם לא להוציא מנוע.

אני הייתי שם שמן דבש ב20 ש"ח אם המנוע מעשן וחי עם זה.

 

דרך אגב כמה קילומטרים עבר הרכב?

מנוע עובר טסט אחרי הוספת תוסף דלק

בלי התוסף - לא עובר. :)

חזותית לא מעשן.

האם דבש יכול לעשות נזק למשהו עם הזמן?

עבר 230 אלף. יד 3... :)

 

ונגיד, מפרקים ראש וקארטר. האם נהוג לטפל רק בשתי בוכנות (להחליף טבעות וזהו)?

פורסם

אני נכנס לתחום שאני לא כלכך מבין בו אבל לדעתי אין קשר בין מנוע עייף לתקינות ערכי הפליטה. אבל יכול להיות שבאמת יש בריחה מהשסתומים ואז תתכן עליה בHC. תעשה את הבדיקה שרשמתי.

 

**אפשר אבל לא מקובל

פורסם
אבל יכול להיות שבאמת יש בריחה מהשסתומים ואז תתכן עליה בHC. תעשה את הבדיקה שרשמתי.

**אפשר אבל לא מקובל

תודה!

נעשה ונשמע. :)

פורסם

לדעתי יש סיכוי גם לאטם ראש מנוע פגום- בקטע המשותף לשתי הבוכנות,

במצב הזה הקומפרסיה בורחת מבוכנה לבוכנה בין 2 בוכנות סמוכות- שזה גם המקרה אצלך.

If you live by the GUN

You die by the GUN

×
×
  • תוכן חדש...