Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות גב וגיוס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כבר יותר משנה סובל מבעיות גב שהייתי מרגיש אותן בדרך כמה פעמים בשבוע בעיקר בבוקר כשאני קם מהמיטה אבל גם כשאני מרים דברים וכל מיני תלונות.

התחלתי לעשות פיזטורפיה זה עזר הכאב היה קורה לעיתים רחוקות יותר ומאז שהפסקתי עם הפיזטורפיה(חודשיים בערך) הכאב מחמיר עדי כדי כך שאפילו לרוץ קשה לי כי כואב הגב, כרגע הגב כואב לי כימעט בכל דבר שאני עושה.

 

עשיתי לפני כשבוע מיפוי עצמות בכרמל והיום הגיעו התשובות ואני רואה בסיכום שהכל תקין במיפוי. זה ממש לא טוב לי כי במצב שלי כיום אני נורא בספק שאני אצליח לשרת בקרבי.

 

מה אפשר לעשות? הגיוס שלי הוא ב30 האורטופד תקופה לא רצה לתת לCT כל פעם דחה אותי ואמר לי שאני צעיר מידי בשביל זה עד שבסופו של דבר שלח אותי למיפוי עצמות.

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אל מומחה גדול אבל מה הקשר למיפוי עצמות???

דווקא בבעיות גב יש לי ניסיון עשיר (לצערי).

תחליף רופא לאחד נורמלי שגם מבין משהו ומסוגל לטפל בך כמו שצריך. במקרה הכי גרוע, לך לאורטופד מומחה ושלם כמה מאות שקלים מכיסך.

פורסם

מניסיון כואב מר וטרי, לך תעשה CT או MRI.

וכמה שזה כואב, אל תתגייס לקרבי אם יש לך בעיות גב.

אני התגייסתי עם פרופיל 97 בלי סעיפים לקרבי, ועכשיו אני משוחרר עם 24 אחרי ניתוח פריצת דיסק.

איטלקיות שובבות שעושות בלאגן :lol:

Autobianchi Y10

Fiat Punto GT

פורסם

בחיים שלך אל תתגייס כל עוד אתה בבעיות בריאותיות

עכשיו כשהבנו את החלק הכי חשוב שבעניין, תתחיל להציק ללשכת גיוס ולרופאים צבאיים שאתה לא רוצה להתגייס אלא לעבור וועדה רפואית שתקבע את המשך שירותיך הצבאי.

 

יש לי חבר שיש לו פריצת דיסק ודחו לו את הגיוס עד עכשיו, הוא הראה להם צילומי MRI ועשו לו וועדה רפואית שדחו לו את הגיוס לעוד שנה, בנתיים הפריצה מחמירה וזה לא ממש מעניין מישהו שהוא יתגייס במצבו הנוכחי,

לפי מצב הפריצה הוא היה צריך לקבל פטור מזמן.

 

הצבא הוא גוף אטום וסתום שלא רואה אף אחד ממטר,

אל תתחיל לחשוב שהם מסתכלים עליך שונה מאחרים...

 

מילת המפתח היא לא להתגייס עד שאתה לא מקבל דחיית שירות שתבהיר לך מה תעשה בהמשך,

תאמין לי, אל תוציא חוגר לפני זה.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

לי יש 2 פריצות דיסק, פרופיל 72 והסיבה היחידה שאני לא מוריד ל-45 זה בגלל שבתפקיד שלי זה לא משנה (גם לא למילואים אח"כ). את הצבא לא באמת מעניין מה קורה איתך, אתה צריך להבהיר להם שעם הפציעה הזו הם רק יצטרכו לשלם עלייך כסף (לדעתי הצבא מצטער שהוא גייס אותי, כל כך הרבה כסף הוציא עליי בגלל הגב ואני יחסית טרי).

לך לרופא נורמלי (אם אתה רוצה המלצה שלח הודעה בפרטי) ותעשה MRI.

CT מאוד לא בריא- CT אחד שווה ערך לרנטגן אחד, כל יום במשך שנה! ככה שבהחלט עדיף MRI (מה גם שספציפית בגב אין באמת בעיה לעשות MRI.

שיהיה בהצלחה!

פורסם

CT מאוד לא בריא- CT אחד שווה ערך לרנטגן אחד, כל יום במשך שנה!

שטויות במיץ.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני טס מחר עד ל18, מה לעשות אחרי שאני חוזר? למי להתקשר להגיד מה?

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves

פורסם

מחזק את מה שאמרו לך - בשום פנים ואופן אל תתגייס עכשיו!

עד שתצליח לקבל טיפול כלשהו או אפילו התייחסות כלשהי לבעיה שלך יעבור הרבה מאוד זמן ועד אז אתה תסבול הרבה.

במיוחד בטירונות שההתייחסות שתקבל במקרה הטוב תהיה בתים, פטור מכל מיני פעילויות כאלו ואחרות אבל זה עדיין מצב על הפנים.(להיות באוהל צבאי בשיא החום בקיץ זה ממש לא משהו כיף במיוחד כשאתה סובל מכאבים תוך כדי). במקרה הפחות טוב זה ללכת בעצמך ממקום למקום ללא הצורך לעמוד בזמנים(עדיין באסה ללכת ממקום למקום כל היום כשאתה סובל מכאבים בגב) ובמקרה הכי גרוע - אף אחד לא יתייחס יותר מדי ואתה תצטרך לעשות דברים שאסור לך לעשות במצב הרפואי.

תמנע בכל דרך אפשרית את גיוסך במצב הזה! אם גורם צבאי כלשהו יגיד לך משהו בסגנון של 'תתגייס ונטפל בבעיות שלך, אל תדאג' וכל מיני שטויות כאלו - אל תקנה את זה. ברגע שהתגייסת אכלת אותה!

פורסם

ייתכן שהבעייה מתחילה ברגליים או אפילו במזרון שאתה ישן עליו. לדעתי, תקשיב להמלצות החברים על רופאים מומחים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
שטויות במיץ.

 

לחלוטין לא, CT הוא מספר רב של צילומי רנטגן מזויות שונות על מנת לתת מספר רב של חתכים ותמונה תלת-מימדית. זה לא שCT אחד יגרום למישהו להצמיח אשך שלישי, אבל לא ששים לשלוח לCT בשביל כל דבר כי כמות הקרינה לא קטנה בכלל.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

שים לב למה הגבתי בדיוק. אין לי שום סיבה להתווכח עם מה שאמרת,

אבל תיאורים בסגנון "כל השנה", "כל יום" ושאר שטויות כאלה משגעות אותי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

עידכון: חזרתי אתמול בצוהריים מבורגס, כפי שאתם יודעים סיפור לא קטן. 2 חברים לצערי היו באוטובוס ככה שכל הסיפור הזה של הדח"ש לא היה לי בראש.

 

התקשרתי היום למיטב שאלתי מה לעשות היא אמרה שהסיכויים לקבל דח"ש לא גבוהיים בגלל שהגיוס ממש עוד שבוע וחצי אבל מה שאני כן יכול לעשות זה לבוא עם מסמכים שמעידים על הבעיות בגב(מה שלצערי עדין אין בגלל האורטופד החאפר שלי שדרך אגב התפטר בתקופה שלא הייתי בארץ).

 

אני ככל הניראה אלך לרופא פרטי בימים הקרובים, ניראה כבר מה יגיד ...

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves

פורסם
שטויות במיץ.

 

זה משהו שלי אמרו כדי לתת אומדן כלפי כמות הקרינה שנפלטת. אם יש לך מידע אחר אשמח לקבל אותו, זה משהו שנאמר לי מפי גורם מקצועי.

פורסם

אם יש לך הקרנות לרגל, תדגיש את זה.

אצלי עד שלא הפיעו ההקרנות שלחו אותי לכל מיני בדיקות שלא מצאו כלום, בשניה שהיו הקרנות, ישר CT וגילוי של פריצה.

רק חבל שזה לקח איזה 3-4 חודשים.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם


×
×
  • תוכן חדש...