Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

בתאריך 09/04 נסעתי לבקר את אימי, נכנסתי לבניין לחניה משותפת וחניתי ממש בקצה החניון היכן שממסתימות החניות ואיני מפריע לאף אחד ולא חוסם.

כאשר בערב רציתי לצאת ראיתי ששכנה אחרת חסמה בכוונה את היציאה הראשית של החניון, יצרתי קשר עם אותה שכנה (שיחה מוקלטת) ביקשתי ממנה בנימוס שתזיז את הרכב מכיוון שאני צריך לצאת לעבודה והיא מפריע לי, היא בתגובה ענתה שהיא לא מזיזה שום רכב ושאני יחפש את עצמי.

שכנים אחרים ניסו לבקש ממנה יפה אך ללא הואיל..

שכן אחר הזיז את רכבו מהחניה נכנסתי לחניה שלו שמובילה גם ליציאה מהבניין לאחר הרבה תמרוני היגוי.

לפני זה אימי עלתה לדבר איתה וביקשה בנימוס, השכנה בתגובה קיללה אותה ואף איימה עליה.

 

השכנה הנ''ל הגישה תביעה לבית דין לתביעות קטנות על נזק של 1400 שקלים בגין "עוגמת נפש" ונזק לטלפון הסלולרי שלה בטענה שאימי שברה לה אותו, ועוד 2600 שקלים בגין נזק לכנף הקידמית ימנית של הרכב שהיא טענה שפגענו לה ברכב.

סה''כ היא הגישה תביעה ע''ס 4000 שקלים.

הסיפור עם הסלולר לא היה ולא נברא מעולם אימי לא השתמשה באלימות או נזק בכוונה, את הפגיעה ברכב זו טענה שאין לה שום בסיס, מעולם לא אפגע ברכוש של אדם אחר גם לא במקרה כזה, מה שכן צילמתי את רכבה החוסם את יציאת הבניין ובתמונה כבר רואים את הנזק של הרכב שלה "טרם נעשה"

 

מה אני אמור לעשות במשפט נ''ל יש לי את השיחה המוקלטת ואת התמונות שלה חוסמת שכבר רואים את הדפיקה בכנף וזה נראה משהו ישן כבר.

 

תודה רבה, כפיר.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

קח איתך את התמונות לבית המשפט. אמינותה תתערער ברגע שהשופט יראה שהנזק שהיא טוענת שנגרם על ידך כבר היה קיים.

(ברור שאל תיידע אותה שיש בידך תמונות)

ארז רונן

פורסם

רצוי להגיש כתב הגנה תוך 15 יום ממועד קבלת התביעה.

אינך חייב לצרף את התמונות אבל אתה יכול לטעון שמדובר בתביעה קנטרנית וכי לתובעת לא נגרם כל נזק.

אני לא סבור שזה יהיה לטובתך אם לא תודיע בכתב ההגנה כי יש בידך הוכחות לחפותך.

האם היו שכנים עדים לאירוע? אם יש עדים התומכים בגרסת אמך - כדאי להביא אותם לעדות.

 

למיטב ידיעתי בתביעות קטנות לא פוסקים פיצויים עבור עגמת נפש אלא רק נזק ישיר. כלומר השכנה צריכה להביא קבלה על תיקון או דו"ח שמאי. אם היא לא תביא אסמכתא לנזק, היא תפסיד במשפט.

 

האם השכנה פנתה אליכם בדרישה לתיקון הנזקים לפני שהגישה תביעה?

פורסם

ראשית עליך להגיש כתב הגנה . האם הגשת?

 

אם הגשת מה כתבת שם

 

אם לא הגשת תגיש , תציין כי אין לתביעה לא יד ולא רגל ולא גרמת נזק לא למכוניתה ולא למכשיר הסלולואר שלה.

 

גם אמך תצטרך להגיע למשפט להעיד.

 

לא ברור לי כל עצם החסימה , האם זו חניה שלה ? מה היא חסמה את כל משתמשי החניה האחרים ?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

התביעה היא מול אימי, היא הגישה כתב הגנה ואכן כתבה כי בידיה תמונות המוכיחות את חפותה לארוע.

השכנה חסמה את היציאה מהחניה בבניין לכביש, זה נתיב אחד והיא פשוט העמידה את רכבה על הנתיב.

היא פנתה אלינו ישירות דרך עורך דין עם דרישת תשלום ראשונית של 2600 שקל עבור הפגיעה ברכב, משלא נענו היא פנתה לתביעות קטנות והוסיפה את עוגמת הנפש...

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

של מי הרכב שלך או של אימא שלך?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הרכב החוסם ובעל הפגיעה בכנף הוא של השכנה.

היא חסמה את היציאה לכל הדירים, לא רק את ריכבי, זה קרה בזמן שאני עם הרכב שלי הייתי צריך לצאת.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

אני אשאל פעם נוספת

 

הרכב של השכנה הוא של השכנה

 

הרכב שלטענת השכנה פגע ברכב שלה של מי הוא שלך או של אמא שלך?

 

שאלה מאוד פשוטה לא ?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הבנתי.

השכנה לא טוענת לכלי רכב מסויים שפגע בה, מצידה זאת גם בעיטה.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

שאמא שלך בעטה :shock:

 

תביעה הזוייה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

רצוי שתעלה את כתב התביעה בהסתרת הפרטים המזהים או תצטט ממנו:

 

האם שמך מופיע בכתב התביעה?

האם הטענה היא שאימך פגעה ברכב של השכנה?

האם הצילום שלך מתועד בזמן? האם תוכל להוכיח כי הצילום בוצע לפני שיחת הטלפון?

 

האם תוכל להביא לעדות בבית המשפט את השכנים

פורסם
רצוי שתעלה את כתב התביעה בהסתרת הפרטים המזהים או תצטט ממנו:

 

האם שמך מופיע בכתב התביעה? לא, שמי אינו מופיע, התביעה נגד אימי.

האם הטענה היא שאימך פגעה ברכב של השכנה? כן, היא טוענת לפגיעה ברכבה, לא ציינה כי רכב פגע בה, אלא גרימת נזק וחבלה.

האם הצילום שלך מתועד בזמן? האם תוכל להוכיח כי הצילום בוצע לפני שיחת הטלפון? יש לי שיחה מוקלטת איתה מהסלולרי שלי שבוצעה לאחר שיחת הטלפון בו מופיעים תאריך ושעה

 

האם תוכל להביא לעדות בבית המשפט את השכנים שכן אחד הסכים להגיע ולטעון שהזיז את רכבו ע''מ לאפשר לי לצאת וכי היה עד לארוע

 

אלו תגובותי לשאלותך

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

בית המשפט לא עוסק בצד הפלילי של אירוע אלא רק בנזק. אימך צריכה להביא אותך ואת השכן כדי להעיד על הרקע לאירוע. אני מניח כי לא הייתם עדים לאירוע בו נגרם לכאורה נזק לטלפון של השכנה. אתם צריכים להיות מאוד עניניים ותמציתיים כי לשופט אין זמן לסיפורים ארוכים ומפותלים. .

×
×
  • תוכן חדש...