Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני פשוט לא יודע אם לצחוק או לבכות.

'מגיע לי הכל, עכשיו, ובחינם" בבקשה ספר לנו מי אתה ומה אתה מנסה להשיג? הבנאדם שילם למעלה מ 120000 ש"ח ואתה בשיא החוצפה וללא כל מחשבה מוסיף את המילה "בחינם". הגיון זה לא הצד החזק שלך.

אתה כבר קבעת שפוליש+ווקס במכון דיטיילינג זה הפיתרון.

בכל מקרה, צריך לבחור פשוט לדלג על התגובות שלך!

 

כמו שאמרתי קודם פחות מתיקון מלא של הבעיה + תשלום על עוגמת הנפש, אין מה לדבר!

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש לך שתי אופציות:

 

1. להילחם בהם ולהגיע לבית המשפט,בטוענה שהאוטו נמסר עם פגמים בצבע, הם יגידו הלקוח ידע שקונה רכב 12 חודש,קיבל הנחה בהתאם. במעמד המסירה לא נרשמו תלונות מצד הלקוח,כמו כן הדברים צצפו מספר ימים,ייתכן ונגרמו ע"י גורם אחר. סבירות גבוהה שתפסיד בתביעה ולא יצא לך מכל זה כלום חוץ מנזק כספי,והפסד של זמן.

 

2. לפנות לאחד הדיטילרים הטובים,לשאול אם לדעתו הדבר בר תיקון,ואם כן מה העלות. את העלות הזו לדרוש מהונדה. להערכתי מדובר בכמה מאות שקלים, וסביר להניח שיסכימו. מצד אחד האוטו יהיה כמו חדש,מהצד השני לא הוצאת איזה פיצוי עצום אבל גם לא הפסדת כלום.

 

* אני הייתי הולך על אופציה 2,יותר מהר וגם תסיים עם הסוגיה ותתחיל להנות מהאוטו.

פורסם

לא שווה ללכת לבית משפט בשביל 1000 ש"ח,גש לדיטיילינג לא ישאר זכר להבדל בצבע.

כמו שאמרו לך להונדה ותבקש השתתפות בעלות של הדיטיילינג.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

עדכון:

 

אחרי שנמאסו עליי הזיגזוגים של המוסך בקשר לכן פגם או לא, הלכתי לשמאי פרטי שבדק את האוטו וקבע שיש פגיעה בצבע,

והתיקון שצריך לבצע הוא צביעת מכסה מנוע כנפיים וגג, הוא קבע גם ירידת ערך של 5.75 אחוז

 

מיותר לציין שלצבוע את הרכב אני לא רוצה במיוחד שזה אוטו חדש!!!

 

דבר נוסף, יש כמה חברה פה שאני לא יודע או מבין מה האינטרס שלהם כנראה שהיו איתי בקנייה ויודעים בכמה קניתי את האוטו,

וחושבים שאם קניתי דגם יוצא אז זה בסדר שהוא יגיע עם פגמים בצבע וכו'

אני רוצה להגיד להם שאני נורא אוהב את הצורה הקודמת וחושב שהצורה החדשה מכוערת (לטעמי) ושקונים רכב חדש צריכים לקבל רכב חדש ולא רכב עם בעיות שלא דווחו בעת הקניה,

אני לא יודע אולי הם היו "ילדי כפות" בעברם שהתרגלו לקבל מכות ולתת את הלחי השנייה, אני בטח לא כזה.

 

אם יש לכם הצעות מעניינות בקשר לאיך אני ממשיך מפה אשמח לשמוע (אם לא תשמרו את זה לעצמכם).

פורסם

כמו שאמרו לפני,

משתמע שבזמן האחרון מי שקונה הונדה צריך להגיע למגרש המסירה ליום שלם וקפדני של חיפוש תקלות סיזיפי.

לוודא שהכל, כולל הכל עובד, לחפש בזכוכית מגדלת שריטות, לעבור לאט לאט והיטב על הג'אנטים, ובכלל להיות מוסמך ובוגר הקורס

להנדסת מכונות בטכניות, שהרי אם הוא יחתום על קבלת הרכב ויגלה יום וחצי או 120 ק"מ אח"כ שיש לו בעיות... יגלגלו אותו מכל המדרגות תוך כדי זעקת קוזק נגזל איך הוא בכלל מרשה לעצמו להתלונן , וכי עשו מעבר למה שהם חייבים ושיגיד בכלל תודה.

 

ורכב חדש זה רכב חדש, מה זה הקשקוש הזה עמד במגרש? האם עלי לצפות שהגיר יחזיק טיפה פחות? אולי עלי לצפות שכיוון שהגומיות בדלתות כבר יבשות קצת, סביר שתהיה מעט חדירת מים לפנים הרכב בשטיפה? שמא עלי לעשות טיימינג מיידית? אולי חגורת המנוע מעט בלויה מהחום הרב ששר בבונדד בשנה החולפת?

 

תפסיקו עם ההנחות האלו ליבואנים. אנחנו משלמים הון על רכב חדש בארץ. אין סיבה שלא יטפלו בלקוחות בכפפות של משי.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

ירידת ערך על צבע דהויי במעט? ועוד כמעט 6 אחוז? נשמע תלוש מהמציאות.

אתה מנפח את הבעיה,היא מינורית ואם תתווכח תוציא מהונדה לפחות 50% מהטיפול דטיילינג.

תנשום אוויר ולך לדיטיילר,הצבע במצב טוב!

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
ירידת ערך על צבע דהויי במעט? ועוד כמעט 6 אחוז? נשמע תלוש מהמציאות.

אתה מנפח את הבעיה,היא מינורית ואם תתווכח תוציא מהונדה לפחות 50% מהטיפול דטיילינג.

תנשום אוויר ולך לדיטיילר,הצבע במצב טוב!

 

על תגובות כאלו בדיוק דיברתי, ArikC אתה רוצה לשתף אותי כמה זמן אתה שמאי ואיך אתה יכול לסתור את הקביעה של השמאי שלי וכל זה בלי לראות את האוטו???

 

מחכה לתגובות רציניות.

פורסם

העלת תמונות לא?

במקום לפתור את הבעיה אתה הולך סחור סחור ולא מגיע לשום מקום.

בפעם המליון אני יגיד לך שזה דבר שניתן לפתור ע"י דיטיילינג.

ואני אישית יגיד לך שהשמאי מטומטם אם הוא קבע שיש צורך לצבוע רכב חדש! כולה דהייה לא קרה שום דבר,מילא הלקה הייתה מתקלפת.

בכמה שעות הרכב הזה יכול להראות כמו חדש.

שמאי אני לא אבל מבין יותר ממך זה בטוח,ברגע שחתמת על המסמך שהרכב תקין בזמן המסירה אתה יכול לקפוץ גבוהה,לקחת 30 שמאים ועדיין לא לקבל כלום,תבין שלהונדה יש מסמך משפטי ביד שאומר שהרכב בסדר ולשביעות רצונך.

אז לטובתך ובכדי שתקבל רכב שנראה טוב כמה שיותר מהר בכמה שפחות בלבולי מוח,המלצנו לך לקחת את הרכב לדיטיילינג.

אבל אתה רוצה ללכת עם הראש בקיר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

נכון, רכב חדש זה רכב חדש, אבל...

 

יש הבדל בין רכב שיצא ממפעל הונדה ונמסר לך כמעט מיידית, לבין כזה ששכב באחסנה חודשים, ובאותם חודשים הפיזיקה הפשוטה גורמת לו לבלאי מסוים וקטן - אם זה לצבע או לחלקי גומי למשל, שהשמש, החול והלחות מעוללים בהם שמות.

 

זה לא ענין של אשמה, בוא נחשוב בהיגיון. עכשיו השאלה מה עושים.

 

הוצע לך פיתרון של דיטיילינג. צריך להתחיל מהקל לכבד. אם זה לא יעבוד, בית המשפט תמיד פתוח בפניך.

 

אם ההוצאה לא כבדה עליך, עשה זאת לבד ושכח מזה. אם ההוצאה גדולה, כתוב ל"מאיר" ובקש בנימוס את השתתפותם בהוצאה.

 

השלב הבא יכול להיות כתיבת מכתב לשירות הלקוחות של הונדה באירופה / מזרח תיכון. כתבתי פעם מכתב כזה למיצובישי אירופה, והמוסך בארץ פתר לי את הבעיה מייד.

 

אחד מהדברים שציינתי יפתור לך את הבעיה כמעט בוודאות.

 

מקווה שעזרתי. אל תיקח ללב.

The US manufactured products are 100% USA made

 

(מתוך האתר של אמריקן איגל)

פורסם
עדכון:

 

אחרי שנמאסו עליי הזיגזוגים של המוסך בקשר לכן פגם או לא, הלכתי לשמאי פרטי שבדק את האוטו וקבע שיש פגיעה בצבע,

והתיקון שצריך לבצע הוא צביעת מכסה מנוע כנפיים וגג, הוא קבע גם ירידת ערך של 5.75 אחוז

 

מיותר לציין שלצבוע את הרכב אני לא רוצה במיוחד שזה אוטו חדש!!!

 

דבר נוסף, יש כמה חברה פה שאני לא יודע או מבין מה האינטרס שלהם כנראה שהיו איתי בקנייה ויודעים בכמה קניתי את האוטו,

וחושבים שאם קניתי דגם יוצא אז זה בסדר שהוא יגיע עם פגמים בצבע וכו'

אני רוצה להגיד להם שאני נורא אוהב את הצורה הקודמת וחושב שהצורה החדשה מכוערת (לטעמי) ושקונים רכב חדש צריכים לקבל רכב חדש ולא רכב עם בעיות שלא דווחו בעת הקניה,

אני לא יודע אולי הם היו "ילדי כפות" בעברם שהתרגלו לקבל מכות ולתת את הלחי השנייה, אני בטח לא כזה.

 

אם יש לכם הצעות מעניינות בקשר לאיך אני ממשיך מפה אשמח לשמוע (אם לא תשמרו את זה לעצמכם).

 

זה שאתה אוהב את הצורה הישנה זה לא רלוונטי, מצביע טעמך האישי בלבד. אין לך מה להגן על עצמך זה לגיטימי.

אם אתה רוצה לצבוע את הרכב, וולקאם!

אם אתה רוצה לפתור את הבעיה בדרך אחרת עם פחות כאבי ראש, לך תעשה דיטיילינג.

אין דרכים אחרות. כל עוד הצבע שלם וללא קילופים, דיטיילינג זאת הדרך הכי טובה.

 

אם לא נאה לך להקשיב לעצות חברי הפורום אתה מוזמן לא לשאול את דעתם.

 

 

 

נראה לי שהגיע הזמן לנעול את השרשור!


×
×
  • תוכן חדש...