Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם :)

לפני כחודש בערך פתחתי אשכול בנוגע לקניית רכב 7 מקומות דרך ליסינג וטרייד אין (יונדאי גטס 2003) וחברי הפורום המליצו על רנו לוגאן.

בדקנו את הרכב ולא ממש התלהבנו. אבא שלי (שמן הסתם הוא זה שמחזיק בכסף ומחליט מה קונים או לא) לא חיבב במיוחד את הרכב ודיי ירדנו ממנו.

אנחנו מעוניינים בדעתכם בנוגע לרכב אחר.

בכל מקרה, היינו מעדיפים לשמוע הצעות אחרות.

הקריטריונים הם:

 

* התקציב שלנו עומד על 100K (המקסימום שבמקסימום).

* תא מטען גדול ומרווח וכך גם המושבים.

* חסכוני (הגטס פשוט "שותה" דלק).

* רכב ש"יש לו שוק" (מוכר, אמין ונמכר)

* רכב שלא מעידים עליו ולא ידוע כי הוא בעייתי מאיזושהי בחינה.

 

שמנו עין על סיטרואן C4 פיקאסו (שמכעט ורכשנו), אך חשוב לנו לשמוע את דעתכם לפני רכישה שמשמעותית מאד עבור משפחתי וגם על מיצובישי גרנדיס.

 

 

אשמח לשמוע הצעות!

 

תודה רבה, יום טוב ושבוע טוב!

פורסם

לא כתבת האם אתם זקוקים לואן פול סייז כמו מזדה אם.פי.וי. או מיני ואן כמו סי 4 פיקאסו, שבשורת המושבים השלישית יכולים לשבת רק שני ילדים.

 

מהבחינה הזו הרנו לוגן היא יוצאת דופן, כי בשורת המושבים השלישית יכולים לשבת גם מבוגרים.

פורסם

לדעתי ה-C4 פיקאסו היא בחירה טובה, וסביר שתוכלו למצוא יוצאת ליסינג במצב טוב שתשאיר לכם כמה עשרות אלפי שקלים עודף מהתקציב.

 

אם אתם רוצים חדש - ניתן לרכוש לוגאן חדשות מהיבואן עם גיר ידני בפחות מ-100000 ש"ח.

 

אישית הייתי הולך על ה-C4 פיקאסו

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני חושב שאנחנו מכוונים יותר לכיוון של מיני ואן, אבל למען האמת - לא חשבנו על פול סייז כעל אופציה.

 

אבי ראה את הרנו לוגאן MCV דיי בחטף, אפשר לומר, הוא אמר שהרכב יחסית קטן למה שאנחנו מחפשים והוא פשוט לא התלהב ממנו אע"פ שלא נהג בו ובדק אותו.

 

האם הלוגאן הוא באמת הרכב הכי משתלם מכל הבחינות שכתבתי לעיל?

 

איך הסיטרואן C4 פיקאסו בהשוואה ללוגאן?

 

תודה רבה!

פורסם

סיטורואן מול לוגאן.

הכל יותר טוב בסירואן-נוחות,אבזור,מרחב,הנדסת אנוש,מנוע,נוחות,היגוי.

הכל יותר טוב בסיטרואן-גם הבטיחות!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אופציה נוספת היא מאזדה 5- 2008, מפרטי היא בדיוק בתקציב, בליסינג תוכל למצוא מחירים טובים יותר.

יתרונות: סחירה ("יש לה שוק"), אמינה, התנהגות כביש טובה.

צריכת דלק פחות טובה מזו של הפיקאסו.

 

ענת

אוויס

 

* התקציב שלנו עומד על 100K (המקסימום שבמקסימום).

* תא מטען גדול ומרווח וכך גם המושבים.

* חסכוני (הגטס פשוט "שותה" דלק).

* רכב ש"יש לו שוק" (מוכר, אמין ונמכר)

* רכב שלא מעידים עליו ולא ידוע כי הוא בעייתי מאיזושהי בחינה.

 

שמנו עין על סיטרואן C4 פיקאסו (שמכעט ורכשנו), אך חשוב לנו לשמוע את דעתכם לפני רכישה שמשמעותית מאד עבור משפחתי וגם על מיצובישי גרנדיס.

 

אשמח לשמוע הצעות!

פורסם

מאזדה 5?למה את ממליצה לו על מאזדה 5?הרכב צפוף נורא ואם יש לך יותר מ-2 ילדים לא יהיה נוח לאף אחד.

בשורה השלישית אולי ייכנס חתול.ואז גם לא יהיה לך תא מטען כמובן.

מאזדה 5 זה לא אוטו של 7 אנשים וגם לא 6 וגם לא 5. 4 אולי.

המחיר מנופח סתם והסיטרואן אתה קונה בהרבה יותר זול ומקבל הרבה יותר!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

 

אבי ראה את הרנו לוגאן MCV דיי בחטף, אפשר לומר, הוא אמר שהרכב יחסית קטן למה שאנחנו מחפשים ו

 

אפשר להגיד הרבה דברים שליליים על לוגאן - לא מאובזר, לא איכותי, לא בטיחותי מספיק,

אבל ברגע שאומרים על לוגאן שהוא רכב קטן, יש כאן בעיה - אפשר לפסול הרבה מיניוואנים אחרים.

לוגאן, בניגוד למזדה 5, C4 פיקאסו, פורד מקס,רנו גרנד סניק, פולקסוואגן טוראן ועוד מציע 7 מקומות מלאים לאנשים בוגרים.

 

אין מה להתלהב מלוגאן - זה רכב פשוט, בסיסי, לא מפנק , לא מאובזר

אבל הוא חסכוני, מרווח, זול, והמושבים שלו די נוחים, תכנון פנים מצויין.

 

תחשבו על מזדה MPV, קיה קרניבל, פורד גלאקסי בתור רכב יותר גדול מלוגאן, והמחיר + צריכת דלק בהתאם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אתם מעוניינים ב-7 מושבים או שגם 6 זה מספיק? אם כן אז לדעתי הונדה FRV עונה על כל הדרישות שלכם.

היתרון הגדול שלו הוא שגם כשכל המושבים תפוסים נפח תא המטען לא נפגע בגלל הסידור הייחודי יחסית של 2 שורות של 3 מושבים.

 

בהצלחה.

פורסם

ב-100K ש"ח תוכל לקנות פולקסוואגן טוראן 1.4 TSI משנת יצור 2011!!

 

השילוב של המנוע החזק מאוד אך חסכוני, תיבת ה-DSG7, איבזור נדיב גם ברמת האיבזור הנמוכה (טרנדליין מצויד כסטנדרט בבקרת אקלים דו אזורית עם פתחי מיזוג לאחור, בקרת שיוט, מחשב דרך מורחב, מערכת שמע מצוינת, שליטה מההגה ועוד), איכות חומרים והרכבה מצוינת, התנהגות כביש בטוחה ואחריות מורחבת לתיבת ההילוכים, הופכות אותה לדעתי לקניה מצוינת.

 

בהצלחה!

פורסם

אם אני הייתי מתלבט הפינליסטיות היו הגרנדיס והסיטרואן.

בשתיהן יש מרחב-ייתרון לגרנדיס.

בשתיהן יש שפע של אבזור-תיקו.

הסיטרואן מעוצבת נורא מעניין מבפנים-ייתרון/חסרון תחליט בעצמך.

ל2 המכוניות מנועים שמחזיקים את הרכב בקצב-לא חלשים,בין אם ה1600T של הסיטרואן או ה2000 הרגיל.

צריכת דלק-לרעתה של הגרנדיס 1/8.5 בגרנדיס לעומת 1/10 בפיקאסו בערך.

תקציב-הסיטרואן זולה יותר לקנייה אבל תהיה גם זולה יותר במעמד המכירה.

מוניטין טוב יותר-מיצובישי ולא לסיטרואן.

אמינות-הגרנדיס הוותיקה מראה אמינות טובה,הסיטרואן עוד לא הספיק לעבור הרבה שנים(הגיעה ב2008).

מחירי אחזקה-לא בדקתי.

מחירי ביטוח-לא בדקתי.

רנו לוגאן לדעתי יותר מידי פשוט בשביל להגדיר אותו כרכב למשפחה.

בהצלחה!

(מקווה שעזרתי)

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אם הפול סייז ואן בא בחשבון- כדאי לבדוק את המזדה אם.פי.וי.

 

לפני כשבוע היתה אחת מכירה במגרש בראשון שנת 2007, יד ראשונה מנכה, נדמה לי 50,000 ק"מ, מחיר מבוקש 99,000 ש"ח, כאשר לטענתם המחירון 104,000 ש"ח.

 

 

אם זה מעניין אותך- פנה אלי בפרטי.

 

 

בני

פורסם

דניאל, תנשום עמוק :-D

הכל בסדר.

 

 

מאזדה 5?למה את ממליצה לו על מאזדה 5?הרכב צפוף נורא ואם יש לך יותר מ-2 ילדים לא יהיה נוח לאף אחד.

בשורה השלישית אולי ייכנס חתול.ואז גם לא יהיה לך תא מטען כמובן.

מאזדה 5 זה לא אוטו של 7 אנשים וגם לא 6 וגם לא 5. 4 אולי.

המחיר מנופח סתם והסיטרואן אתה קונה בהרבה יותר זול ומקבל הרבה יותר!

פורסם

שלום חבר

אבא שלי מחפש למכור מאזדה MPV שנת 2002 צבע ירקרק לא פרסמנו אותה למכירה אבל

אני משאיר לך את המספר שלי לפרטים נוספים אם אתה מעוניין.

האוטו במצב טוב ושמור וגם הק"מ

0524-570595

פורסם
שלום חבר

אבא שלי מחפש למכור מאזדה MPV שנת 2002 צבע ירקרק לא פרסמנו אותה למכירה אבל

אני משאיר לך את המספר שלי לפרטים נוספים אם אתה מעוניין.

האוטו במצב טוב ושמור וגם הק"מ

0524-570595

ואיך זה נכנס להגדרה של רכב חסכוני ב-100K ש"ח?!

×
×
  • תוכן חדש...