Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת בסובארו B4 2006


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סובארו B4 2006 קניתי את האווט עם המערכת המקורית שלו שבאה עם החברה, כלומר קורא רק דיסקים מקוריים של WAV, לא רק שלא קורה MP3 גם אין חיבו AUX או USB כדי שאוכל לשמוע מוזיקה.

במידה ואני רוצה לשמוע מוזיקה כמו בנאדם, מה אני צריך לעשות? יש איזה שהוא רעיון? פתרונות?

פורסם

להחליף למערכת של ה דור היותר חדש, היא אמורה להתלבש 1 ל 1 מאחורי הדשבורד.

אי אפשר במערכת הזאת לתת תמיכה ל mp3 וגם מאוד בעייתי לחבר aux, בקיצור תביא של הדגם היותר חדש מפירוק.

 

בהצלחה.

פורסם

ברכב הזה קשה להחליף את המערכת המקורית כי היא מחוברת לבקרת אקלים.

שתי אופציות:

לשם מערכת בגודל DIN1 בתא למעלה או בתא כפפות.

לרכוש מתאם AUX

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם
ברכב הזה קשה להחליף את המערכת המקורית כי היא מחוברת לבקרת אקלים.

שתי אופציות:

לשם מערכת בגודל DIN1 בתא למעלה או בתא כפפות.

לרכוש מתאם AUX

 

לא ניתן סתם ככה לחבר מתאם aux למערכת הזאת כי אין כניסה מאחורה.

במידה ורוצים לעשות עבודה כמו שצריך ולהוסיף מערכת נוספת בתא המשקפיים למעלה כמו שהבחור מעלי הציע, צריך לעשות בניה כמו שצריך.

לדעתי חפש מערכת יותר חדשה מפירוק.

יום טוב

פורסם

כמה אופציות:

 

1. תחליף את המערכת לשנתון יותר חדש מפירוק או חו"ל. (עדיף מפירוק כי מחו"ל יכול להיות שתצתרף לקודד פה).

2. תכניס בתא משקפיים מערכת נוספת, עדיף כבר מסך מגע לדעתי אם אתה הולך עלזה.

3. יש מספר משדרי אפ אמ איכותיים עם ביקורות מצויינות (לא כמו כל הזבל שמוכרים פה), אני מצרף לינקים שלהם:

 

http://www.amazon.com/Soundfly-Player-Transmitter-Stick-Players/dp/B0018P7WZ2/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1340715146&sr=8-1&keywords=soundfly

 

http://www.amazon.com/Soundfly-Player-Transmitter-Players-Control/dp/B00479SVBU/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1340715146&sr=8-2&keywords=soundfly

 

http://www.amazon.com/Soundfly-Bluetooth-Transmitter-Blackberry-Smartphones/dp/B006GHBVGI/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1340715146&sr=8-4&keywords=soundfly

פורסם

אני רואה שגם אתה בעלים של B4, אפילו אותו צבע כמו שלי:)

אני ממש חדש בתחום, באתי מעולם האופנועים אז כמו שאתה יודע לא יצא לי להתעסק עם מערכות.

אני לא מאמין שאני אחפש את החלק הזה מפרוקיה כי זה יקח מלא זמן והסיכוי למצוא משו שמתאים מאוד מאוד קשה - לפחות באזור שלי, חיפה.

הבנתי שאתה ממש בקיא בנושא, לי אין שמץ!

ראיתי את הקישורים ששלחת לי ואפילו לא הבנתי מה זה, גם לא הבנתי מה זה מסך מגע בתא משקפיים, אין לי פשוט מושג על מה אתה מדבר.

אשמח אם תוכל להסביר לי שלב שלב כמו ילד קטן שלומד להעביר הילוכים.

 

תודה.

פורסם

2.מעל הקונסולה הראשית של הרכב איפה שהמערכת יש תא, כשאתה לוחץ עליו הוא נפתח.

ניתן בפנים עם בניה להכניס לשם מערכת נוספת שתנגן כל מה שתרצה.

 

3. הלינקים שנתתי לך הם של משדרי FM איכותיים מאוד. יש למכשיר כרטיס זכרון שאתה מעתיק עליו כל מה שאתה רוצה, המכשיר נכנס לשקע המצית ויודע לתקשר עם הרדיו שלך שמנגן ככה בעצם את השירים שעל המכשיר הקטן (mp3 או מה שאתה רוצה).

 

אם אתה רוצה הכוונה למישהו באזור הצפון בקשר לבניית מערכת בתא שנעל הקונסולה המרכזית, פנה אלי בפרטי.

 

יום טוב.

פורסם
2.מעל הקונסולה הראשית של הרכב איפה שהמערכת יש תא, כשאתה לוחץ עליו הוא נפתח.

ניתן בפנים עם בניה להכניס לשם מערכת נוספת שתנגן כל מה שתרצה.

 

3. הלינקים שנתתי לך הם של משדרי FM איכותיים מאוד. יש למכשיר כרטיס זכרון שאתה מעתיק עליו כל מה שאתה רוצה, המכשיר נכנס לשקע המצית ויודע לתקשר עם הרדיו שלך שמנגן ככה בעצם את השירים שעל המכשיר הקטן (mp3 או מה שאתה רוצה).

 

אם אתה רוצה הכוונה למישהו באזור הצפון בקשר לבניית מערכת בתא שנעל הקונסולה המרכזית, פנה אלי בפרטי.

 

יום טוב.

עצם העבודה שאין לי יותר מ25 הודעות בפורום אני לא יכול לשלוח הודעה פרטית מה שכן אתה יכול לשלוח הודעות אלי.

אשמח אם תכוון אותי לבנאדם שעושה עבודה כזאתי.

 

אגב, AMAZON עושים בכלל משלוחים לישראל?

 

כשאני מחבר את המשדרי FM האלה, איך אני בוחר בתחנה ברדיו? או איזה אופציה ניתנת לי?

×
×
  • תוכן חדש...