Jump to content

Mr.Style

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Mr.Style

  1. Mr.Style

    מערכת בסובארו B4 2006

    עצם העבודה שאין לי יותר מ25 הודעות בפורום אני לא יכול לשלוח הודעה פרטית מה שכן אתה יכול לשלוח הודעות אלי. אשמח אם תכוון אותי לבנאדם שעושה עבודה כזאתי. אגב, AMAZON עושים בכלל משלוחים לישראל? כשאני מחבר את המשדרי FM האלה, איך אני בוחר בתחנה ברדיו? או איזה אופציה ניתנת לי?
  2. Mr.Style

    מערכת בסובארו B4 2006

    אני רואה שגם אתה בעלים של B4, אפילו אותו צבע כמו שלי אני ממש חדש בתחום, באתי מעולם האופנועים אז כמו שאתה יודע לא יצא לי להתעסק עם מערכות. אני לא מאמין שאני אחפש את החלק הזה מפרוקיה כי זה יקח מלא זמן והסיכוי למצוא משו שמתאים מאוד מאוד קשה - לפחות באזור שלי, חיפה. הבנתי שאתה ממש בקיא בנושא, לי אין שמץ! ראיתי את הקישורים ששלחת לי ואפילו לא הבנתי מה זה, גם לא הבנתי מה זה מסך מגע בתא משקפיים, אין לי פשוט מושג על מה אתה מדבר. אשמח אם תוכל להסביר לי שלב שלב כמו ילד קטן שלומד להעביר הילוכים. תודה.
  3. Mr.Style

    מערכת בסובארו B4 2006

    מה הדרך הכי זולה הכי פשוטה הכי מהירה כדי שאוכל לשמוע MP3?
  4. ברשותי סובארו B4 2006 קניתי את האווט עם המערכת המקורית שלו שבאה עם החברה, כלומר קורא רק דיסקים מקוריים של WAV, לא רק שלא קורה MP3 גם אין חיבו AUX או USB כדי שאוכל לשמוע מוזיקה. במידה ואני רוצה לשמוע מוזיקה כמו בנאדם, מה אני צריך לעשות? יש איזה שהוא רעיון? פתרונות?
  5. אחרי שנים על אופנוע צריך גם רישיון לרכב. למישהוא יש להמליץ לי על מורה נהיגה זול בחיפה? שיהיה ידני זה חשוב. הודעות פרטיות יתקבלו בברכה.
×
×
  • תוכן חדש...