אני רואה שגם אתה בעלים של B4, אפילו אותו צבע כמו שלי
אני ממש חדש בתחום, באתי מעולם האופנועים אז כמו שאתה יודע לא יצא לי להתעסק עם מערכות.
אני לא מאמין שאני אחפש את החלק הזה מפרוקיה כי זה יקח מלא זמן והסיכוי למצוא משו שמתאים מאוד מאוד קשה - לפחות באזור שלי, חיפה.
הבנתי שאתה ממש בקיא בנושא, לי אין שמץ!
ראיתי את הקישורים ששלחת לי ואפילו לא הבנתי מה זה, גם לא הבנתי מה זה מסך מגע בתא משקפיים, אין לי פשוט מושג על מה אתה מדבר.
אשמח אם תוכל להסביר לי שלב שלב כמו ילד קטן שלומד להעביר הילוכים.
תודה.