Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למה זכור לי שדיברו כאן על אלפא 159 1.9 ליטר? יתכן שזה בנזין?



 

בכל מקרה אם המטרה היא נסיעות רגילות אני לא רואה סיבה למה לא ללכת על הנפח מנוע הרגיל. זו הנקודה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
למה זכור לי שדיברו כאן על אלפא 159 1.9 ליטר? יתכן שזה בנזין?
אכן, מנוע 1.9 הגיע לכאן רק בבנזין, ולמיטב זכרוני זה היה רק בשנתו הראשונה של הדגם (07'?).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

התקנות היום גם הולכות כבר אחורה.



 

רכבים מלפני שנת 95 היו ללא ממיר קטליתי והדרישות לזיהום אוויר הוחמרו לאחרונה וזה פשוט מגוחך.

 

גם אם אתה מוסיף את התוסף הזה (שהוא בסה"כ מתנול) זה מחזיק מעמד למספר ימים אחרי הטסט ואתה לא באמת ביטלת את זיהום האוויר, העיקר לשלם כסף בזמן הטסט על חימום ממיר.

 

אל תדאג - גם למנועים האלה ימצאו סיבה להוציא ממך כספים.

 

תקנות לא הולכות אחורה אתה טועה ומטעה.

זה נכון שמכוניות מתיישנות וקשה להם יותר לעמוד בתקנים בהם עמדו כשהיו חדשות אבל בשום אופן לא מטילים עליהם גזירות חדשות.

גם במקרה שאתה מפנה אליו, כל רכב מצופה ממנו שיעמוד בסטנדרטים שפירסם היצרן שלו בבדיקת 4 גזים ולכן הדרישה שונה מרכב לרכב.

 

מכל מלמדיי השכלתי. בכל אופן, לא ידוע לי שהמנוע הזה אי פעם הגיע לארץ.

לא הגיע, אתה צודק. גם ה2.4 הגיע לכאן "בטעות" כי בזמנו זו היתה ה159 היחידה עם גיר אוטומטי. ברגע שיצא דגם ה3.2 בנזין עם גיר אוטומטי הופסק היבוא של הדיזל.

 

לענין הרכב, ככלל מפואר, מפנק ואמין. שתיין דלק רציני. יש דיבורים על בעיה אפיינית בגל ההינע. אישית עדיין לא פגשתי בעל 3.2 שזה קרה לו אישית.

פורסם

בתור קורא נלהב של עיתון גלובס, מידי יום ה- מקבלים ביחד עם העיתון את המבצעים של אוטודיל.

 

כבר שבועיים מככבת שם אלפא 159 גרסת 3.2 אוט'.

 

השאלה שלי עדיין לא קיבלה מענה. אני נוהג רגוע לגמרי, היתה בבעלותי בעבר אוקטביה 1.8 טי.אס.איי די.אס.ג'י, אני נוהג רגוע, מידי פעם כאשר יש צורך בעקיפה או משהו כזה, אני בהחלט יודע לנצל את כח המנוע ועוצמתו.

 

לכן, השאלה שלי, אם ארכוש את ה 159 המדוברת, ואני נוסע יחסית רגוע, מה תהיה צריכת הדלק הממוצעת?

 

עזבו אתכם מהקטע של ליהנות וללחוץ כל הזמן על הגז.

 

 

בתודה מראש

 

בני

פורסם

באוטו כזה צריך עצבים מאוד חזקים כדי לא ללחוץ. זה כאילו יושב לך שד על הכתף ומדרבן אותך :twisted:

במילה אחת- ממכר.

בארבע מילים- חיים רק פעם אחת...

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם

אם תצרוכת דלק היא בעייתית, למה לא ללכת על ה2.2 ליטר?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

באמת למה לא ללכת על ה2.2 שהיא זולה משמעותית לרכישה,גם תהיה חסכונית יותר,ותרגיש דיי נמצרת למי שלא לוחץ הרבה.

Porsche 944 turbo

פורסם

לא ללחוץ ברכב כזה זה כמו לקחת ילד ללונה פארק ולהגיד לו לא עולים על המתקנים.

או ללכת לשיעור מתמטיקה אצל זונה.

 

בכל אופן, אם תצליח, תספר לי מה הסוד שלך...

הכי שומר בארץ :scatter:

 

AAA: Audi 80>Audi A6>Alfa Romeo GT


×
×
  • תוכן חדש...