Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תוך מספר ימים בודד, כל העץ "התייבש" ונשר.

האם מדובר על הרעלה (שבוצעה על ידי השכנה, מיני-סלב בעברה הרחוק, שסבלה מפירות העץ) או מחלה?

לאחר שהדבר התפשט לצד של השכנים, הם ביצעו חיתוך של הענף המקשר ומאז משקים אותו כמו מטורפים, אם זה עוזר באבחנה.

 

תודה :-)

IMG_2807.JPG

IMG_2808.JPG

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לאחר שהדבר התפשט לצד של השכנים, הם ביצעו חיתוך של הענף המקשר ומאז משקים אותו כמו מטורפים, אם זה עוזר באבחנה.

אני מבין שה"הרעלה" התחילה בצד של השכנה?

 

במידה וכן, די תואם תסמינים של שימוש בראונד אפ, כנ"ל לגבי דרך הטיפול של השכנים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

סליחה על הבורות... אבל לא זהיתי מי זאת ...:-(

אבל על פי הנחישות שלה על העלאת דמי הכיס אני לא אתפלא אם היא בקשה ממך פרוטקשיין (שכנראה לא שילמת) על גידול העץ..

Gn'f'R

פורסם

זה מזכיר לי את העץ בדירה הקודמת שהשכן הרעיל עם סולר כי הוא הפריע לו לחניה! יש עדויות לנ"ל בבסיס העץ?

נ.ב

זאת לא השכנה, היא רק ילדה. ;-)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
זה מזכיר לי את העץ בדירה הקודמת שהשכן הרעיל עם סולר כי הוא הפריע לו לחניה! יש עדויות לנ"ל בבסיס העץ?

נ.ב

זאת לא השכנה, היא רק ילדה. ;-)

 

איזה עדויות אפשר לראות/לחפש שם?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

פגיעה של ראונד-אפ רואים בבירור אחרי כשבועיים מהיישום.

 

אם מאוד מסקרן אותך מה הורג את העץ אתה יכול לפנות לעודד שלף עם המעבדה הניידת (חפש בגוגל).

יש לו הרבה ניסיון גם בהרעלות כתוצאה מסיכסוכי שכנים.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

תבדוק האם האדמה בבסיס העץ ספוגה במשהו, סולר משאיר ריח ומרקם שומני.

אם זה אכן סולר לא נותר אלה להפרד מהעץ. :(

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אני פעם גרתי בגן יבנה והייתה לי מחלה על העצים.

תקופה ארוכה הם היו ...חצי לחים... אבל ממש תקופה ארוכה, וריח של משהו חמוץ תוסס ומגעיל היה באזור של עץ אחד.

חיפוש באותו אזור העלה ממצא דוחה מאין כמותו ! משהו על הרצפה שנראה כמו הקאה. הייתי בטוח שזה שוב הכלב הדפקט שלי

שאכל משהו מוזר והקיאו. אבל לא, הסתכלתי למעלה על אחד הענפים וראיתי שהגועל הזה מטפטף מתוך איזה ענף !!!

 

אמרו לי שיש שם איזו תולעת שעושה את כל הנזק.... זוועה ! חברים, היו בועות על הענף ! העץ שילשל הקאה מהענף שלו !

ואז גם ראיתי משהו שנראה כמו חיפושית זבל אבל בצע ירוק פנינה מבריק.

 

אני ...אהה.. מבין שאולי נראה ששתיתי יותר מידי או עישנתי משהו, אבל חברים... זה היה !!!

 

בסופו של דבר כאשר המצב הוחמר הבאני גנן מהיישוב שריסס לי את כל העצים באיזה משהו (לא זוכר) והציל לי 50% מהעסק.

אמנם לקח הרבה זמן עד שהעצים יצאו מהטראומה, אבל חלקם שבו להיות יהושוע הפרוע עד עצם היום הזה.

×
×
  • תוכן חדש...