Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי סונה 2006 דגם 2.4 ליטר.

בדקתי בעזרת מתאם אם יש תקלות במחשב, נמצאו 3 תקלות(הנורה של הצק אנגין לא דולקת).

הקודים הם להלן: P1691, P1693, P1696

 

חיפוש באינרטנט העלה את הרשומים הבאים:

P1691 Transponder aerial fault- Check for continuity between ICM harness connector terminal 1 and antenna
coil harness connector terminal 2. Check for continuity between ICM harness connector terminal 3 and
antenna coil harness connector terminal 1. If wiring is OK, replace the transponder aerial.

 

P1693 Transponder no response or programming error- Program keys. If the fault persists, replace keys. ICM
locks for 1 hour when incorrect PIN tried 3 times.

 

 

P1696 & Authentication failed or Invalid Transponder detected- Replace faulty key or code new key
P1698

 

את התקלה הראשונה לא כ"כ הצלחת להבין, משהו שקשור לאנטנה?

בקשר לתקלה השנייה הבנתי שזה קשור לאימבולייזר שהוכנס קוד שגוי.

בקשר לשלישית כנ"ל משהו שקשור לאימוביליז.

 

יש בעיה באימבוליזר שלפעמים הוא לא מגיב, בקורב מאוד אני אתקן \ אחליף אותו.

חוץ מהאימובילזיר יש עוד משהו שעלי לעשות? מה אומר הקוד הראשון?

תודה.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

לדעתי אין לך מה לדאוג

 

התקלות שראיתה הם קשורות אחת לשניה כתוצעה מהרכבת הקודנית (מובילייזר)

כנראה שהתקלה הראשונה נובעת מזה שהמובילייזר מנתק לך את פיקוד ההצתה ולכן נרשמת התקלה בדומה לשער התקלות שקיבלת

 

כנל גם כדאי לנסות להישתמש במפתח חלופי לתקופה אחרי איפוס התקלות ולבדוק שוב פעם אחרי שבוע

 

בברכה

i can see you:evil:

×
×
  • תוכן חדש...