Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם זו המסקנה שלך, לא הצלחת לנהוג על הרכב כראוי.

רמת האחיזה גבוהה, אבל בטח שלא גבוהה מאוד, והיכולת לשלוט מעבר למגבלות מצויינת.

מצטער, אבל זה ממש לא הרכב בשבילך. VAGית היתה מתאימה יותרץ

אולי ראינו שני רכבים שונים, לא השתתפתי בג'מאיקנות אבל מנסיעה בנס הרים שאורגנה עי PCR היה אפשר לראות יופי מי אוחזת יותר.

כשאתה מאבד אחיזה בקליאו זה אסון, וזה דיי פשוט לפגוש עץ או מדרכה אם אינך יודע מה לעשות

הרכב נועד למי שכן יודע מה לעשות ואובדן אחיזה בקליאו איננו אסון. הרכב איננו מאבד אחיזה באופן פתאומי (וזה למרות שראיתי אחת עפה לגדר מול העיניים, כי הנהג עשה טעות) והיא נשלטת יפה מאוד על המגבלות.

 

לא מבין מהיכן האבחנה המודגשת.

 

ההבדל בגודל הג'אנט יצר הבדל מובחן ברמת האחיזה והמשיכה, לטוב או לרע (עניין של טעם). זה איננו הבדל קוסמטי גרידא.

אם זאת אין ספק שהמכונית המהירה יותר היא הדור השני, בגלל האחיזה הטובה יותר תחת האצה.

אני לא יודע על איזה אחיזה בהאצה אתה מדבר האוטו סובל מטורק סטרינג מטומטם שאם אתה לא אוחז בהגה הוא בורח ימינה כמעט כמו בפרסה (אתה מוזמן לשאול את ג'וג'ו במעבדה לרכב כשעשינו כיוון פרונט והחלפה של בולג'וינטים), ואם אתה עם צמיגים שחוקים אתה מסוגל למצוא את עצמך חופר במקום גם בשני, עזוב את העובדה שהדור הראשון קל יותר במשקל, ושהמידה הנכונה לרכב (לא אני לא מדבר על מידת השופוני) היא המידה של הדור הראשון, מאות קליאו 182 בפורום הבריטי בתהליך פרויקט המהלך הראשון הוא ירידת מידה מ16 ל15 ואני מניח שבן אדם שנכנס לפרויקט הדבר האחרון שמענין אותו זה איזה שופוני יתן לו הג'אנט כשיש לו כלוב התהפכות בתוך הקליאו.

 

אף אחת מהקליאו לא סבלה מהיגוי תחת כוח באופן אקוטי, כאשר הדור השני סבלה פחות. נכון, ההגה כביכול נלחם, אבל המכונית שומרת על הקו יפה מאוד, עם התזוזות הקטנות שלו. אם הרכב שלך התנהג אחרת, הוא היה תקול. כמובן, כפוף לנהיגה עם מינימום מיומנות.

עם צמיגים שחוקים אתה חופר עם כל רכב (ועם התנהלות לא נכונה עם הגז).

 

אין מידת צמיגים "נכונה" לרכב. היתרון של ה-15" היה במהירות שינוי הכיוון וזו הסיבה לחזרה לגודל המקורי. גם גירסאות המירוץ נותרו עם 15", אבל הן גם שונות בכל הסט-אפ (קמבר, קסטר וכל המילים הללו), ואני מניח שזה גם מי שנכנס "לפרוייקט" עשה. שינויים כאלו כבר מכניסים משתנים רבים אחרים למשוואה.

 

אבל אני חוזר לרעיון הבסיסי, לא ניצלת את הרכב כמו שצריך.

שיפור יכולת הנהיגה תביא לך יותר הנאה מהשקעה ברכב וניצול טוב יותר של הכסף שאתה מוציא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יוני, אני חייב להגיד שאכן נשמע שהבעיה בשילוב שלך עם הקליאו היתה ההכרה שלך את האוטו, ולא הרכב עצמו.

 

הקליאו אכן אוהבת יחסית לשלוח את התחת לטיול, אבל כל זה נעשה עם פידבק ישיר לנהג, ועם מספיק זמן לתקן ולהתיישר עם הפניה.

 

היתרון האדיר של הרכב הזה על פני הרבה רכבים אחרים הוא ההנאה שהוא נותן גם בכבישים עירוניים ומחוץ למסלול עם התנהגות שובבה, אבל מאוד בטוחה וסלחנית לנהג עם מיומנויות בסיסיות.

מגאן 265

פורסם
אם יורשה לי לשאול, איך הקליאו בהשוואה לפיגו 206 GTI?

 

האחות מבית פג'ו מעולה, זכיתי לטעום מעט ממה שיש לה להציע, ואכן נהנתי מאוד.

אך היא לא עומדת באותו הסטנדרט עם הקליאו.

פורסם

אני לא בא כאן להתווכח אם אני כן נהג טוב או לא, הפידבק מההגה מעולה וטעויות קטנות הן נסלחות, אבל זה לא אומר שאי אפשר להוציא את הרכב מאיזון וראיתי את זה קורה מול עייני (לא לי לקליאו אחרת בטיול נהיגה).

 

לגבי ניצול הרכב כן הוא לא נוצל מהסיבה שהייתי עסוק ברב הזמן בלתאם זימונים למוסכים :lol: (מעדיף לצחוק מאשר לבכות על זה), אבל בפעמים שכן היא ננהגה כמו שאמורה להנהג ללא ספק היא מהנה ושובבה חבל שהרצועת כח מ4K עד למנתק ב7200 בכל הילוך והילוך.

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

לגבי ניצול הרכב כן הוא לא נוצל מהסיבה שהייתי עסוק ברב הזמן בלתאם זימונים למוסכים :lol: (מעדיף לצחוק מאשר לבכות על זה), אבל בפעמים שכן היא ננהגה כמו שאמורה להנהג ללא ספק היא מהנה ושובבה חבל שהרצועת כח מ4K עד למנתק ב7200 בכל הילוך והילוך.

 

אבל כמה כוח יש ברצועה הצרה הזו :wink:

מגאן 265

×
×
  • תוכן חדש...