Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8002 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה עדיף שתי זוגות קומפוננט אחד במגש והשני בדלתות הקדמיות

או

6*9 חזקים מאחורה ו קומפוננטים בקדימה

פורסם

האופציה הראשונה עדיפה...

 

אבל למה אתם תמיד אומרים את זה אנשים לא מתכוונים ללכת לתחרות או משהו..

 

אנשים רוצים לשמוע סאונד איכותי כמה שיותר אבל הם לא היחידים שנוסעים ברכב...

 

חייב שיהיה גם סאונד מאחורה לפי דעתי.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
האופציה הראשונה עדיפה...

 

אבל למה אתם תמיד אומרים את זה אנשים לא מתכוונים ללכת לתחרות או משהו..

 

אנשים רוצים לשמוע סאונד איכותי כמה שיותר אבל הם לא היחידים שנוסעים ברכב...

 

חייב שיהיה גם סאונד מאחורה לפי דעתי.

 

הסאונד מאחור הוא לא בישיבלך כי אתה לא יושב מאחור אתה יושב מקדימה בבמה..

 

לכן בימקום להשקיעה באוחריים חזקים כדי להשקיעה בקומפוננט איכותי מקדימה..

 

אני לא מבין אנשים ששומעים רק עם זוג אחוריים איך אפשר לישמועה ככה מוזיקה..

 

עוד דבר...

 

רמקולים אחוריים חזקים לא צריכים להחליף סאב יש כאלה שמתקינים אחוריים כדי שיוציאו באס אבל הם התקינים רמקולים קווקסאלים ולא סאבים 6X9..

 

האחוריים לא נותנים את הריסון כמו סאב אתה פשוט מרגיש שבאס יושב על המגש האחורי ולא בסביבתך..

 

אז לדעתי לא צריך אחוריים צריך סאב טוב וקדמיים טובים...

 

אלה אם כן אתה רוצה לפנק את היושבים מאחור במוזיקה איכותית בימקום באס רצחני חחח

פורסם
האופציה הראשונה עדיפה...

 

אבל למה אתם תמיד אומרים את זה אנשים לא מתכוונים ללכת לתחרות או משהו..

 

אנשים רוצים לשמוע סאונד איכותי כמה שיותר אבל הם לא היחידים שנוסעים ברכב...

 

חייב שיהיה גם סאונד מאחורה לפי דעתי.

 

הסאונד מאחור הוא לא בישיבלך כי אתה לא יושב מאחור אתה יושב מקדימה בבמה..

 

לכן בימקום להשקיעה באוחריים חזקים כדי להשקיעה בקומפוננט איכותי מקדימה..

 

אני לא מבין אנשים ששומעים רק עם זוג אחוריים איך אפשר לישמועה ככה מוזיקה..

 

עוד דבר...

 

רמקולים אחוריים חזקים לא צריכים להחליף סאב יש כאלה שמתקינים אחוריים כדי שיוציאו באס אבל הם התקינים רמקולים קווקסאלים ולא סאבים 6X9..

 

האחוריים לא נותנים את הריסון כמו סאב אתה פשוט מרגיש שבאס יושב על המגש האחורי ולא בסביבתך..

 

אז לדעתי לא צריך אחוריים צריך סאב טוב וקדמיים טובים...

 

אלה אם כן אתה רוצה לפנק את היושבים מאחור במוזיקה איכותית בימקום באס רצחני אכן, מאוד משעשע

 

תשמע אחי אני אישית כן מבין אותך, אבל תמיד צריך להיות רמקולים מאחורה, זה כמו שתגיד לי אני קונה רכב קופה מה אכפת לי שיישבו מאחורה בעמידת ידיים, זה לא נכון אתה רוצה שלכולם יהיה נעים ונוח אז מה אני אומר..

 

אם אתה מתכוון שמבחינת תקציב אז זה כן נכון תשקיע את הכסף שחסכת על קומפוננט יותר טוב , אבל אם זה מבחינת עקרון, אז כן צריך להיות מאחורה רמקולים...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

מביחנת העיקרון צריכים להיות ( לי יש)

 

אבל אם אין כסף זה לא יוריד מערך המערכת או יפגעה בסאונד..

 

 

 

את האמת אני לא מרגיש את האוחריים שלי מאז שיש לי סאב :?

 

ולפעמיים חושב למה עשו לי חוריים בפלטה לרמקולים אבל מה שמרגישה אותי זה שאני יודע שלאנשים שיושבים מאחורה יש מוזיקה...

פורסם
מביחנת העיקרון צריכים להיות ( לי יש)

 

אבל אם אין כסף זה לא יוריד מערך המערכת או יפגעה בסאונד..

 

 

 

את האמת אני לא מרגיש את האוחריים שלי מאז שיש לי סאב :?

 

ולפעמיים חושב למה עשו לי חוריים בפלטה לרמקולים אבל מה שמרגישה אותי זה שאני יודע שלאנשים שיושבים מאחורה יש מוזיקה...

 

זהו, הקטע הוא לא רק שהאנשים מאחורה ברגע שנגמרת הנסיעה הם יורדים להקיא, אלא שהם יירדו להקיא ויידעו מה הם שמעו...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
מביחנת העיקרון צריכים להיות ( לי יש)

 

אבל אם אין כסף זה לא יוריד מערך המערכת או יפגעה בסאונד..

 

 

 

את האמת אני לא מרגיש את האוחריים שלי מאז שיש לי סאב :?

 

ולפעמיים חושב למה עשו לי חוריים בפלטה לרמקולים אבל מה שמרגישה אותי זה שאני יודע שלאנשים שיושבים מאחורה יש מוזיקה...

 

זהו, הקטע הוא לא רק שהאנשים מאחורה ברגע שנגמרת הנסיעה הם יורדים להקיא, אלא שהם יירדו להקיא ויידעו מה הם שמעו...

 

:lol:

 

מה שנכון נכון..... אח שלי

פורסם

אני גם מסכים איתכם שעדיף להשקיע בקומפוננט וסאב טוב

אבל שוב לי אישית מאוד חשוב שכולם יענו אז שווה להשקיע טיפה אפילו ברמקולים סבירים מאחורה...

פורסם

Nikig - אתה שם מגברים, סאבים?

אם לא אז לך על 6X9 מאחורה שתקבל קצת באסים.

בכול מקרה סט קומפ' מאחורה לא יתן כלום.

שים רמקול 6.5 נורמלי במקום אם כבר החלטת שלא ללכת על 6X9.

פורסם
Nikig - אתה שם מגברים, סאבים?

אם לא אז לך על 6X9 מאחורה שתקבל קצת באסים.

בכול מקרה סט קומפ' מאחורה לא יתן כלום.

שים רמקול 6.5 נורמלי במקום אם כבר החלטת שלא ללכת על 6X9.

 

אני מצדיק את מה שאתה אומר שזה מיותר והכל אבל יש אחד עם שמיעה ועבודה יפה לאללה

 

הבחור הזה העשה התקנה יפה לאללה באוטו שלו

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

אצלי יש אחוריים ברכב אבל(!) לא מוגברים וככה שומעים הכי יפה לפי דעתי

ככה אלה שמאחורה לא יקיאו סתם :D

אני מקבל בדיוק את האפקט של ההחזרה שאני רוצה לקבל. :idea:

כלומר לא מרגישים שיש אחוריים בזמן השמיעה אבל רק אם תנתק אותם אתה תבין שיש...(משהו בסגנון לא יצא לי לנסח כמו שצריך)

הם לא מקבלים תדרים גבוהים ולא תדרים נמוכים,הם מקבלים בעיקר מיד...ואני מאמין שככה זה צריך להיות אם מישהו מחפש SQ.

כל אלו שאומרים שהם מגבירים אחוריים וקומפוננט ומשקיעים בחלקים יקרים ואומרים שהם מחפשים רק SQ לפי דעתי זה סתם חירטוט ויותר מעניין אותם כמה ישמעו בחוץ מאשר כמה ישמעו בפנים.

שוב פעם,לפי דעתי האישית בלבד.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
מר אודיו - של מי הדבר הזה?

וואלה לא יודע של מישהו מהמפגשים הוא בא לשמה באיזה כיכוב.....

 

חבל על הזמן שומעים יפה וטהור....

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

×
×
  • תוכן חדש...