Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רועי זה באמת זול 2300 שקל למכשיר הזה אני במקומך הולך על זה רק צריך לחכות שמישהו יראה את התר'ד הזה ויגיד לנו כמה עולה על העסק של הייבוא של המכשיר ארצה.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ראיתי.

רציתי להדגיש שלא תיקח את מדד וואלה ברצינות מאוד רבה, כי יכול להיות שיש בעלי עסקים בארץ שמוכרים במחירים נמוכים בהרבה.

וזה שאתה חושב שמצאת אותו במחיר כזה בחו"ל, אולי זה שווה כי בוואלה הוא יקר.

 

* גם אני יכול? :D

http://shop.store.yahoo.com/vipmobileonline/rockrfx9420.html

פורסם

זה שחיפשת באינטרנט לא אומר שום דבר.

תנסה לדבר עם היבואנים של רוקפורד - אוטופארט בפ"ת.

אולי הם יביאו לך במחיר טוב, למרות שהם מייקרים מאוד את המחירים עבור ציבור הקונים הרגיל (הם פונים ליעד בעלי העסקים של האודיו).

 

אם אתה מוכן להביא מרוסיה: :lol:

http://www.fr-audio.ru/

 

ועוד בחיפוש בגוגל:

http://www.cbrstereo.com/browseproducts/Rockford-Fosgate-RFX9420.HTML

http://www.adleraudio.com/web/search/headrfsale/search.asp

פורסם

דיאבלו בנתיים המחירים שהבאת יותר יקרים ממה שהוא מצא טוב לפי דעתי תזמין את ההוא שב2300 שמצאת וזהו תהיה מאושר לאורך כל חייך (חחחח) רק תמצא לך מגבר טוב מומלץ רורקפורד פאוור 800.4

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
זה אני לא יודע נשמה אתה תצטרך עזרה של מישהו שמבין בייבוא לארץ (שמעתי את השם אייל??) ואז הוא יסביר לך מה מי מו...

יעלה לך 50-75$משלוח ותשלם עוד 36%מיסים(לפעמים כולל משלוח לפעמים לא)

אם אתה יכול לקבל קבלה על סכום נמוך ממה ששלמת בפועל זה יכול לעבוד.

פורסם

בבקשה...:

http://www.autopart.co.il/

 

יבואני רוקפורד-פוסגייט רשמיים בארץ.

מניסיון אישי אני אגיד לך שהם מקפיצים את המחירים לציבור הרגיל.

תבקש לדבר עם אודי הוא האחראי על מוצרי האודיו.

 

לקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות ליבואן:חברת אוטופרט בע"מ טל': 9232390-03 ו/או למר אודי ברזילי מנהל מחלקת השמע בטלפון נייד מס' 925410-052.

פורסם

אם המכשיר עולה שמה 2300 שתביא אותו לארץ יצא לך משהו כמו 3500 עגול זה עדיין משתלם...

 

אבל תשקול את הפיוניר 9450 שיש לו מגבר פנימי (מה שאין ב9420..).

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

mister audio

לא הבנתי אותך לרוקפורד אין הגברה פנימית ז"א בלי מגבר לא שומעים ... (עזוב את עניין המגברים) ולפיוניר יש??? :idea:

2579637.jpg
פורסם

כן לפיוניר יש הגברה עצמית (50WX4) אתה מבין??

 

חוץ מזה אישית אני יותר אוהב את הפיוניר 9450 באמת אחלה אבל אחלה מכשיר!!!!

ליגה עולמית בין כל המכשירים שקיימים, אחד המכשירים הטובים.

 

pioneer_9450MP_b.jpg

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

נו אז מה אתה מתעצבן מה כואב לך לחשוב חחחח...

 

בקיצור לפי דעתי תיקח את הפיוניר רק עם שלט אחר לא זה למה השלט הזה עושה בלאגן בראש..

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.


×
×
  • תוכן חדש...