Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי אוטו חדש מקיה (מגיע עוד שבוע) וקיבלתי שתי הצעות לביטוח-

האחת יותר כדאית כלכלית בסוכנות א' אבל מוסך ההסדר שלהם אינו מורשה של קיה (למרות שהוא מצהיר שהוא מטפל בקיה, דיהטסו ועוד משהו).

השניה פחות כדאית כלכלית (המקיף כמעט אותו מחיר אבל ההשתתפות העצמית כפולה) ומוסכי ההסדר שלהם הם כל מוסכי חברת קיה.

 

אני מתלבטת. מצד אחד אם מוסך מטפל בקיה במשך השנים הוא יודע לטפל בקיה. מצד שניה אני לא בטוחה שיש לו חלפים מקוריים. אני גם לא רוצה שיהיה מצב שאני עושה פחחות ויוצא לי דלת אחת בצבע אחר מכל שאר האוטו :-D

 

מה דעתכם?

פורסם

תמיד את יכולה להוסיף עוד כמה מאות שקלים ולטפל במוסך מורשה יבואן.

תשקלי את כדאיות העניין לאור זה: מוסך ההסדר הוא אופציה בתוספת תשלום וכרגע בגדר ריזיקה של אם וכאשר... (חס וחלילה).

הכסף שאת משלמת לביטוח הוא "כאן ועכשיו" כך שההפרש במוסכים הוא אופצייה שיש לך, וההפרש במחיר הפוליסה הוא מיידי.

 

תשווי עוד פרמטרים שניתנים בביטוח ותראי אם הם זהים. לדוגמא: גובה הכיסוי לצד ג', גובה ההשתתפות במקרה של צורך בעו"ד, המצאות ושרות של סוכן אישי בשעת הצורך, פטור מתשלום השתתפות עצמית בנזק צד ג', "ישן מול חדש" שזה אומר שאת מקבלת במקרה של גנבה או אובדן מוחלט, רכב חדש או שווי של רכב חדש ללא ירידת ערך, רכב חלופי תוך 24 שעות, שרותי דרך...

וכמובן שאר הפרמטרים שהפוליסה מכילה.

 

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

×
×
  • תוכן חדש...