Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסעתי בכביש עם שתי נתיבים כאשר בשמאל יש כניסה לחנייה,

נסעתי מאחור רכב הרכב עבר לימין ואני המשכתי בשמאל...פתאום הוא נותן וינקר לשמאל וחותך אותי לחנייה...כמובן שלא הצלחתי לבלום בזמן למרות שלא נסעתי מהר...

הנזק אצלי הוא דפיקה של הפח באיזור הכנף שמאל ושיפשופי צבע.

 

לא נשברה פנס ודפיקת פח...הוא יצא מהאוטו וצועק לי מה אתה עוקף אותי משמאל...חח

בקיצור לקחנו פרטים עכשיו השאלה שלי ברור שאני לא אשם וזה הוא..

לי יש חובה וצד ג האם הביטוח שלו מכסה לי את כול הנזקים בלי שאני צריך לשים שקל?.

פורסם

השאלה ברור למי...אתה בעצמך כתבת שהוא יצא מהאוטו והתחיל לצעוק. זה אומר שהוא לא חושב שהוא אשם. הגעתם להסכמה מי אשם? אם לא אז הוא יכול לטעון שהוא לא אשם ואז זה בית משפט ובלגאנים. היית צריך לצלם את התאונה לפחות...

פורסם

משמאל מותר לעקוף, למען האמת רק משמאל מותר.

אם יש נתיב אחד בכביש ואתה עקפת אותו באותו נתיב משמאל אתה אשם ללא צל של ספק.

אם יש שני נתיבים ברורים, והוא לקח את הנתיב הימני ומתוכו פנה שמאלה ואתה נסעת על הנתיב השמאלי, אז הוא אשם.

פורסם

היו שני נתיבים ברורים כאשר הימני מורשה לנסיעה ישר בלבד...והשמאלי לנסיעה ישר ופניה שמאלה לחניהה.

אני נסעתי מאחוריו אבל אני מסביר שבשלב כלשהו הוא לקח את הנתיב הימני אני המשכתי נתיב השמאלי כמעט ועברתי אותו ואז הוא פשוט חתך לחנייה ונכנס לי בכנף...

 

הסימנים ברורים על זה שהוא נכנס לי בכנף.....

 

הוא יכול לא להסכים עד מחר בשביל זה יש את חברות הביטוח והבוחני תנועה...

מה שהשאלה שלי בקיצור אם הוא יוצא אשם הכול מכוסה על ידי חברת הביטוח שלו נכון?

פורסם

הנזק אצלי הוא דפיקה של הפח באיזור הכנף שמאל ושיפשופי צבע.

 

איך הוא פגע לך בכנף שמאל ? לפי הסיפור הפגיעה צריכה הייתה להיות בצד הימני שלך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

גם אני שמתי לב לדבר הזה, לדעתי הוא התבלבל פשוט נכון? (השאלה מופנית לפותח השרשור).

במידה והכוונה היא לכנף ימין, וסיפורך הוא אמת (אתה נסעת בשמאלי והוא בימני, כשמנתיב זה הוא יכול להמשיך רק ישר), אז הוא האשם הבלעדי במקרה.

דווח לחברת הביטוח שלך והסוכן ינחה אותך, אם תוכל לעמוד בנזק שנגרם לרכבך שלם אותו ותבע את הנהג בתביעות קטנות, אם לא הפעל ביטוח ותבע את הנהג על ההשתתפות העצמית, לדעתי חברת הביטוח שלך תצליח להוציא לך מלוא הסכום ללא משפט, כי המקרה הנ"ל די ברור. צילמת תמונות? יש לך הוכחה כלשהיא?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
היו שני נתיבים ברורים כאשר הימני מורשה לנסיעה ישר בלבד...והשמאלי לנסיעה ישר ופניה שמאלה לחניהה.

אני נסעתי מאחוריו אבל אני מסביר שבשלב כלשהו הוא לקח את הנתיב הימני אני המשכתי נתיב השמאלי כמעט ועברתי אותו ואז הוא פשוט חתך לחנייה ונכנס לי בכנף...

 

הסימנים ברורים על זה שהוא נכנס לי בכנף.....

 

הוא יכול לא להסכים עד מחר בשביל זה יש את חברות הביטוח והבוחני תנועה...

מה שהשאלה שלי בקיצור אם הוא יוצא אשם הכול מכוסה על ידי חברת הביטוח שלו נכון?

 

לא ברור לי

אתה מציין כי "שני הנתיבים ברורים כאשר הימני מורשה לנסיעה ישר בלבד...והשמאלי לנסיעה ישר ןפניה שמאלה לחניה". האם יש ניתוב על פני הכביש? האם מסומנים חיצים המאשרים את טענותיך באשר לשימוש בנתיבים. האם מדובר בצומת?

 

לאחר מכם אתה מזכיר את "בוחני התנועה". האם האם נפגעים שהיה צורך במשטרה?

פורסם
הנזק אצלי הוא דפיקה של הפח באיזור הכנף שמאל ושיפשופי צבע.

 

איך הוא פגע לך בכנף שמאל ? לפי הסיפור הפגיעה צריכה הייתה להיות בצד הימני שלך.

 

 

איזה חריף... זה בטח הולך טוב עם דוריטוס .

אני מת על זה שאתה מבחין בפרטים הקטנים .

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

×
×
  • תוכן חדש...