Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5153 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני חודש+ פתחתי פוסט עם התייעצות לגבי מספר רכבים.

עשיתי בדיקות נוספות ונתקלתי גם בדגם האופטרה LS PLUS. עשיתי חיפוש נרחב בפורום וראיתי הרבה הודעות לגבי זה שהרכב הוא דייהו ולא שברולט... ושהמחיר הנמוך שלו בהתאם... ושבאופן כללי כדי להתרחק.

עכשיו אני שואל.. נניח ומתעלמים מהסמל של שברולט שדחפו לו השאלה אם באופן כללי (כעוד דגם של דייהו!) הרכב לא אמין? צריכת דלק לא נמוכה? חלפים לא זולים? לא הייתם ממליצים עליו בשום צורה? למי שלא זוכר את הפוסט הקודם אז הרכב עונה על הצרכים שלי (שנתון גבוה עד 50 אלף)

חשוב לי לציין שהרכב ישמש אותי לנסיעות קצרות יחסית של לא יותר מ20 דקות 5 ימים בשבוע בערך..

 

אני מרגיש עובד עצות. לא מוכן להתפשר על רכב זול שיגרום לי להיכנס למוסך כל יום.. מה אתם מציעים?

 

תודה!

פורסם

במצב של שוק המשומשות של היום ניתן למצוא מציאות הרבה יותר טובות מהאופטרע.

מתחיל במיצו לאנסר שנים 2008/9.

ממשיך במאזדה 3 יוצאת ליסינג וכמובן פורד פוקוס.

יש לך סכום יפה שחבל לבזבז אותו על רכב משפחתי פשוט כמו האופטרה ( היא לא חסכונית,לא נוחה,לא בטיחותית, שאמשיך...?).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

האופטרה לא כל כך גרועה, ואני מדבר מניסיון רב איתה.

מדובר ברכב בסיסי, שימושי, נוח, מאובזר יחסית (בגרסאת הLS PLUS ובהתאם לאותן שנים) ומרווח מאוד.

החסרונות הן בעיקר השוק כיד שנייה, איכות החומרים, , צריכת הדלק הגבוהה, הבטיחות הסבירה (מינוס*) והאמינות. היא אמנם כן אמינה, אבל לא ברמה של היפניות (מאזדה 3, טויוטה קורולה, מיצובישי לאנסר...). חשוב לשים לב לרצועת הטיימינג, שההחלפה שלה יקרה וחשוב להחליף אותה בזמן בשביל שהיא לא תיקרע ואם היא נקרעת, אז באמת ההוצאות גודלות ויתכן אפילו שתצטרך להחליף ראש מנוע. אבל כל עוד מטפלים בה בזמן ואצל מוסכים טובים (לא חובה מורשה) היא תפגין אמינות טובה. גם הטיפולים והביטוחים זולים יחסית.

 

אפשרי גם באותו מחיר לרכוש מיצובישי לאנסר קלאסיק. היא אולי מיושנת יחסית, לא חסכונית, ולא נוחה כל כך. גם המנוע חלש והביצועים לא הכי טובים בלשון המעטה, אבל היא פשוטה מכאנית ואמינה מאוד, והבטיחות טובה (4 כוכבי בטיחות שזה סביר למכונית משפחתית בתקופה ההיא).

 

עם נסועה כמו שלך האופטרה והמיצובישי יוכלו לתת מענה די טוב בשבילך. אבל במחיר כזה אפשר להשיג אופציות יותר טובות... כמו שאמר קודמי, גם פורד פוקוס ומאזדה 3 יכולות להכנס לך לתקציב והן מכוניות הרבה יותר טובות מהלאנסר והאופטרה.

פורסם

טוב אני מודאג ממנה. אני יורד מהרעיון.

 

פורד פוקוס ומאזדה 3 גדולות מדי... אני בחור צעיר מה אני צריך כזה רכב :-(

 

מה עוד אני יכול לשקול כאופציה לדעתכם??

פורסם

למה שלא תשקול מכוניות קטנות כמו סוזוקי אלטו, יונדאי i10 או פיאט פנדה?

בסכום כזה תוכל למצוא אחת כמעט חדשה, עם מעט קילומטרים ובמצב מצויין. תקבל רכב חסכוני בדלק שמתאים מאוד לנסיעות קצרות, חדש יחסית וזול יותר לאחזקה מהאופטרה.

פורסם
למה שלא תשקול מכוניות קטנות כמו סוזוקי אלטו, יונדאי i10 או פיאט פנדה?

בסכום כזה תוכל למצוא אחת כמעט חדשה, עם מעט קילומטרים ובמצב מצויין. תקבל רכב חסכוני בדלק שמתאים מאוד לנסיעות קצרות, חדש יחסית וזול יותר לאחזקה מהאופטרה.

 

i10 היחידה שעוד מתקבלת על הדעת.

אלטו ופנדה פשוט מכוערות ובאופן כללי חלשות מדי :?

 

רכב לא קונים בהתפשרות :/ אני רוצה משהו שאני באמת יאהב!

 

ותודה! באמת חשוב לי לשמוע עוד עצות המלצות ודעות

פורסם

בתקציב טיפה יותר גדול ניתן להשיג יונדאי i30 או קאיה סיד מודל 2008.

לא הבנתי איך אופטרה כן מתאימה לצעיר והשאר לא.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
בתקציב טיפה יותר גדול ניתן להשיג יונדאי i30 או קאיה סיד מודל 2008.

לא הבנתי איך אופטרה כן מתאימה לצעיר והשאר לא.

 

כיוון שהוא יחסית קטן בגודלו. והוא דיי פשוט לפי מה שהבנתי מהנתונים עליו.

במידה ואני לא חורג מהתקציב. מה בכל זאת ניתן?

פורסם

מה רע ב 206 למשל ?

מכאניקה פשוטה, רכב אמין, קטן , חסכוני, בדגם XT גם יחסות בטוח.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
מה רע ב 206 למשל ?

מכאניקה פשוטה, רכב אמין, קטן , חסכוני, בדגם XT גם יחסות בטוח.

 

כל הפז'ואים למיניהם יצאו לי מהחורים. מכיר את הרכב מקרוב וגם באופן כללי קיבלתי המלצה להתרחק מהצרפתיות.

הייתי מעדיף משהו אחר :/

פורסם

חמישים אלף זה סכום מכובד, אתה יכול למשל לקנות פיאט גרנדה פונטו משומשת בשנתון גבוה מאוד ובכלל רכבים דומים וחסכוניים יותר, גם אם מדובר בתיבה אוטומטית.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

סיאט איביזה ?

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
חמישים אלף זה סכום מכובד, אתה יכול למשל לקנות פיאט גרנדה פונטו משומשת בשנתון גבוה מאוד ובכלל רכבים דומים וחסכוניים יותר, גם אם מדובר בתיבה אוטומטית.

 

תכלס הייתי רץ לקנות את הגרנדה... אבל תקעו לה את התיבה הרובוטית כמו עצם בגרון!

וכשאתה אומר "רכבים דומים" חשוב לי שתציין לי באיזה רכבים מדובר ועונים על התקציב ושאני לא אתאכזב מהם

 

 

וnepet.. זה אפילו לא מתקרב לתקציב שלי :/

פורסם

לא להתעסק עם האופטרה. מדובר במפעל כושל שעבר הסבה מ"דייהו" ל"שברולט", אמינות שואפת לאפס. אלא אם כן יש לך עשרות אלפי שקלים להשקיע + כאב לב בכל ביקור במוסך.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

רוב הסיכויים שתשכח לעשות טיימינג בזמן, ואז מתחיל מחול השדים, טיימינג / ראש מנוע / רדיאטור וכן הלאה, המחלות הידועות של הרכב הזה שכוללים משולשים ובלמים גרועים ועוד ועוד דברים שפשוט נגמרים באמצע הדרך, שלא לדבר על גיר שאחרי מס' ק"מ מסויים הוא חייב שיפוץ.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

×
×
  • תוכן חדש...