Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ומי שכתב שזה כמעט כמו יפנית - לא מבין על מה הוא מדבר. הרכב הזה הוא בדיוק ההיפך מיפנית. לא מתקרב בכלל. גם אם יציעו לך בחינם - אל תקח. גם צריכה דלק מוגזמת ונזילות שמן יכולות להיות חלק מהבעיות שלך.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אז עזוב את כל הרכבים הבעייתים ותתמקד ברכבים יפניים, מזדה או מיצובישי, ואפילו שווה להשקיע בהונדה. שנתון ישן יתן לך שקט נפשי הרבה יותר משנתון חדש של רכב בעייתי (אפילו אם הוא רק שנתיים על הכביש).

 

שברולט אופטרה הוא רכב מצויין לשנה שנתיים הראשונות. אח"כ הוא צריך גריטה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

ועכשיו שאני יכול להכניס לינק, קבל לינק למסכן שקנה דייהו נובירה (שהתחפשה לרגל האירוע לשברולט אופטרה) ומתאר את מה שעבר עליו:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=423871

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

השברולט אופטרה נחשבה בזמנו לגרועה ביותר בסגמנט שלה.

50K זה תקציב יפה, ואין סיבה שלא לקנות יפנית או אירופאית נורמלית בסכום הזה.

V5

פורסם

FRV כבר כתבתי שאני יורד מהרעיון של האופטרה עקב כל הסיבות שאתה ועוד אחרים בפורום ציינו.

 

אבל עדיין לא קיבלתי תחליף טוב שעונה על הדרישות. אני רק מקבל תשובה כמו "אחלה סכום -תיקח ________ אחלה רכב. גם ________ נחשב טוב!" אני לא מקבל שום תשובה שבאמת עוזרת לי! :roll:

 

בסך הכל גם הרכבים שמוגדרים היום כ"משפחתיות" כדוגמת סובארו B3 למשל. ניראה שעונה על הדרישות - יש טעם לבדוק אותו לדעתכם?

או אולי משו מדגמי ה"קיה"?

 

שוב תודה לעוזרים!

פורסם

תתרחק מהרכב הזה כמו מאש!

 

לפני מספר שנים היה ברשותי רכב מהסוג הנ"ל,זאת הייתה טעות חיי ושכר לימוד רציני מאוד !

 

לאחר חודש של רכישה (מחברת לייסינג לא רכב מושכר) נקרעה חגורת טיימיג וכמו שכבר אמרו לך כאן הלך ראש מנוע.

 

עלות התיקון 10000 ש"ח,לאחר התיקון התחילו להופיע תקלות מוזרות כמו נזילות שמן,בעיה בכרית אוויר,והדלקות נורית CHECK ENGINE.

 

בתקלה אחרונה של המנוע המוסך אומר לי תשמע לא מגיע שמן למנוע כמו שצריך ובקיצור לא הוסיף מילים הוא אומר לי שצריך לחליף מנוע.

 

ברגע ששמעתי כזה דבר פשוט עצרתי הבנתי לאיזה בור ללא תחתית הכנסתי את עצמי,הרכב נמסר במזל לAUTO CENTER ואחי רכש הונדה סיוויק 2009 שזה הבדל בין שמיים וארץ.

 

ואני התחדשתי ברכב חדש מהסוכנות

 

על תעשה את הטעות שאני עשיתי תברח כמה שיותר מהר מהגורטאה הזאת שלא שווה את המחיר שרוצים.

 

 

לגבי קייה יש להם רכבים די סבירים וגם כמו שאמרו לך כאן יש ליונדאי מה להציע,בכל מקרה לא משנה מה יציעו לך זה היה הרבה יותר טוב מעלק שברולט.

פורסם

TAMIR2000 אני מודה לך על האזהרה הנוספת. ירדתי מהנושא של האופטרה (מדגיש על מנת שישימו לב המגיבים הנוספים בהמשך)

 

אני מחפש רכב שבגודלו יהיה יחסית קטן. אין לי מה להחזיק רכב גדול כדוגמת פוקוס/סיוויק/מאזדה. אבל חשוב לי גם לא להתפשר על איזה סיריון או פז'ו עלובות. אני מחפש רכב איכותי בסה"כ.. ואני יודע 50 אלף זה סכום מכובד! אני פשוט לא מצליח לאתר אף רכב שמספיק איכותי עם צריכת דלק מינימלית ואמינה. ממה שאני מבין אם אני לא עולה לפחות ל60 אלף (מה שאין לי) אני לא יוכל להביא רכב מספיק טוב עם שנתון גבוה.

 

האם הB3 גירסת הצ'בק תוכל להיכנס לתקציב שלי ולענות על הדרישות??

פורסם

אחרי שירדת מהשברולט, כבר לא משנה מה תקנה... :-D

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

נהגתי על הרכב הזה וזה פשוט לא רכב. איכות חומרים ברמה מאוד נמוכה, הרגשה כאילו אני נוסע בטנק.

תיקח לסיבוב את האוטו ואני מבטיח לך שאתה לא תרצה אותו יותר. :)

פורסם
i10 היחידה שעוד מתקבלת על הדעת.

אלטו ופנדה פשוט מכוערות ובאופן כללי חלשות מדי :?

 

רכב לא קונים בהתפשרות :/ אני רוצה משהו שאני באמת יאהב!

 

ותודה! באמת חשוב לי לשמוע עוד עצות המלצות ודעות

 

זה נכון שעדיף לקנות רכב בלי שום פשרות אבל יש לך לא מעט דרישות ולמרות שהסכום שהקצבת יפה מאוד הוא עדיין נמוך מספיק כדי לסנן את רוב המשפחתיות מהשנתונים המתקדמים (2009 ומעלה). כך שאין מה לעשות, איזו שהיא פשרה תצטרך לעשות כאן. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

 

סובארו B3 מכונית מאוד אמינה וגרסת ההאצ'בק שלה נראית מצוין אבל קח בחשבון שהביצועים קצת חלשים (מנוע 1,500 סמ"ק) וצריכת הדלק לא מאוד נמוכה. כל השאר דווקא די בסדר לדעתי.

 

אם אתה עולה קצת יותר גבוה, לאזור ה-60 אלף ש"ח, אני ממליץ לך לבדוק את הפורד פוקוס 5 דלתות האצ'בק או את הניסאן נוט. הנוט חסכונית יחסית בדלק, מרווחת, אמינה ודי זולה לאחזקה. הפוקוס קצת פחות חסכונית אבל קצת יותר מעוצבת מבחוץ.

×
×
  • תוכן חדש...