Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

זוהי ההודעה הראשונה שלי פה בפורום ואני מעוניין לבקש את ייעצוכם לגבי קניית מכונית חדשה.

 

המכונית היא לבחורה צעירה בת 18, בקטגוריית הסופר-מיני.

התקציב הוא בסביבות ה120 אלף שקלים פלוס מינוס, האוטו צריך להיות בעל מראה צעיר ואופנתי :-P

הדגש הוא על צריכת דלק וחשוב שתהיה מכונית בעלת איכות גבוהה ( מושבי עור חובה, גג שמש יהיה אחלה פלוס )

בנוסף לכך רצוי שיהיה מרווח מבפנים ( כמה שאפשר ) ושיהיו ארבעה דלתות.

 

 

אשמח לשמוע חוות דעת לגבי הלנציה אפסילון ( שהיא כרגע המועמדת המרכזית ) וכל מכונית אחרת שהייתם יכולים להמליץ עליה

מכוניות אחרות שחשבנו עליהם - סקודה פאביה, פולקסווגן פולו וסיאט איביזה.

 

תודה רבה!

 

נ.ב

 

שכחתי לציין שהגיר חייב להיות אוטומט!

פורסם

אני לא חושב שיש מושבי עור באף אחת מהמכוניות הללו, אבל בכל זאת, הנה כמה אפשרויות:

 

1. סיאט לאון 1.8 DSG שבמבצע (120 אלף) - אמנם גדולה יותר מסופרמיני אבל מרווחת, מאובזרת לא רע ומאוד חזקה.

2. סיטרואן DS3 - מאוד שיקית. יש מבצע של "חבר" שמוריד משמעותית את המחיר שלה. לא מאוד מאובזרת אבל יש לה קטע.

3. פיאט 500 - יותר טובה מהאפסילון. מנוע ה-1.4 עדיף על פני מנוע הטורבו החדש בכמעט הכל (חוץ מצריכת דלק).

4. מיני ONE - מראה צעיר ואופנתי בדיוק כמו שרציתם...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הלנצ'יה אפסילון היא לא אוטומטית רגילה. מדובר בגיר רובוטי חד מצמד שמשודך למנוע טווין אייר 900 סמ"ק טורבו. יש הרבה מבחנים שאינם מחמיאים לשידוך הגיר הרובוטי למנוע הזה, וכדאי לקרוא וגם כדאי להכין את עצמך כי שוב, לא מדובר באוטומט אמיתי.

עם זאת, האפסילון מציעה מראה מרשים ואבזור עשיר ברמת האבזור הגבוהה. יש פה בפורום מישהו שרכש אותה עם השילוב הזה ויוכל לספר לך עליה, אולי זה יעזור לך להחליט. ד"א, האפסילון נחשבת מכונית מיני ולא סופר מיני. למרות 5 הדלתות, מאוד צפוף מאחורה.

 

לגבי מכוניות אחרות, מכיוון שנראה שאת בכיוון של מכונית פרימיום, לא בטוח שתמצאי משהו בתקציב שלך. תבדקי את האאודי A1 ספורטבק שאמורה להיות משווקת בזמן הקרוב. יש לה 5 דלתות, אני רק לא בטוח שזה בתקציב שלך.

 

הייתי מציע לך סיטרואן DS3 אבל היא 3 דלתות.

 

הכי טוב שתעשי נסיעת מבחן על האפסילון ותחליטי קודם כל אם היא מתאימה לך.

פורסם
שלום לכם,

זוהי ההודעה הראשונה שלי פה בפורום ואני מעוניין לבקש את ייעצוכם לגבי קניית מכונית חדשה.

 

המכונית היא לבחורה צעירה בת 18, בקטגוריית הסופר-מיני.

התקציב הוא בסביבות ה120 אלף שקלים פלוס מינוס, האוטו צריך להיות בעל מראה צעיר ואופנתי :-P

הדגש הוא על צריכת דלק וחשוב שתהיה מכונית בעלת איכות גבוהה ( מושבי עור חובה, גג שמש יהיה אחלה פלוס )

בנוסף לכך רצוי שיהיה מרווח מבפנים ( כמה שאפשר ) ושיהיו ארבעה דלתות.

 

 

אשמח לשמוע חוות דעת לגבי הלנציה אפסילון ( שהיא כרגע המועמדת המרכזית ) וכל מכונית אחרת שהייתם יכולים להמליץ עליה

מכוניות אחרות שחשבנו עליהם - סקודה פאביה, פולקסווגן פולו וסיאט איביזה.

 

תודה רבה!

 

נ.ב

 

שכחתי לציין שהגיר חייב להיות אוטומט!

 

גרסה מאובזרת זה מצוין אבל קח בחשבון שמושבי עור זה לא פרקטי בארץ בגלל ההזעה בקיץ.

הסיאט לאון עכשיו במבצע מטורף של 120 אלף, מכונית עם הרבה כיף בנהיגה שמתאימה לצעירים במחינת ההנאה והמראה.

פורסם

היונדאי ולוסטר גם יכולה להיכנס להתלבטות בזכות העיצוב המיוחד והדלת האחורית שמשפרת את הגישה למושב האחורי לעומת דגמי קופה אחרים.

פורסם
שלום לכם,

זוהי ההודעה הראשונה שלי פה בפורום ואני מעוניין לבקש את ייעצוכם לגבי קניית מכונית חדשה.

 

המכונית היא לבחורה צעירה בת 18, בקטגוריית הסופר-מיני.

התקציב הוא בסביבות ה120 אלף שקלים פלוס מינוס, האוטו צריך להיות בעל מראה צעיר ואופנתי :-P

הדגש הוא על צריכת דלק וחשוב שתהיה מכונית בעלת איכות גבוהה ( מושבי עור חובה, גג שמש יהיה אחלה פלוס )

בנוסף לכך רצוי שיהיה מרווח מבפנים ( כמה שאפשר ) ושיהיו ארבעה דלתות.

 

 

אשמח לשמוע חוות דעת לגבי הלנציה אפסילון ( שהיא כרגע המועמדת המרכזית ) וכל מכונית אחרת שהייתם יכולים להמליץ עליה

מכוניות אחרות שחשבנו עליהם - סקודה פאביה, פולקסווגן פולו וסיאט איביזה.

 

תודה רבה!

 

נ.ב

 

שכחתי לציין שהגיר חייב להיות אוטומט!

 

לגבי השלישיה האחרונה שציינת - אותה הגברת בשינוי אדרת עם תגי מחיר שונים.

שלושתם תחת מטריית קונצרן VAG ומיובאים ע"י צ'מפיון.

בשלושתן האופציה האוטומטית היא DSG7 המשודכת למנוע 1.2TSI.

בגדול....פאביה,איביזה,פולו - אותו הרכב מבחינת הבסיס המניע.

ההחלטה תיפול על סוגיית המראה (למה תתחברו יותר), סוגיית המחיר (מתאים או לא מתאים לתקציב) והעדפה אישית שלכם.

עד כמה שידוע לי, באף אחת מהשלושה לא קיימת אופציית מושבי עור.

את הפאביה (בה אני בחרתי לצורך העניין) אפשר לקבל עם חבילת ספורט שכוללת מושבים מיוחדים, ציפוי עור להגה וידיות הבלם חניה + הילוכים, חישוקי 16" קלים וצמיג בחתך נמוך ושילוב של שני צבעים (שילוב של צבע רכב + גג לבן\גג+מראות בצבע כסף)

חלון שמש בגרסה האוטומטית ספורט הוא בתוספת תשלום של כמה אלפי שקלים ובהתקנה מקומית.

 

את ההחלטה שלי עשיתי אחרי בדיקה של השלושה ועוד מספר רכבים נוספים, אם נמקד לשלישיה, הפאביה לדעתי הרגישה יותר איכותית מהאיביזה בפנים הרכב וזולה יותר מהפולו שלא הצדיקה מבחינתי את ההפרש במחיר.

הפאביה לעיני רבים נחשבת ליותר "שמרנית" מבחינה עיצובית ופחות "שיקית" אבל אני חושב שזה המון עניין של צבע ושילוב עם הגג בצבע שונה, יש בסוכנויות לא מעט דוגמאות של רכבים בצבעים מגניבים.

 

והכי הכי חשוב - נסיעת מבחן!

בהצלחה!

×
×
  • תוכן חדש...