Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבנו איך לצפות את תא המטען בוואנדורה (רצפה + צד).

חשבנו בהתחלה על עץ, אבל הוא יוסיף משקל לרכב, ויסיים את חייו לאחר כמה הטענות.

 

בעקרון, הדרישות שלנו הם כאלה:

1) שהמשטח יהיה עמיד בעומסים כבדים ולא יסדק.

2) יהיה קל לנקות אותו (במרבית המקרים אנחנו מטעינים על הרכב חלקי רכב שתוצאת הלוואי שלהם הם שמן שניגר על רצפת הרכב. וזו משימה לא קלה לנקות אחר כך...).

3) על הציפוי/משטח להיות בעל משקל קל, כלומר שלא יוסיף משקל מיותר (וכבד!) כאשר הרכב איננו נושא מטען.

 

יש המלצה לחומר גלם שאיתו ניתן להכין אותו? (אנחנו מעדיפים שבעל מקצוע / בית מלאכה כלשהו יעשה את זה + התקנה)

אני חושב על אלומיניום, אבל אולי יש חומר יותר טוב לעבוד איתו?

 

עוד שאלה שיש לי: מישהו פעם התקין מדפים בוואנדורה / רכב מסחרי דומה? האם ניתן להכשיל על זה בטסט? האם זהו "שינוי מבנה" שדורש אישור?

 

תודה מראש,

עידן.

פורסם
חשבנו איך לצפות את תא המטען בוואנדורה (רצפה + צד).

חשבנו בהתחלה על עץ, אבל הוא יוסיף משקל לרכב, ויסיים את חייו לאחר כמה הטענות.

 

בעקרון, הדרישות שלנו הם כאלה:

1) שהמשטח יהיה עמיד בעומסים כבדים ולא יסדק.

2) יהיה קל לנקות אותו (במרבית המקרים אנחנו מטעינים על הרכב חלקי רכב שתוצאת הלוואי שלהם הם שמן שניגר על רצפת הרכב. וזו משימה לא קלה לנקות אחר כך...).

3) על הציפוי/משטח להיות בעל משקל קל, כלומר שלא יוסיף משקל מיותר (וכבד!) כאשר הרכב איננו נושא מטען.

 

יש המלצה לחומר גלם שאיתו ניתן להכין אותו? (אנחנו מעדיפים שבעל מקצוע / בית מלאכה כלשהו יעשה את זה + התקנה)

אני חושב על אלומיניום, אבל אולי יש חומר יותר טוב לעבוד איתו?

 

עוד שאלה שיש לי: מישהו פעם התקין מדפים בוואנדורה / רכב מסחרי דומה? האם ניתן להכשיל על זה בטסט? האם זהו "שינוי מבנה" שדורש אישור?

 

תודה מראש,

עידן.

 

משקל העץ עבור משטח ההטענה בוונדורה הוא זניח להחריד. זה לא רכב שסובל מחוסר כח.

 

אפשר לשים אלומיניום.

 

הצעה: משטח עץ לא עבה במיוחד ועליו לשים PVC עבה (כמו באוטובוסים הישנים). זה מחזיק המון, העץ יגן על משטח הפח של הרכב וה PVC קל לניקוי ויבודד את העץ במידה ויהיה מגע עם שמן. הניקוי של ה PVC קל (מים וסבון) ואינו יקר.

 

מומלץ להכין שבלונה לפי בתי הגלגלים בוונדורה ולחתוך עץ + PVC לפי זה

 

את ה PVC ניתן להדביק לעץ (אם תרצו, לא חובה) באמצעות דבק מגע.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אצל אבא שלי(מיצובישי L300) שמנו עץ סנדוויץ' 1-2 סנטימטר עובי , זה יציב מאוד בכל המסחריות היינו עושים את זה (היו מרצדס d411 , עוד 2 L300 , טרנספורטר) , זה יציב מאוד לא יקר ואבא שלי עשה את זה בגלל שאלומיניום כשאתה שם עליו דברים ונוסע , עושה הרבה רעש .

אבא שלי עובד במזגנים וזה דיי כבד והוא אומר גם כשהרכב ריק אין תוספת משקל , ממש לא מרגישים כלום...

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם
אפשר פרספקס, הוא דיי קל, ונוח לניקוי (זה סוג של פלסטיק קשיח)

פרספקס נשרט מאוד בקלות. גרירה של מנוע עליו תעשה בו חריצים זוועתיים, ואז כל לכלוך ושמן יהיו קשים מאוד לניקוי.

פורסם

אבל גם עץ הוא חומר רך ונשרט בקלות.

 

כשחושבים על זה מגרירה של דברים כבדים כל דבר כמעט ישרט לאורך זמן.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

פח דמעות הוא הפיתרון המושלם בשבילך .

הכי קל לניקוי , עמיד מאוד מבחינת חוזק וגם נראה טוב.

פורסם
אלומיניום כשאתה שם עליו דברים ונוסע , עושה הרבה רעש .

 

הכוונה שלנו היא למסמר/לרתך את האלומיניום לרצפת תא העמסה.

ובנוגע לרעש - אנחנו לא נוסעים ב"חאפלאפ", כל גוף מכאני שאנחנו מטעינים על הרכב אנחנו מאבטחים אותו (לך תדע, פנייה חדה מדי והמנוע ששמת מאחורה עף החוצה ומוצא את מקומו במאזדה משפחתית)

 

אני חושב שכדאי ללכת על אלומיניום.

אגב, איציק, מאיפה אפשר להשיג את החומר הזה שציינת - PVC? יכול להיות שנשתמש בחומר כזה לציפוי רצפת תא הנהג מאחר ואין שטיחים בקבינה.

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...