Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם דלת הרכב שלך מתקשה להסגר,

וכל פעם אתה נאלץ לטרוק אותה על מנת שהיא תסגר כמו שצריך,

אז להלן פעולות שמאד לא מומלץ לעשות:

 

לוקחים ג'ק, מניחים אותו מתחת לדלת הרכב, מרימים אותו,

וכעבור זמן קצר העובדה שהדלת עדיין מתקשה להסגר כבר לא מטרידה אותך - אלא העובדה שהיא עקומה לגמרי.

 

אל תנסו את זה בבית. וגם לא ברכב.

door.jpg

פורסם

גולשים יקרים, אנו בהחלט בעד בדיחות וצחוקים, אך במקום המיועד לכך - בפורום אוף טופיק.

 

הפורום הטכני מיעד לדיונים בנושאים טכניים בלבד.

מי שיש לו מה לומר בנוגע לתיקון/כיוון הדלת - מוזמן להגיב.

מי שבא להסתלבט - לא תודה.

 

 

פורסם

א. "וכעבור זמן קצר העובדה שהדלת עדיין מתקשה להסגר כבר לא מטרידה אותך"

 

ב. הלכתי לפחח שאני עובד מולו, וסיכמתי איתו שביום ראשון בעבור 100 ש"ח הוא יעשה לי את מה שהצעת. מניח שבמקצועיות יותר רבה ממני. הוא גם אמר שהוא ידאג שהדלת תסגר כמו שצריך, אני סקפטי אם בסכום הזה הוא יוכל לעשות תיקון שיהיה אפקטיבי ליותר מיומיים.

פורסם

עידכון:

הלכתי לפחח, ובעבור 100 ש"ח הוא היה אמור לתקן את זה.

בפועל, הוא אומנם יישר את הפח, אך היו סימנים של מכות/שפשופים שלא החמיאו לדלת.

הוספתי לו 100 ש"ח נוספים, וברגעים אלה הוא גם צובע את הפח הסורר.

 

בנוגע לסגירת הדלת הוא עשה כל מיני קומבינות שספק אם יעזרו,

וכשאמרתי לו "אני רוצה לתקן את זה ממש כמו שצריך, כמה זה יעלה?" הוא אמר לי 800 ש"ח,

במשמעות של "עזוב אותי בחייך, זה אוטו ישן ואין לי לא כוח ולא ידע באמת לתקן את זה כמו שצריך."

 

בשביל לפרגן לעצמי לרגל החג גם החלטתי לצבוע את הטמבון האחורי על הדרך - בעלות של 400 ש"ח נוספים.

כל פגם ברכב מבחינתי זה תירוץ להביא אותו למקום עוד יותר טוב מאשר המצב שלפני הנזק.

פורסם

לרוב דלת שלא נסגרת טוב...חתיכה מהמנעול נשברה ושום קומבינה של להרים ולהזיז לא תעזור....תפרקו את המנעול...תיהיו יצירתיים ותשלימו את החלק...בהצלחה

ImageUploadedByTapatalk1333278604.457083.jpg

בתודה ,

D-BaSS

Msn:[email protected]|Icq:324635587

×
×
  • תוכן חדש...