Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפני כחודש התחילה בעיה קטנה באוטו. כאשר סובבתי את ההגה לצד שמאל היו רעשים ועכשיו הרעשים חזקים יותר ושומעים אותם כאשר מזיזים את ההגה לשני הצדדים...

מדובר ברנו קליאו B 2002.

 

למישהו יש רעיון מה יכולה להיות הבעיה ואיך ניתן לטפל בה?

 

תודה.

פורסם

האם זו "צורה ישנה" או "צורה חדשה"?

 

במקרה זה חשוב לדעת, מאחר ולישנה יש הגה הידראוולי רגיל ולחדשה חשמלי.

 

 

פורסם

כתוב ברישיון הרכב CLIO II רמת גימור AU מרכב הצ'בק. יש לו מנוע 1.2, שנת 2002, ידני, 5 דלתות.

 

בכל מקרה, הייתי עכשיו אצל מוסכניך קרוב לבית והוא אמר לי שהבעיה היא במסרק הגה ושלהחליף לחדש יעלה בערך 3000 שקל והוא יכול לשלוח לשיפוץ של מסרק ההגה וזה יעלה לי 1200 שקל.:-(

 

אם אני לא מתקן את זה, זה יכול לגרום לבעיות נוספות? זה מסוכן לנהוג ככה?

 

אשמח לשמוע מה אתם חושבים גם בקשר למחיר ואם יש לכם הצעות נוספות זה יעזור.

פורסם

תבדוק את הזורעות הגה אצלי הייתה אותה בעיה ברנו סניק אבל גם חשוב לדעת בדיוק מאיפה הרעש מגיע יכול להיות שזה גם משאבת הגה גם בזה נתקלתי בעבר אם מצובישי גאלאנט

:evil:MITSUBISHI GALANT:evil:

פורסם

אם זה רעש של "קליקים" כאלה ששומעים בסיבוב ההגה רק כשהאוטו עומד במקום אז מדובר בחובקי הגה.

230 ש"ח לזוג אם מזמינים מחו"ל.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

הרעש הוא לא קליקים.. זה רעש שדומה יותר לחריקה.

1200 שקל זה סביר לשיפוץ של מסרק הגה?

כמה הטיפול יכול לעלות במוסך מורשה של רנו?

פורסם
הרעש הוא לא קליקים.. זה רעש שדומה יותר לחריקה.

1200 שקל זה סביר לשיפוץ של מסרק הגה?

כמה הטיפול יכול לעלות במוסך מורשה של רנו?

 

ראיתי כמה מקרים שכבר חרצו את גורל מסרק ההגה, .. תפוחים ואפילו שאמרו שיש בעיה במשאבת הגה...

 

בדוק אם יש לך מספיק שמן הגה כוח , תוסיף קצת ... תסובב ההגה ימינה שמאלה תראה האם יש שינוי.

 

כ"כ חשוב להוסיף את השמן שהרכב דולק.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

אני רציתי לבדוק אם יש מספיק שמן הגה כוח.

פתחתי את הספר של האוטו וראיתי איפה אמור להיות המיכל למילוי שמן הגה כוח ולהפתעתי כשפתחתי את מכסה המנוע לא מצאתי מיכל... (זה אמור להיות לייד המיכל של הנוזל בלמים והוא פשוט לא שם...חח)

 

אשמח לעזרה...

פורסם

לא סתם שאלתי שאלה בתגובה מס' 2.

 

אם באוטו שלך הפנסים הקידמיים בצורת משלוש (כמו בתמונמה הימנית ) - אין בכלל שמן הגה כוח, תגבור הגה הוא חשמלי.

 

אם הפנסים כמו בתמונה השמאלית - אמור להיות מיכל שמן הגה כוח.

2.jpg

3.jpg

 

 

פורסם

אוקי הבנתי.

זאת אכן הצורה החדשה (פנסים קידמים בצורת משולש).

אז זה שולל את המחסור בשמן הגה כוח?

 

מה עוד צריך לבדוק?

 

תודה.

  • ספונסר פורום
פורסם
הרעש הוא לא קליקים.. זה רעש שדומה יותר לחריקה.

1200 שקל זה סביר לשיפוץ של מסרק הגה?

כמה הטיפול יכול לעלות במוסך מורשה של רנו?

 

הרעש של החריקה דווקא נשמע לי כמו בעיה ברצועת אביזרים (בלויה או רפויה מדיי).

אם אתה רוצה לקבל הצעה ממוסך מורשה אז קפוץ למוסך המכונן בת"א.

בבניין לידו יש את מוסך חיבה במידה ותרצה לקבל הצעת מחיר ממוסך כללי.

אל תשכח לציין שהגעת מהפורום ותקבל יחס אישי ומחיר מצויין :wink:

פורסם
בוקי זה לא בדיוק שחור לבן, אצלי בדור 2 ההגה הוא הידוראלי ולא חשמלי

 

למייטב ידיעתי מה שכתבתי נכון לכל הדגמים הרגילים, ולא לקליאו ספורט.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...