Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, המידע בכותרת. מה ניתן למצוא בכלל בספר רכב ? איך משיגים?

רשום שם איזה צמיגות שמן ממליץ היצרן? ואם לא אשמח לדעת

 

שברולט אופטרה LS האצ'בק מנוע 1600 5 דלתות

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

פנה לUMI בנושא אפילו למוקד השירות הטלפוני ובקש שישלחו לך

 

בזמנו הייתה לי שברולט בדיוק כמו שלך, צבע כחול שנת 2005.

אני הייתי שם 10X40

Confidence In Motion

פורסם

הקפצה.

 

ניסיתי להתקשר למרכז השירות שאמרו לי שאין להם אותו. בנוסף נסעתי למוסך UMI שגם להם אין.

 

 

ניסיתי לחפש באתר הזה: http://www.haynes.com/

תחת השם שברולט אין בכלל דגם אופטרה באתר הזה

- ידוע לי שבעבר הרכב נקרא "דיהו לקטי" , אבל באתר של היינס אין בכלל ספרים של דייהו.

גם חיפוש בגוגל לא הניב תוצאות על דגם ההאצ'בק.

 

אשמח לעזרה, או למישהו בעל רכב זהה שיוכל לצלם ולשלוח לי במייל,

 

מיכאל

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

בבקשה: http://www.torrentcrazy.com/torrent/4713632/service-manual-daewoo-lacetti

 

רד עד כמעט סוף העמוד ותלחץ על Download Torrent שנמצא מתחת לשורה עם האייקונים של פייסבוק וטוויטר, האתר הזה קצת מבלבל.

 

חוץ מזה אני בטוח שאם תשטט בגוגל עם המחרוזה Daweoo Lacetti manual תמצא עוד הרבה דברים שימושיים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

סוף סוף !! תודה רבה!

ושאלה נוספת: האם הספר רכב תחת השם דייהו מתאים לרכבי? כלומר האם הרכב לא עבר כל מיני התאמות ושינויים תחת השם שברולט שאולי יצריכו שינוי בספר?

-ועוד שאלה: האם הקישור שנתת מתייחס לדגם שלי או לדגם הארוך? או שזה לא משנה.

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

אין לי מושג. לא מתמצא בדגמי דייהולט ולא הורדתי את הקובץ הנ"ל.

ההגיון אומר שלפחות בצד המכני והאקלטרוני מה שתקף אצל דייהו יהיה תקף גם בשברולט, זה בדיוק הרעיון שעומד מאחורי "מדבקות" שונות של אותו המוצר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הקפצה.

 

בקובץ שהורדתי רשום את ההמלצות הבאות לגבי שמן ונוזל קירור, מה המומלץ מבין מה שרשום?

 

83256274.jpg

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

הייתי מחפש owners manual ורואה מה רשום שם, יכול להיות ששם תמצא המלצות למגוון שמנים רחב יותר.

אם לא תמצא אני לא רואה סיבה להשתמש בשמן אחר מ 5W30 שעומד בתקן API SL ומעלה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אין עם זה שום בעייה רק וודא כי הוא עומד בתקן API SL ומעלה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

גם לי יש שברולט אופטרה האצב'ק , בכל הנושא של שמן מנוע יש בילבול די גדול, במהדורה ספר הרכב העברית מומלץ על 15-40 אך במהודרת ספר הרכב באגנלית\טכנית מומלץ בכלל 5-30 ! ....

 

כל המוסכים המורשים של שברולט שמתעסקים עם דגמי האופטרה ממליצים ושמים 5-30.

כנ"ל ברכב שלי .

יפני זה הכי אחי

×
×
  • תוכן חדש...